Rezultatele cautarii dupa : "uri"
Ordonare dupa: data / relevanta
Vineri, 13 Aprilie 2007
La nici 3 luni de la demararea proiectului, pe 13 aprilie 2007, numarul membrilor din Clubul Dove online depaseste 10 000 de membri, au afirmat pentru AdPlayers, reprezentantii de comunicare ai proiectului dezvoltat digital pe piata româneasca pentru Unilever de OgilvyOne
Miercuri, 11 Aprilie 2007
Marian Enache - Senior Copywriter, a intrat in publicitate in 1999 si spune ca a lucrat a lucrat in cam toate "genurile de agentii": de la buticuri de creatie cu 5-10 angajati pana la multinationalele "in care nici dupa un an nu stii cum ii cheama pe toti colegii tai"
Marti, 10 Aprilie 2007
Regia pan-europeana de vanzare de publicitate ARBOmedia a semnat un proiect de colaborare exclusiva cu Httpool, un punct central pentru marketing online in Slovenia, Croatia, Serbia si Muntenegru, Bosnia si Macedonia care ii aduce 150 de site-uri si 4 milioane de utilizatori
Marti, 10 Aprilie 2007
Campania pentru Creditul ipotecar in 7 zile” se desfasoara pe TV, internet, presa locala si nationala: TV (posturile alese sunt Realitatea TV si 8 statii locale Pro TV), portaluri, site-uri de business si site-uri de anunturi imobiliare, in presa locala si nationala, precum si in publicatiile de anunturi imobiliare
Vineri, 23 Martie 2007
Implementata in Romania de catre sucursala locala a retelei internationale de publicitate JWT - agentia de publicitate Scala JWT Romania, mesajul campaniei de primavara recent lansate de Mazda, care se va derula in perioada 12 martie -31 mai, atat pe suport TV, cat si in presa scrisa este Mazda6 – now that’s Zoom-Zoom!
Vineri, 23 Martie 2007
"Ne-am ales ca partener de comunicare Ogilvy & Mather, pentru ca in procesul de selectie, deloc simplu, echipa Ogilvy a reusit sa demonstreze ca are competenta necesara pentru a sustine constructia brandului Ikea pe piata romaneasca", motiveaza alegerea agentiei de publicitate Mihaela Muresan - Marketing Manager la Ikea
Joi, 22 Martie 2007
Potrivit unui studiu realizat în luna februarie 2007 de Brand Behavior Research & Data (BBR&D) la comanda Monopoly Media, hypermarketurile Cora (Pantelimon si Lujerului) si Carrefour (Orhideea, Feeria, Colentina si Militari) au un numar mediu zilnic de vizitatori cuprins între 198.173 persoane - în toata reteaua Carrefour Bucuresti si galeriile comerciale respectiv 132.571 persoane - în toata...
Miercuri, 21 Martie 2007
Promovata in perioada 9 martie - 29 aprilie 2007, oferta speciala este dedicata tinerilor cu varste pana in 26 de ani, obiectivul fiind de a propune acestui segment de clienti o oferta accesibila si adaptata obiceiurilor de comunicare ale tinerilor, a declarat, pentru AdPlayers, Ken Campbell, Chief Marketing Officer, Vodafone Romania
Luni, 19 Martie 2007
Competitia "Ingrediente pentru o zi perfecta", derulata pe parcursul zilei de 8 martie pe pagina web dedicata campaniei - www.alkaoziperfecta.ro, a convins într-o singura zi 27.000 de utilizatori din care peste 5.500 au înscris eseuri
Vineri, 16 Martie 2007
Dupa 4 ani în care a fost agentia de publicitate full service a brandului si Timisoreana a devenit cea mai vânduta bere din România pe segmentul mainstream, potrivit companiei de publicitate, Lowe & Partners a decis sa decline, din motive ce tin de politica agentiei, invitatia lansata în decembrie anul trecut de compania Ursus Breweries pentru participarea la licitatia de selectie a agentiei...
Vineri, 16 Martie 2007
Agentia de publicitate are, din octombrie 2006, 4 oameni noi in echipa de Client Service: Ioana Gligor(foto) - Group Account Director, Anca Stefanescu - Account Manager, Iulia Dragomir si Anca Echim – Account Executive
Miercuri, 14 Martie 2007
Friesland Foods România deruleaza împreuna cu Ogilvy Action o campanie in-store pentru Milli în principalele orase din tara, desfasurata sub sloganul Ai grija de sanatatea familiei!
Marti, 13 Martie 2007
Prezent zilele acestea în România, la invitatia casei de productie Factor conduse de Tino Furtuna (foto), Martin Ernst - unul dintre cei mai importanti producatori de spoturi si show-uri TV din Germania - spune ca "agentiile si clientii de publicitate nu pot cumpara creatiile" si ca atât unii cât si ceilalti "pot obtine doar permisiunea de a folosi drepturile de autor pentru o anumita...
Joi, 08 Martie 2007
Alka Grup a contractat spatiul Yahoo!Messenger si Yahoo!Insider pentru o zi, pentru a derula de 8 Martie, o campanie dedicata doamnelor si domnisoarelor, semnata de Alka Grup, DC Communication (concept general, comunicare) si MediaCafe & Ninespices (design, dezvoltare web, planificare media)
Joi, 08 Martie 2007
Între dragoste si depozit, uneori pentru lucruri de aruncat, geanta doamnelor si domnisoarelor se dezbraca de secrete în studiul InsideOut facut de catre departamentului de strategie al Leo Burnett & Target, agentie care a dezvaluit o parte din rezultatele unui mai amplu proiect de cercetare calitativa dedicat exclusiv femeilor, intitulat LeoShe
Miercuri, 07 Martie 2007
Beatrice Danis (foto) - Managing Partner al BrandTailors a declarat pentru AdPlayers ca, anul trecut, compania de consultanta de brand a avut o cifra de afaceri de 500.000 USD si ca a plecat la drum în 2007 cu clientii Kandia-Excelent, Orkla Foods Romania si Pambac
Luni, 05 Martie 2007
Sergey Sidorov, profesor la Miami Ad School - cea mai prestigioasa scoala de advertising din lume, potrivit Graffiti BBDO, a tinut în agentia de publicitate de la Bucuresti un training de art direction la care au participat 12 oameni de creatie
Joi, 01 Martie 2007
Anunturile din campania neconventionala de la Graffiti BBDO, care variaza în functie de beneficiile masinii, sunt plasate pe numeroase site-uri de specialitate si în ziarul Romania Libera, în februarie si martie
Marti, 27 Februarie 2007
Fundatia ERSTE si Erste Bank sustin competitia The Balkan Case Challenge pentru cei mai buni studenti din regiunea Europei Centrale si de Est, care studiaza dreptul, economia, stiintele politice, relatiile internationale, tehnologia informatiei sau alte discipline conexe, contul de relatii publice al Erste Bank fiind administrat de Synergy Communications
Luni, 26 Februarie 2007
Parte din grupul de marketing si comunicare local The Group prezidat de Zoltan Szigeti si Mihaela Nicola, agentia Brandstak condusa de Roxana Popescu Memetea a absolvit trainingul "Creative Planning & Performance" organizat de Ralf Langwost (foto) si Idea Management Institute
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE:



















