Consumul de video online va creste cu 19,8% pe an, la 30.1 mld USD in 2018.
  Potrivit cercetarii Zenith, acest lucru va duce la 31,3% cota cheltuielilor de publicitate aferenta  video online in cadrul display-ului digital, fata de 26,7% in 2015.

Stirile ProTV: 1 din 4 romani s-au uitat la campania "Fara parinti, fara viitor"
 Campania a fost urmarita, pe intreaga perioada de difuzare, de aproximativ 1 milion de telespectatori, la nivelul publicului national. Materialele au inregistrat, in medie, la nivelul publicului comercial, 4.6 puncte de rating si 25.5% cota de piata.

Cinema 4DX in Romania inainte de New York. Cinema City aduce si cele mai mari ecrane IMAX
  Peste 150,000 de spectatori au vizionat filme in format IMAX in 2015, si alti peste 150,000 de spectatori au avut parte in 2015 de experienta 4DX. Dealtfel salile 4DX din reteaua Cinema City Romania sunt aproape mereu sold-out, avand un grad de ocupare de 99% au declarat pentru adplayers...

Televizorul ramane centrul ecosistemului de divertisment. Open Innovation Hub, Media Galaxy
  Televizorul ramane centrul ecosistemului de divertisment, este una dintre concluziile discutiilor despre inovatie sub platforma Open Innovation Hub organizat de Media Galaxy, alaturi de echipa agentiei Porter Novelli (The Group). 
InternetCorp a semnat cu Mapp Media pentru Waze si Tunein. Reprezinta exclusiv publicitatea premium pe aplicatiile mobile.
 Potrivit editorului, consumatorul de continut foloseste un dispozitiv mobil intre 11 si 50 de ori pe zi, iar in peste 50% din timp il petrece pe aplicatii.
CNADR matura DN1 de prisme publicitare. Aici nu mai sunt reclamele dumneavoastra.
  Pe langa directiile de taxe locale care cer situatia la zi a taxelor si autorizarilor pe fiecare structura de afisare, CNADR este a doua institutie care  nu doar zice, ci mai si FACE. C uratenie in publicitatea pe drumurile nationale!
 
PUBLICITATE:
1 2 3 4 5 »