Presa locala a ramas relevanta. Atat in publicul atins cat si in publicitate.
 Conferinta BRAT: Publicatiile locale au ramas relevante, atat sub aspectul publicului atins cat si al pietei de publicitate, chiar in contextul schimbarilor generate de criza economica si dezvoltarea mediului online.

Rebranding in Antena Group. Euforia TV devine Happy Channel
 Din 8 martie, Euforia TV devine Happy Channel 

Adrian Mutu joaca in campania electorala la Primarie
Potrivit lui Catalin Tolontan, cu 7.000 de euro pe luna, „Mutu va fi cel mai bine platit bugetar din judet, caci din bugetul local ii vin vedetei banii”.

Export de seriale TV turcesti de 250 milioane USD. Estimari la 300 de milioane USD.
 Exportul de seriale TV turcesti a crescut la peste 250 milioane de dolari in 2015, in crestere cu 25 % comparativ cu anul precedent, potrivit Calinos Holding, principalul exportator TV din Turcia, citat de targul de productii si programe de televiziune DISCOP.
Audienta vorbeste. Cine n-are Ureche, s-o asculte cu cea de la BRAT.
 
Un radio dedicat familiei a castigat 78% din audienta un public de manageri, cu studii superioare, activ.
 Potrivit sondajelor realizate de Asociatia de Radio Audienta (ARA), postul de radio  Itsy Bitsy are 71% dintre ascultatori cu studii superioare, activi (83%) si cu un procent de venituri de peste 1.000 de euro/gospodarie demn de invidiat de orice post comercial: 61%
 
PUBLICITATE:
1 2 3 4 5 »