(AdPlayers.ro, Irina Toma)
Parte din grupul local de marketing si comunicare The Group prezidat de Zoltan Szigeti si Mihaela Nicola, agentia de publicitate Brandstak a absolvit trainingul Creative Planning & Performance organizat de Ralf Langwost (foto) si Idea Management institute.
Cursurile au debutat cu o prima sesiune n luna septembrie 2005 si s-au ncheiat cu cea de-a doua sesiune n luna februarie 2006, a declarat pentru AdPlayers, Roxana Popescu Memetea, Managing Director la Brandstalk.
ntrebata care a fost bugetul alocat cursurilor, Roxana Popescu Memetea a afirmat ca "Sub aspect financiar aceasta investitie se ridica la ordinul de marime "zeci mii euro". Adica o investitie substantiala n oamenii agentiei si n valoarea acestora, fara sa dezvaluie costurile confidentiale aflate ntr-o prevedere contractuala cu Ideea Management.
Prima sesiune a programului oferit de Idea Management s-a desfasurat n toamna anului trecut si a inclus 25 membri ai echipei Brandstalk. Potrivit agentiei, valoarea adaugata pe care au dobndit-o creativii agentiei si pe care au concretizat-o n pitch-uri cstigate a determinat decizia de organizare a unei noi sesiuni n care se predau instrumente, pasi si procedee mai avansate pentru a ajunge la solutii strategice si idei creative inovatoare.
Sorin Predescu (foto), Director de Creatie la Brandstalk spune si el ca a fost placut impresionat de metoda si know-how-ul pe care programul Idea Managament le transfera creativilor: Am capatat formule aproape magice de proces si analiza prin care sa ne asiguram ca vom putea devansa competitorii.
Ralf Langwost (foto) spune ca Nu este suficient doar sa ai o idee, trebuie de asemenea sa ai capacitatea de a o proteja si de a o face sa lucreze strategic. Mai ales cnd avem cerinte complexe pe media, ideea trebuie interpretata n mai multe feluri astfel nct sa creeze valoare adaugata pentru brand.
Prin urmare, ideea trebuie sa fie relevanta pentru brand (din punct de vedere strategic) si trebuie sa se concretizeze ntr-un concept relevant care va ajuta la vnzarea produsului, subliniaza Langwost. Orice agentie sau echipa de creatie care detine competenta de a livra o astfel de idee va aduce valoare adaugata business-ului clientului si-l va ajuta sa creasca n special ntr-o piata relativ tnara, asa cum este cea din Romnia, a conchis trainerul.
Potrivit agentiei, nca de la nfiintare, n anul 2005, Brandstalk a cstigat conturi importante, de clienti locali si internationali. Echipa numara n prezent 35 de membrii si este n continua crestere, mai spune sefa agentiei.
AdPlayersFile Ralf Langwost:
Ralf Langwost, Fondatorul IdeaManagement nstitute for Top-Creative Process-Design, din Frankfurt, Germania, detine diploma de Master of Marketing Communication and Creative Master-Trainer.
Dupa finalizarea studiilor n cadrul Universitatii de Arte din Berlin, a lucrat pentru agentii de publicitate, cum ar fi: Ted Bates, Ogilvy & Mather, Wnderman/Young&Rubicam si ca Director de Creatie pentru branduri ca American Express, Pirelli, Swissair si Novell. Odata cu fondarea IdeaManagement n 1996, Ralf Langwost a introdus un concept de training complet nou.
Potrivit companiei, conceptul de training arata cum Performanta Creativa poate fi nvatata printr-un proces constient. Ralf ofera consultanta si traininguri pentru: persoane din top managementul companiilor si pentru angajati ai agentiilor de publicitate si ai companiilor puternic orientate catre idei; angajati ai departamentelor de Product innovation si ai departamentelor de dezvoltare, statii de televiziune si companii internationale de brand marketing.
Ralf Langwost mai este autorul bestseller-ului How to Catch the Big Idea The Strategies of Top Creatives si a Creative Effectiveness Report 2006.