Alka a convins 27.000 de utilizatori cu o singura zi de campanie
TV
Luni, 19 Martie 2007
(AdPlayers.ro, Irina Toma)

Alka a convins 27.000 de utilizatori cu o singura zi de campanieAlka a convins 27.000 de utilizatori cu o singura zi de campanie, spun oficialii de comunicare ai marcii. Derulat pe parcursul zilei de 8 martie pe pagina web dedicata campaniei - www.alkaoziperfecta.ro, concursul „Ingrediente pentru o zi perfecta”  a fost accesat de peste 27.000 de utilizatori. 

Potrivit sursei, în total, 5.577 de doamne si domnisoare cu vârste cuprinse între 16 si 69 de ani au dat curs invitatiei Alka de a participa la competitia online, descriind cum îsi imagineaza o zi ideala.

Majoritatea concurentelor care au înscris eseuri în competitie si-au imaginat ziua ideala alaturi de “persoana iubita” (54%), un procent de 27% dintre participante au optat pentru o zi petrecuta alaturi de familie, în timp ce 19% si-au imaginat ziua perfecta alaturi de prieteni.

Activitatea cel mai des mentionata a fost iesitul în oras, 43% dintre participante dorindu-si plimbari în aer liber, mersul la cumparaturi, o cina romantica sau un film. În topul preferintelor, excursiile la munte ocupa locul doi (36%), urmate de vacantele la mare sau în locuri exotice (21%).

„Tot acest demers raspunde dorintei noastre de a cauta mereu noi insight-uri despre consumatorii nostri, pentru a veni în întâmpinarea dorintelor lor”, a afirmat Amir Krenzia, Director General ALKA Grup.  „Ne bucuram ca am putut oferi premizele unei zile perfecte pentru un numar atât de mare de doamne si domnisoare, cu aceasta ocazie speciala”,

Juriul format din Oana Cuzino (realizator TV), Stefana Samfira (actrita), Andi Moisescu (realizator de televiziune) si Andrei Cohn (Director de Creatie - Cohn & Jansen Ashley & Holmes)  a desemnat si câstigatoarea campaniei. Delia Potop din Bucuresti a primit de la Alka premiul în valoare de 1.000 de Euro.

AdPlayersFile

ALKA GRUP are la acest moment în portofoliu 7 marci - ALKA, Alka-Prajitura casei, NUTLINE, ZEO, Dr. KRANTZ, ALFERS, GOLD MOCCA, produce, ambaleaza si distribuie napolitane, prajituri, biscuiti glazurati si neglazurati în diverse sortimente, cafea si o gama de fructe uscate.


PUBLICITATE: