Autoklass Grup este partener al Echipei Nationale de fotbal a Romaniei
 Federatia Romana de Fotbal si Autoklass Grup au anuntat debutul unui parteneriat strategic, cu o durata de patru ani, prin care compania romaneasca devine partener oficial al Echipei Nationale de fotbal a Romaniei.

74% dintre afaceri care utilizeaza IoT afirma ca, in urmatorii 5 ani, cei care nu au adoptat inca tehnologia vor avea un dezavantaj fata de competitori
  Solutiile IoT oferite de Vodafone Romania acopera o gama larga de necesitati, de la managementul flotelor auto si optimizarea rutelor, smart parking, connected cabinets, la retail analytics, digital signage si sisteme de monitorizare a traficului din magazin

Romstal devine sponsor al Echipei Nationale de Fotbal a Romaniei
  Federatia Romana de Fotbal si Romstal au anuntat joi, 14 februarie, in cadrul unei conferinte de presa organizate la Academia Romstal, incheierea unui parteneriat cu o durata de patru ani prin care compania romaneasca, lider in comercializarea echipamentelor de instalatii pentru...

PR, Auto
SKODA VISION iV: Marca dezvaluie indicii despre modul in care va ataca piata automobilelor electrice
  Oliver Stefani, Directorul ŠKODA Design, explica pe ŠKODA Storyboard care sunt trasaturile de design ale prototipului VISION iV care vor defini viitoarele automobile electrice ŠKODA.
Horia Brenciu, noul ambasador PROFI: "Nu numai pentru ca este un brand romanesc, dar si pentru ca avem, pe undeva, aceleasi ambitii si idealuri"
  “Un brand puternic isi bucura sustinatorii nu doar prin produse si servicii pe masura, ci si aducand in constelatia sa stele indragite de public. Surpriza pe care v-o propunem la inceputul lui 2019 este ca PROFI il aduce mai  aproape de dumneavoastra pe Horia Brenciu!” declara Gabriela Sirbu, director de Marketing si Comunicare PROFI.
2 din 5 brazi naturali reciclati de Leroy Merlin. ,,Ofera a doua sansa bradului de Craciun'' a adus inapoi peste 38.000 de brazi din cei 93.000 vanduti
  In 2018, romanii care au trecut pragul magazinelor LEROY MERLIN au preferat brazii naturali (93.512 bucati vandute in perioada sarbatorilor de iarna), optand pentru cei artificiali intr-o proportie mult mai mica: 21.654 bucati vandute.
 
PUBLICITATE:
1 2 3 4 5 »