Flash mob si iluminare rosie a statuilor din Bucuresti in campania ''Uniti impotriva tuberculozei''
 Bucurestiul ia parte pe 24 martie la cea mai ampla actiune de constientizare a riscurilor pe care le reprezinta tuberculoza.

afla! alfa! sau aHa! Casting bun, imagini de exceptie. Greu de aflat aplicatia Promenada
 Nu stiu daca sunt singurul care n-a inteles numele aplicatiei Promenada, prin care publicul este invitat la cumparaturi, dar  marturisesc ca mi-ar fi placut sa fie mai clar. Altfel, campanie de nota 10. 

Surse adplayers: Liber la proiecte de publicitate la Metrou. Vlad Ruta vinde reclama in statii.
Contactat de catrea adplayers, Vlad Ruta a confirmat ca va reprezenta vanzarile de publicitate in statiile metroului bucurestean, dupa o perioada in care acestea au fost blocate, insa a evitat sa ofere detalii privind ofertarea pe piata de media din Romania.

De 12 ani a strans peste 2.000 de voluntari si 150 de companii pentru putina caldura celor aflati in nevoie.
"A evolua inseamna sa ramai neincetat in conditia umilitatii, intr-un spatiu care te indeamna pe tine, cel ‚in putere’, sa imbunatatesti configuratia realitatii in care te dezvolti, in care muncesti, in care iti cresti copiii.” Alexandra Tinjala. 20 de ani comunicare din care 12 in voluntariat.
Cristalex vrea vanzari de 20.000 de unitati Ole Smoky Moonshine si profit reinvestit in comunicare.
  Marca de bautura traditionala din vremea prohibitiei este adusa de Cristalex in Romania. Moonshine’ este un distilat de porumb nematurat care se transporta ‚la lumina lunii’.
 Buget de 20.000 euro BT pentru BaBeTe - online, social media,e-mail marketing. Campanie dezvoltata in-house, derulata prin Havas.
 Oficialii Bancii Transilvania au precizat pentru adplayers ca noua comunicare se deruleaza pe urmatoarele canale de promovare: Homepage site  www.bancatransilvania.ro  , Microsite campanie  www.bancatransilvania.ro/babete  , Social Media , Google AdWords si Facebook Ads, E-mail marketing.
 
PUBLICITATE:
1 2 3 4 5 »