Doua Gold EFFIE Awards pentru campania AQUA Scanner semnata de Cohn&Jansen JWT
 AQUA Scanner a avut peste 150.000 de download-uri, cu peste 4.500 de sesiuni pe zi in timpul campaniei si a reusit sa genereze vizibilitate problemei nitratilor din apele imbuteliate, generand un reach organic de 1.3 milioane de vizualizari. 

Continental Hotels in sedinte foto cu echipa pentru campania "Mai mult decat profesie. Pasiune!"
Angajatii lantului hotelier au fost invitati sa participe la sedinte foto inedite, din care au luat nastere 12 ilustratii care spun, intr-o nota amuzanta, povestea oamenilor din spatele meseriei. 

Peste 5000 de copii in obiectivul workshop-urilor de igiena orala. Orbit daruieste zambete, in campanie.
 Acestea se vor desfasura in perioada 20 aprilie – 20 iunie 2017 in 54 unitati scolare din Bucuresti, Bacau si Sibiu, fiind destinate celor peste 5.000 de copii din programele SOS Satele Copiilor din cele trei orase si din comunitatile invecinate

25 de produse alese, de catre consumatori, Produsul Anului 2017 / 2018 in Malaezia
 Glade Sensation Fresh Lemon, Tropicana Frutz, Nestlé Omega Plus, Kit Kat Crunchy Peanut Butter, Nestlé Latte Series, Zip Dish Washing Liquid, Red Bull Blue & Silver, Sunquick Tetra Pack, Mr Muscle 5in1 Multi-Purpose Cleaner Lavender, Magnum Pink/Black, Sunsilk Anti-Dandruff, Colgate Maximum Cavity Protection sunt doar o parte dintre cei 25 de castigatori ai competitiei Produsul Anului din Malezia 2017.
PR, ARRP
Ziua Comunicarii organizata de ARRP
Evenimentul are loc pe 21 iunie, incepand cu ora 12.00, in Aula Bibliotecii Centrale Universitare ,,Carol I” din Bucuresti
INOVEO semneaza procesul de rebranding BRUNTEK
 Potrivit Inoveo, procesul de rebranding a durat doua luni si a cuprins analiza categoriei, definirea platformei de brand, dezvoltarea numelui, dezvoltarea identitatii vizuale si implementarea brandului in mediile offline si online.
 
PUBLICITATE:
1 2 3 4 5 »