Schimb Valutar Online de la Telekom Banking. Noi functionalitati ale platformei de tranzactionare.
  Inregistrarea online in platforma poate fi realizata accesand site-ul www.schimb.telekombanking.ro de pe un computer sau laptop. Pentru clientii Telekom Banking, procesul de inregistrare este simplificat, in timp ce clientii noi au nevoie de cartea de identitate si de un al doilea document...

Raureni a lansat impreuna cu Propaganda campania nationala ,,Cu drag din natura, premii pe masura”
  Promovata atat printr-un spot TV de 25 de secunde realizat de agentia Propaganda, cat si online, prin actiuni de comunicare in Social Media si Influencer Marketing, pana pe 20.06.2021, clientii care achizitioneaza produsele Raureni cu eticheta pro-motionala pot castiga sute de premii....

Licitatia de comunicare Farmec a ales Oxygen.
  In urma unui proces complex de selectie, agentia de comunicare Oxygen isi extinde portofoliul de clienti cu Farmec, cel mai mare producator roman de cosmetice, cu capital 100% romanesc si este responsabila de managementul reputational al companiei si de implementarea strategiei de PR si CSR

Esti mai puternic decat crezi! Noua campanie Regina Maria vrea sa imputerniceasca pacientul si sa-l scoata din contextul vulnerabil, neputincios, de victima.
  Spotul este realizat de catre regizorul britanic Laurence Dunmore, a carui viziune unica reuseste sa transpuna cu impact puternic, in doar cateva secunde, calatoria emotionala si plina de provocari a pacientului, de la diagnostic la vindecare.
,,De 100 de ani investim in viitor”. Biofarm in campanie aniversara de marcare a centenarului.
  In portofoliul Biofarm se regasesc si acum produse care au trecut cu brio testul timpului, asa cum sunt Carmol, pe piata inca din 1928, Triferment si Anghirol, doua dintre mai cunoscute branduri, lansate in 1959, Cavit, esential in dezvoltarea armonioasa a copiilor, aparut in 1964, sau Colebil, expertul problemelor biliare care este si astazi lider de piata, la peste 50 de ani de la lansare.
Mai bine de 3 din 4 romani (77%) sunt dispusi sa aleaga electrocasnice smart. Ii impiedica preturile.
  Potrivit unui studiu Reveal Marketing Research privind achizitia in categoria electrocasnicelor, majoritatea consumatorilor (79%) aleg electrocasnice in functie de pret, in timp ce performanta este pe locul al doilea ca importanta. In plus, romanii sunt dispusi sa aleaga branduri premium pentru electrocasnice precum masina de spalat rufe, TV sau espressorul de cafea.
 
PUBLICITATE:
1 2 3 4 5 »