Vodafone in campanie de primavara. Doua Audi A5, 50 de premii de cate 1000 de euro, 100 smartphone-uri si milioane de premii in aplicatia My Vodafone
  Clientii Vodafone persoane fizice pot castiga doua autoturisme Audi A5 Cabrio, 50 de premii in numerar de cate 1.000 de euro, 100 de smartphone-uri Huawei P30 Pro si 1.000 de cupoane de cate 100 de euro pentru bijuterii si ceasuri de la Oxette

Hub-ul de entertainment on the go Trubadu.ro lanseaza Random, in parteneriat cu Unirea si BCR
  Experienta LIVE unica in Romania, sub forma unui joc, Random este o combinatie de quiz-uri de cultura generala, logica, perspicacitate, puzzle-uri fizice, probe de echipa si jocuri in duel.

 Noua campanie de imagine ,,Suntem de-ai locului'', La Doi Pasi. Co-productie METRO Cash & Carry, Porter Novelli si casa de productie Stay Sharp
Retailerul METRO Cash & Carry lanseaza o noua campanie pentru reteaua de francize soft LaDoiPasi. Denumit „Suntem de-ai locului”, proiectul aduce in prim-plan modul in care magazinul devine locul de intalnire in comunitate, unde antreprenorul insusi este gazda.

Insula Distractiei la Scoala de Vara, British School of Bucharest (BSB)
  ”Insula Distractiei ”, tema aleasa pentru acest an, se va desfasura in perioada 8 iulie-2 august 2019 si se adreseaza copiilor cu varste intre 4 si 14 ani.
Dorna si Salvati Copiii Romania au lansat, alaturi de Simona Halep, proiectul ,,Strigat de viata'', in cadrul campaniei ,,Grija pentru copii''
  Proiectul „Strigat de viata” – un apel catre toti romanii de a sustine dreptul la viata al bebelusilor nascuti prematur este parte a campaniei Grija pentru copii, ajunsa deja la editia cu numarul 7, si a fost lansat printr-un concert extraordinar sustinut de Orchestra Nationala Radio la Sala Radio din Bucuresti.
World Vision Romania in campanie de Pasti cu seturi de igiena pentru copiii vulnerabili
P otrivit Fundatiei World Vision Romania, in mediul rural, peste jumatate dintre copii nu au conditii sa se spele in fiecare zi
 
PUBLICITATE:
1 2 3 4 5 »