
Raiffeisen Bank / unOriginal
Pornind de la o idee simplă, dar puternică: binele nu trebuie reinventat, ci multiplicat, campania unOriginal le oferă ONG-urilor din intreaga lume acces la campanii și idei care și-au dovedit eficiența, pentru ca acestea să fie adaptate, refolosite și duse mai departe acolo unde pot schimba cu adevărat ceva.
AdPlayers.ro / News
Raiffeisen Bank Romania și MullenLowe Romania lansează unOriginal, o platformă digitală de social good care pornește de la o idee simplă, dar puternică: binele nu trebuie reinventat, ci multiplicat, anunța autorii campaniei.
Platforma unOriginal le oferă ONG-urilor din intreaga lume acces la campanii și idei care și-au dovedit eficiența, pentru ca acestea să fie adaptate, refolosite și duse mai departe acolo unde pot schimba cu adevărat ceva.
Intr-o lume axată pe noutate, unOriginal indrăznește să pună sub semnul intrebării dogma originalității. Studiile arată că doar o parte dintre campaniile de comunicare ale ONG-urilor reușesc să iși atingă scopul și să producă schimbare reală. Celelalte, deși urmăresc aceleași cauze, sunt nevoite să reconstruiască totul de la zero.
Eficiența devine, astfel, noua formă de originalitate. Pentru că, de multe ori, lumea nu are nevoie de o idee nouă, ci de una care funcționează, care a făcut deja bine și merită o a doua viață.
Resursă care transformă ideile validate in soluții scalabile
„Raiffeisen Bank a susținut mereu inițiative care creează valoare reală pentru comunitate. Cu unOriginal, ducem mai departe acest angajament, oferind ONG-urilor o resursă care transformă ideile validate in soluții scalabile. E o invitație la colaborare, nu la competiție, pentru că binele nu are nevoie să fie original, are nevoie să fie făcut.”, a declarat Laura Mihăilă, Director Marketing, Comunicare & CX, Raiffeisen Bank Romania.
Potrivit autorilor platformei, peste tot in lume, ONG-urile se confruntă cu aceleași provocări: educație, incluziune, sustenabilitate, egalitate. Și de prea multe ori o iau de la capăt, inventand soluții deja testate de alții. unoriginal.work schimbă această perspectivă, devenind locul unde ideile dovedite se transformă in resurse comune. Aici, succesul unei organizații poate deveni inceputul alteia. Pentru că o idee care a făcut un bine undeva nu ar trebui să se oprească acolo.
O idee bună merită mai multe vieți
„Prin campania unOriginal ne propunem să aducem o doză de luciditate intr-o industrie care trăiește pentru idei noi. Adevărul este că o idee bună merită mai multe vieți, mai ales atunci cand poate schimba ceva in bine. Platforma aceasta este mai mult despre eficiență, despre cauze bune şi mai puţin despre premii şi ego de publicitari”, a adăugat Cristiana Belodan, Managing Director, MullenLowe Romania.
Lansarea platformei unOriginal are loc in cadrul Creativity 4 Better, unde Raiffeisen Bank susține un panel dedicat eficienţei originalităţii in campanii de social good.
Campania de lansare semnată de MullenLowe Romania include un video manifesto disponibil online, care invită ONG-urile să urce și să descarce campanii de pe platformă.
Inițiativa este susținută și prin activări digitale, conferințe, galerii și campanii LinkedIn, menite să transforme ideile eficiente in resurse universale. Pentru că să ajuţi la o schimbare in bine e mai important decat să fii original.
Credite Complete Raiffeisen Bank / unOriginal
Echipele implicate
Raiffeisen Bank: Laura Mihăilă (Director Marketing, Comunicare și CX), Livia Fericean (Corporate Communication & Public Affairs Lead), Daniel-Gigi Matei (Sustainability & ESG Manager), Loredana Săndulescu (Sr. Communication Manager), Luiza Iliescu (Social Media Manager), Mihaela Vasiluță (Marketing Services Manager).
MullenLowe Romania: Cristiana Belodan (Managing Director), Simina Leotescu (Strategy Director), Alex Petrescu (Creative Director), Andrei Ropotă (Senior Copywriter), Mircea Solomiea (Art Director), Ranete Alexandru (Senior Graphic Designer), Manuela Fulga (Group Account Director), Maria Toma (Digital Specialist), Anca Duță (Group Account Director), Andrei Bașa (Head of Product), Dragoș Voina (Event Manager).
Middleout: Andrei Găbreanu, Alexandru Tănase
Companiile
Raiffeisen Bank Romania
Raiffeisen Bank, bancă universală de top, cu capitalizare și lichiditate solide activează pe piața bancară din Romania deservind aproximativ 2,3 milioane de clienți, persoane fizice și juridice. De peste 25 de ani, Raiffeisen Bank susține mediul economic din Romania, oferind produse și servicii financiare dezvoltate pentru a acoperi nevoile clienților.
MullenLowe Romania, parte a Lowe Group
De 32 de ani in Romania, Mullen este o agenție integrată de marketing și comunicare, ce iși propune să iși păstreze mentalitatea de creativitate antreprenorială și spiritul dinamic. Agenția se poziționează ca challenger al modului de operare tradițional in procesul de creație și adoptă un model de lucru bazat pe integrare și perspectivă holistică asupra comunicării.
Potrivit agentiei, produsul creativ semnat Mullen este gandit ca o soluție de business, nu doar de comunicare și, prin gandire creativă, inovație media și un customer journey bazat pe date, diferențiază brandurile clienților noștri in peisajul intens competițional.
MullenLowe Romania face parte din rețeaua internațională MullenLowe Global, una dintre cele mai mari rețele de comunicare la nivel mondial, cu peste 90 de agenții in America, EMEA si APAC, unul dintre holdingurile Interpublic Group of Companies. In Romania, agenția face parte din Lowe Group, unul dintre cele mai importante grupuri de comunicare de pe piață.
Mai mult in Campanii, Banking, Servicii Financiare, Responsabilitate Sociala, CSR




