Sapte recomandari pentru ca brandurile premium sa prospere in timpul recesiunilor
Contrar asteptarilor comentatorilor din industrie cum ca brandurile premium sunt cele mai susceptibile de a suferi pierderi mari in timpul recesiunilor, cercetarea realizata de „The Effectiveness Partnership”, a concluzionat ca brandurile premium pot chiar sa prospere in perioadele...

Telekom Romania a lansat OneDock pentru sistemul de lucru la distanta
  Instrument prin care companiile pot aduna toate aplicatiile pe care le folosesc intr-un singur loc, OneDock contine aproape 40 de aplicatii realizate in-house sau cu ajutorul partenerilor, precum Interactions, fiind deja folosita la nivel intern de catre angajatii companiei

Cheil | Centrade inchide anul 2020 cu un business in crestere cu o cifra procentuala si 15 - 20% marja profitului
  „Fara indoiala, anul 2020 a fost, dincolo de orice definitie, un an exceptional si revolutionar. Industria noastra se confrunta deja cu schimbari fundamentale, iar pandemia COVID-19 a accelerat aceste schimbari si ne-a fortat sa mergem mai repede intr-o directie spre care ne...

Gradul mediu de digitalizare a primariilor din Romania este de 32,3%. Studiu Zitec.
  administratiei publice este inca deosebit de scazut, in ciuda unui cadru legislativ in vigoare care include obligatii pentru aceste institutii privind digitalizarea”
OMV Petrom, la Mindshare. Agentia de media din grupul WPP a castigat contul de media planning si buying al OMV Petrom pe piata din Romania
  Potrivit agentiei de media, expertii Mindshare ofera echipei OMV Petrom servicii de consultanta si strategie media, planificare si media buying pentru toate mediile (TV, Online, Print, Radio, Out of Home media). Parteneriatul are obiective pe termen lung si intregeste gama pe servicii pe care agentiile WPP le ofera OMV Petrom in Romania.
GroupM Romania, lider pe new business pe piata de media, dupa primele 9 luni din 2020. Studiu COMvergence.
  Conform raportului realizat de COMvergence, companie independenta care monitorizeaza evolutia pietelor de media la nivel international, grupul de media GroupM isi consolideaza pozitia de lider pe segmentul de new business, atat pe piata locala, cat si la nivel global, cu performante de new business si retentie de 4 miliarde USD. 
 
PUBLICITATE:
1 2 3 4 5 »