Agentie cu ADN Digital, fondata in Romania, la 15 ani de la lansare. Stefanini Infinit are acces global pe 43 de piete si 3 ani de parteneriat in grupul Stefanini.
“Da, am castigat o serie de clienti foarte interesanti in Statele Unite, Romania, Germania, UK, Olanda si in multe alte zone ale lumii. Acesta este avantajul primar al joint venture-ului cu grupul Stefanini - avem prezenta globala, ceea ce inseamna acces si colegi ( peste 30,000 J ) in...

Raport „This Year Next Year” GroupM. Piata globala de publicitate si-a dublat valoarea in ultimii 10 ani
  Piata globala de publicitate va atinge 850 de miliarde de dolari in 2022, de doua ori mai mult decat nivelul inregistrat in urma cu 10 ani.

55% dintre romani, ingrijorati de emisiile de carbon. Cercetare Reveal Marketing Research
 Emisiile globale de CO2 au atins un nivel record in 2021, dupa o usoara regresie inregistrata la inceputul pandemiei. In acest context, Reveal Marketing Research a derulat un studiu la nivel national pentru a intelege perceptiile romanilor despre sustenabilitatea in constructii si...

50 de copii vulnerabili ramasi in grija bunicilor, sustinuti de Catena si Hope and Homes for Children
  Sprijinul acordat consta in interventii ce vizeaza cresterea sigurantei si a conditiilor de trai (renovarea de apartamente/incaperi, bransarea locuintelor la retelele de apa, canalizare, electricitate sau gaz, dotarea locuintelor cu obiecte electrocasnice si de mobilier, oferirea de produse de igiena si curatenie), prevenirea abandonului scolar (acoperirea costului rechizitelor pentru copii, a transportului catre si de la scoala, a...
2 din 3 romani intampina dificultati in a pune bani de-o parte pentru zile negre. Studiu Reveal Marketing Research despre economisire si investitiile romanilor.
  Potrivit cercetarii, in present, o treime dintre romani nu reuseste sa economiseasca in timp ce o alta treime crede ca va economisi mai putin decat pana acum. Daca ar reusi sa economiseasca bani, 3 din 10 romani ar alege sa puna banii la saltea.
,,Pentru advertiseri, migrarea de la Google Universal Analytics la Google Analytics 4 trebuie facuta urgent pentru a putea beneficia de avantajele ei in campaniile de Black Friday!”Eugen Predescu, DWF
  Prima editie din seria de evenimente DWF Talks a subliniat faptul ca trecerea de la un sistem de colectare si masurarea a datelor utilizatorilor site-urilor de orice gen - sistem dezvoltat si implementat de Google (Universal Analytics) la un nou sistem de tracking si masurare adaptat noilor politici de administrare si urmarie a datelor (Google Analytics 4) reprezinta o provocare majora atat pentru magazinele online, site-urile...
 
PUBLICITATE:
1 2 3 4 5 »