Studiul CMS European M&A Outlook 2026 anticipează o intensificare a activității M&A în Europa în următoarele 12 luni
  Mai mult de o treime dintre respondenți (38%) consideră că tranzacțiile generate de presiuni financiare vor stimula activitatea de vanzare in Europa. In ceea ce privește achizițiile, investitorii sunt atrași in special de companiile subevaluate și de oportunitățile de redresare,...

Creșterea TVA în România de la 1 august 2025 reduce puterea de cumpărare a consumatorilor, dar oferă și o oportunitate strategică pentru retaileri
  ,,Conform analizelor noastre, creșterea TVA ar putea reduce cu pană la 5 - 7% bugetul lunar disponibil pentru achiziții neesențiale, ceea ce va accentua atenția consumatorilor asupra promoțiilor și ofertelor personalizate” a afirmat Cătălin Pațachia, country manager...

Addiko Bank lansează campania ,,Adică? Addiko! – credite rapide, 100% online, acum și în România, primite în orice banca are cont clientul.
  „Intrarea pe piața din Romania marchează un moment de referință pentru Addiko Bank, care demonstrează capabilitățile noastre digitale solide și angajamentul față de regiunea Europei Centrale și de Sud-Est”, spune Andrej Andoljsek, CEO Addiko Bank Slovenia.

CMS asistă Rezolv Energy în obținerea finanțării suplimentare de 331 milioane euro pentru parcul eolian VIFOR din România
  Ana Radnev, Head of Finance, CMS Romania, a afirmat: „Suntem incantați că am asistat Rezolv Energy in prima finanțare de acest tip. Finalizarea cu succes a celei de-a doua faze a proiectului parcului eolian VIFOR reflectă increderea continuă a finanțatorilor internaționali de top in tranziția energetică a Romaniei și in reziliența pieței locale de finanțare a proiectelor”
Conducere locală noua la IPG Mediabrands: Mihai Trandafir, CEO, IPG Mediabrands România. Victor Croitoru, Managing Director, UM România.
  Din noua sa poziție, Mihai Trandafir va superviza dezvoltarea brandurilor rețelei IPG Mediabrands in Romania – UM, Initiative și Kinesso
June Communications devine partener de comunicare pentru Generatik, platforma Brand Management care digitalizează publicitatea la mall
  Lansată de Brand Management, companie cu peste 20 de ani de experiență in industria de indoor advertising, platforma digitalizata Generatik reunește intr-un singur ecosistem toți actorii implicați in publicitatea fizică, de la proprietari de locații, la agenții, branduri și furnizori de execuție.
 
PUBLICITATE:
1 2 3 4 5 »