Marketing online, fara sa fii specialist in tehnologie. Cum faci capturi de leaduri si pagini de vanzare?
Clientii cumpara lucruri vandute ca 100% custom, care de fapt sunt template-uri sau platforme open source personalizate, unde 70% din treaba este deja facuta de altii

Gata cu oamenii de comunicare in carne si oase. O agentie a angajat prima specialista virtuala in PR.
PR
Impressum Communication spune despre omul de comunicare virtual Priana, ca aceasta este prima interfata digitala a unei companii de PR

Din 900 de monede digitale, 50 conteaza. Cum schimba banii digitali lumea afacerilor si publicitatii?
  Exista la ora actuala aproximativ 900 monede digitale si numarul lor este in continua crestere. Din ele, mai putin de 50 conteaza cu adevarat, restul sunt apa de ploaie dar, normal, fiecare cu sansa ei in viitor. 

Suntem ceea ce mancam. Cu 55% din populatie supraponderala, obezitatea in Romania este cu 14% mai mare decat in 1990
 Desi rata obezitatii in Europa Centrala si de Est nu este la fel de ridicata ca in Vest, raspandirea sa este mare, iar dorinta consumatorilor pentru produse mai sanatoase reprezinta o oportunitate in crestere pentru producatori si comercianti. 
"Romania reprezinta aproximativ 10% din productia pietei de imprimare digitala din Europa de Est" Dr Paul N Ewing, consultant Smithers Pira
 “Smithers Pira estimeaza ca Romania reprezinta aproximativ 10% din productia pietei de imprimare digitala din Europa de Est, in conditiile in care luam in calcul inclusiv productia din Turcia, care este cel mai puternic jucator din regiune.” spune Dr Paul N Ewing, consultant Smithers Pira
Doua specialiste cu expertiza de 23 ani, respectiv 13 ani, in comunicare TV, lanseaza agentie de PR
Camelia Cavadia si Alina Sin, doua specialiste in comunicare Tv cu expertiza de 23 ani, respectiv 13 ani de cand lucreaza si impreuna, lanseaza agentia de relatii publice si comunicare Fabrica de PR.
 
PUBLICITATE:
1 2 3 4 5 »