Potrivit cercetarii realizate in parteneriat cu Appinio, cele mai căutate categorii de produse in ediția Black Friday 2025 sunt: Electronice (telefoane, laptopuri, televizoare): 56%, Imbrăcăminte și incălțăminte: 50%, Electrocasnice (frigidere, mașini de spălat, aspiratoare): 45%
1 din 2 (49%) dintre angajați folosesc instrumentele AI pentru traduceri și 1 din 3 pentru generarea de idei noi, in timp ce 34% dintre liderii de business au o atitudine prudentă față de utilizarea AI;
Conform unei analize a V+O Communication, impactul folosirii sistemelor bazate pe AI reprezintă un salt al profunzimii și vitezei de dobandire a cunoașterii similar cu cel de acum 30 de ani, cand apariția internetului ne-a schimbat modul de documentare.
De la inceputul anului si pana in septembrie (YTD), valoarea totala a FMCG a crescut cu +6.5%.
Actualul contract pe trei ani a fost semnat in 2021, iar in urma procesului de selectie colaborarea va fi extinsă pentru incă 3 ani, incepand din 2026.
Cu peste 25 de ani de experiență in activări de brand și retail operations, agenția g7 reunește concluziile din cadrul intalnirii European Field Marketing Partners (EFMP) și insight-urile extrase din Shopgrade 2025 – Decoding Customer Behaviour, eveniment organizat recent de g7 la București.
PUBLICITATE:
Cele mai recente din Business:
»
»
»
»
»
»
»
»
»
»
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE:






