Ediția din 2025 a atras 111 inscrieri in competiție, provenind de la 23 de agenții, asociații și companii, pentru 44 de branduri și ONG-uri. In urma primei etape de jurizare, 61 de lucrări au fost desemnate finaliste, inscrise de 16 agenții și companii.
Programul are care ca partener Kaufland Romania, iar sponsorii sunt EY Romania, Fundația Dacia pentru Romania, B&B Collection - Kultho, PEPCO Retail, UniCredit Bank, Ferrero Rocher, Dedeman, Yardi Romania, Enayati Medical City, Highlight Agency, SOFMEDICA, Casa Siqua, Easy Print...
Incepand de vineri, 31 octombrie, sute de vizitatori au dat curs invitației de a reflecta la valoarea legăturilor cu ceilalți. Obiecte-martor precum scrisori, cărți poștale, bilete scrise de mană și fotografii dezvăluie universul intim al acestor legături umane....
Experiența imersivă lansată la MINA in parteneriat cu ARCUB a celebrat 300 de ani de la crearea suitei „Anotimpurile” prin reinterpretarea celebrei compoziții a lui Antonio Vivaldi intr-o formă imersivă contemporană.
Ajuns la cea de-a șaptea ediție, turneul dedicat copiilor, organizat de Fundația Țiriac, s-a desfășurat intre 17–19 octombrie și 25–26 octombrie 2025, reunind echipe din categoriile de varstă U7 – U17.
Șapte povești emoționante și puțin cunoscute de prietenie și dragoste care au marcat cultura romanească, redate printr-o serie de spații de memorie și reflecție, reconstituiri scenografice și instalații audio-video.
PUBLICITATE:
Cele mai recente din Eveniment:
»
»
»
»
»
»
»
»
»
»
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE:






