(AdPlayers.ro, Irina Toma)
Friesland Foods Romānia deruleaza īmpreuna cu Ogilvy Action o campanie in-store pentru Milli īn principalele orase din tara, desfasurata sub sloganul Ai grija de sanatatea familiei!, anunta oficialii de comunicare ai campaniei de la Ogilvy Public Relations. Agentia de brand pentru Milli este Ogilvy&Mather.
Potrivit Ogilvy Action, īn centrul campaniei se afla cele 3 noi categorii de produse Milli: 0,1% grasime, Omega 3 si Imunoplus, lansate la sfārsitul anului trecut īn Romānia. Diferentierea noilor produse este facuta prin prezenta pe ambalaje a unui logo special - o panglica verde cu conturul unei siluete umane - precum si a explicatiilor asupra continutului si beneficiilor fiecarui produs.
Campania se va derula īn perioada 9 martie - 1 aprilie 2007, īn 76 de super-market-uri din 23 de orase. Scopul campaniei, conform responsabililor de comunicare, este de a informa consumatorii despre beneficiile noilor produse Milli.
Mecanica promotiei in-store consta īn recompensarea clientilor care au cumparat 3 noi produse Milli, cu diverse premii atractive, de la esarfe si magneti de frigider, pāna la medalioane din aur. Abordarea consumatorului se face prin intermediul unui chestionar flyer.
Campania se desfasoara īn Bucuresti, Ploiesti, Constanta, Iasi, Suceava, Piatra-Neamt, Bacau, Galati, Braila, Cluj-Napoca, Tārgu-Mures, Bistrita, Baia-Mare, Satu-Mare, Oradea, Brasov, Timisoara, Arad, Deva, Hunedoara, Sibiu, Rāmnicu-Vālcea si Craiova.
AdFile
Advertiser: Friesland Foods Romānia
Brand: Milli
Razvan Orbulescu- National Marketing Director
Tudor Turcu- David- Marketing Brand Manager
Marinela Botezan- BTL Manager
Agentie: Ogilvy Action
Gina Leu - Deputy Managing Director Ogilvy & Mather
Alexandra Murray - Group Account Director
Iulia Gaal Account Executive
Carmen Grosu Field Manager
Roxana Ciorāta Project Field Manager
Dinu Gojan- Group Creative Director
Maria Manoiu- Senior Copywriter