'Ne-am ales ca partener de comunicare Ogilvy & Mather' Mihaela Muresan, Ikea
Vineri, 23 Martie 2007

(AdPlayers.ro, Irina Toma)

“Ne-am ales ca partener de comunicare Ogilvy & Mather, pentru ca in procesul de selectie, deloc simplu, echipa Ogilvy a reusit sa demonstreze ca are competenta necesara pentru a sustine constructia brandului Ikea pe piata romaneasca, dublata de talent, pasiune si o buna intelegere a valorilor Ikea”, motiveaza alegerea agentiei de publicitate Mihaela Muresan - Marketing Manager la Ikea.

Potrivit responsabililor de comunicare ai agentiei, Ogilvy & Mather a fost desemnata agentia de brand, responsabila cu dezvoltarea strategica si creativa a marcii suedeze Ikea la intrarea acesteia pe piata romaneasca, in urma unui pitch desfasurat in mai multe etape.

Potrivit agentiei de publicitate, colaborarea dintre Ogilvy & Mather si Ikea a demarat cu pregatirea campaniei de lansare, deja vizibila pe strazile Bucurestiului si in presa de la inceputul lunii martie. Autorii comunicarii Ikea spun ca aceasta campanie este una foarte complexa datorita multitudinii si varietatii mesajelor care trebuie transmise, tinand cont de faptul ca este vorba de lansarea marcii pe o piata noua si cu nevoia de a educa publicul-tinta.

“Aceste mesaje isi propun atat sa aduca notorietate brand-ului, magazinului nou deschis si catalogului care se primeste gratuit acasa, cat si sa explice oamenilor beneficiile conceptului IKEA”, spune Alexandra Theodorescu, Account Director la Ogilvy & Mather.

Oficialii agentiei de publicitate spun ca mesajele campaniei sunt declinate in numeroase layout-uri pentru outdoor, trafic (autobuze, statii de metrou) si presa, precum si in campanii de internet si radio. Mesajele campaniei de lansare sunt etapizate in functie de anumite momente-reper, spune agentia.

In luna martie s-a anuntat trimiterea catalogului Ikea si deschiderea magazinului si s-a inceput comunicarea de explicare a conceptului Ikea. Dupa deschiderea din 21 martie se vor adauga, potrivit agentiei, mesaje/ reclame care vor prezenta mai pe larg gama de produse.

AdFile

Titlu: Lansare Ikea

Brand: Ikea

Mihaela Muresan - Marketing Manager,

Camelia Ganga - Catalogue Assistant

Agentie: Ogilvy  &  Mather 

Albert  Nica (Executive Creative Director),

CristianSimion – Copywriter si Cristian Dita – Art Director

Alexandra Theodorescu - Account Director,

Ruxandra Lupu (Account Manager),

Cristina Benu (Account Executive), 

Oana  Boghici  (AV Producer)

Agentie de media: Media Insight.


PUBLICITATE: