Hyperpiata: zilnic, sute de mii de clienti la Cora, Carrefour si galerii comerciale
Joi, 22 Martie 2007

(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

Cora (Pantelimon si Lujerului) si Carrefour (Orhideea, Feeria, Colentina si Militari) au un numar mediu zilnic de vizitatori cuprins īntre 198.173 persoane - īn toata reteaua Carrefour Bucuresti si 132.571 persoane - īn toata reteaua Cora Bucuresti.

Rezultatul privind numarul de vizitatori īn cele doua dintre cele mai importante retele de hypermarket-uri din Bucuresti este oferit de compania de cercetare psihologica de piata Brand Behavior Research & Data (BBR&D), care a realizat un studiu īn luna februarie 2007, la comanda Monopoly Media.

Potrivit Brand Bahavior, cifrele mari de trafic, atāt īn zilele din timpul saptamānii cāt si īn week-end, indica faptul ca alegerea unei perioade a zilei īn care hypermarketurile sunt putin aglomerate devine din ce īn ce mai dificila pentru cumparatori.

Conform rezultatelor cercetarii,  reteaua Cora Bucuresti a īnregistrat in medie īntr-o zi lucratoare din perioada realizarii studiului un numar de 115.257 vizite, iar īntr-o zi de week-end o cifra de 175.856 vizite.

Aceeasi cercetare releva ca, reteaua Carrefour Bucuresti a īnregistrat 178.395 vizite, īn medie īntr-o zi lucratoare din perioada studiului si 247.617 vizite īntr-o zi de week-end.

In hypermarket-urile monitorizate de Brand Behavior Research & Data, īn zilele lucratoare, cele mai ridicate valori medii de trafic se īnregistreaza īn cursul serii, īntre 17.00 si 20.00, iar cele mai scazute īn timpul diminetii, pāna la ora 11:00.

Realizatorii studiului spun ca hypermarketurile reprezinta un fenomen cu impact social. Ei au observat ca sfārsitul de saptamāna este si cel mai aglomerat, pentru ca bucurestenii au mai mult timp liber, iar cele mai ridicate valori medii de trafic sunt cele dintre orele 11:00 si 17:00.

Īn medie, 56% din vizitatorii din week-end īn reteaua Carrefour Bucuresti intra īn hypermarketuri īntre 11:00 si 17:00, si peste 59% dintre vizitatorii din week-end īn reteaua Cora Bucuresti intra īn acelasi interval orar.

AdPlayersFile

Responsabilii companiei de cercetare psihologica spun ca Brand Behavior Research & Data a realizat studiul prin masurarea traficului din retelele Cora si Carrefour Bucuresti, zilnic īn intervalul orar 8:00 - 22:00 (cāte 14 ore pe zi). Masurarea s-a efectuat prin observare si a constat īn numararea persoanelor care au intrat īn locatiile monitorizate.

Valorile de trafic, precizeaza autorii,  nu fac o diferentiere īntre cumparatorii din ariile comerciale si persoanele care viziteaza doar ariile galeriilor. Numarul de vizite are o valoare medie calculata pe intreaga retea, atat pentru Cora (2 locatii), cat si pentru Carrefour (4 locatii).

Operatorii au īnregistrat īn fise prestabilite numarul de persoane, iar fisele au permis de asemenea īnregistrarea datei si a intervalului orar de īnregistrare. Intrarilor īn magazine le-au corespuns niste filtre īn dreptul carora operatorii au notat toate persoanele care au trecut.


PUBLICITATE: