Rezultatele cautarii dupa : "mihai scortea"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Cristalex vrea vanzari de 20.000 de unitati Ole Smoky Moonshine si profit reinvestit in comunicare.
Miercuri, 08 Martie 2017
 Marca de bautura traditionala din vremea prohibitiei este adusa de Cristalex in Romania. Moonshine’ este un distilat de porumb nematurat care se transporta ‚la lumina lunii’.
Monica Tanasoiu este noul Client Service Director Mercury 360
Joi, 30 Aprilie 2009
 Monica Tanasoiu (29 ani) are o experienta de 9 ani in media si comunicare, ultimii 6 fiind petrecuti in advertising, in agentii precum Saatchi & Saatchi, Scala JWT si Mercury360.
Fost Tempo,  Miguel Goncalves este noul Creative Director la Mercury360
Miercuri, 09 Aprilie 2008
Miguel Goncalves este portughez, are 8 ani de publicitate si venit in Romania la Tempo, in urma cu aproximativ un an
Miscari de proportii in top managementul Mercury360
Joi, 07 Februarie 2008

Fost Marketing Manager la Cristalex (Absolut, Teacher’s, Campari) si New Business Director Saatchi&Saatchi de la jumatatea anului trecut, Mihai Scortea este Director Executiv la Mercury360 si preia  atributiile Mihaelei Radulescu, Client Service Director-ul Mercury360, care paraseste compania

Ex Marketing Manager la Cristalex, Mihai Scortea este noul New Business Director al Saatchi&Saatchi
Joi, 14 Iunie 2007
Ultimii doi ani, Scortea (35 de ani) a fost Marketing Manager la Cristalex, ocupandu-se de branduri precum Absolut, Campari, Teacher's, Jim Beam
Mihai Scortea, Cristalex: Spot-ul TV sau comunicatul de presa nu īsi mai ating cu atāta precizie tintele
Miercuri, 13 Decembrie 2006
Marketing Manager la Cristalex, Mihai Scortea (foto) mai crede, vorbind pe marginea evenimentului Teacher`s Film Festival, semnat de Publicis Dialog (BTL) si Action Global Communications (PR), ca "astfel de proiecte, care vor reusi sa implice si sa construiasca povesti de succes īmpreuna cu publicul tinta, vor fi din ce īn ce mai prezente pentru ca publicul receptor a devenit mai rafinat"
Publicis Dialog cu branduri Cristalex
Luni, 12 Iunie 2006
Dupa o licitatie desfasurata in aprilie, agentia Publicis Dialog parte a grupului Publicis Romania va dezvolta timp de un an de zile, servicii de ATL, BTL si PR pentru Absolut (BTL), Teacher’s, Jim Beam, Campari, Fernet Branca si Laphroaig