Vodafone face o oferta "accesibila si adaptata obiceiurilor de comunicare ale tinerilor"
Miercuri, 21 Martie 2007

(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

“Vodafone a creat o oferta speciala pentru a raspunde nevoilor de comunicare ale tinerilor din Romania: sute de minute si sute de mesaje incluse, reduceri substantiale la convorbiri in comunitatea de tineri (grup 26), obiectivul fiind de a propune acestui segment de clienti o oferta accesibila si adaptata obiceiurilor de comunicare ale tinerilor”, a declarat, pentru AdPlayers, Ken Campbell, Chief Marketing Officer, Vodafone Romania.

Campania de comunicare pentru oferta speciala dedicata tinerilor cu varste pana in 26 de ani se deruleaza in perioada 9 martie - 29 aprilie 2007. Campania ATL cuprinde canale de comunicare: TV, print, OOH, internet si POSM, prin spot TV, ad-uri de presa, OOH, internet, postere, flyere.

Vodafone Romania a lansat oferta speciala pentru tinerii cu varste intre 14 si 26 de ani, denumiti generic „grup 26”. Aceasta se adreseaza, potrivit companiei, atat clientilor noi, cat si celor existenti, inclusiv elevilor si studentilor ce sunt cuprinsi in programul Vodafone Campus.

AdPlayersFile

Vodafone Romania, o divizie a Vodafone Group Plc., inregistra 7.717.000 de clienti, la data de 31 decembrie 2006. Potrivit companiei, Vodafone este cel mai mare grup de telecomunicatii mobile din lume, cu divizii in 25 de tari si retele partenere in alte 36 de tari.


PUBLICITATE: