Unilever înscrie 10.000 de membri în Clubul Dove online
Vineri, 13 Aprilie 2007

Unilever înscrie 10.000 de membri în Clubul Dove online

(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

La data de 13 aprilie 2007 numarul membrilor din Clubul Dove online (www.dove.ro) depaseste 10 000 de membri, au afirmat pentru AdPlayers, reprezentantii de comunicare ai proiectului, de la Ogilvy Public Relations. Conform oficialilor de relatii publice ai proiectului la data de 23 ianuarie erau 200 de membri, pe data de 23 februarie 400, iar pe data de 23 martie ajunsese la 8.000 de membri.."

Unilever înscrie 10.000 de membri în Clubul Dove online

Adrian Alexandrescu, One-to-One Communications Director OgilvyOne afirma si el, pentru AdPlayers, “Pentru mine aceasta evolutie se traduce într-un singur fel: odata ce clubul a capatat awareness si o anumita masa critica a fost atinsa s-a aplicat teoria bulgarelui de zapada. De exemplu, în luna martie numarul de membri s-a dublat de la o saptamâna la alta."

Site-ul www.dove.ro si Clubul Dove sunt parte integranta din campaniile Dove si reprezinta un prim pas spre o comunicare bidirectionala între Dove si consumatori, prin intermediul Internetului. Realizat de OgilvyOne, Clubul Dove reprezinta o premiera în cadrul retelei Unilever, Romania fiind prima tara care a lansat un astfel de program. Initiativa este deja considerata best-practice de utilizare a mediilor digitale la nivelul companiei.

Conform autorilor proiectului, prin Clubul Dove, Unilever îsi doreste sa se apropie mai mult de consumatori, printr-o comunicare directa, rapida si eficienta, dar si sa rasplateasca loialitatea fiecarui consumator fata de brand. Succesul clubului a determinat Unilever sa “exporte” conceptul si în tarile din regiune (Bulgaria, Serbia).

“Am fost placut suprinsi de cresterea mare a numarului de membri de la o saptamâna la alta, în cele 3 luni de la lansare”, spune Liliana Caimacan, Category Manager la Unilever. „Credem în potentialul pe termen lung al acestui proiect de a genera interactiune reala cu marca Dove si interactiune între consumatorii fideli ai marcii”

În momentul de fata, spun autorii, cea mai importanta sursa de noi membri o reprezinta mecanismul MGM (member get member): membrii deja existenti îsi pot invita prietenii sa faca parte si ei din Clubul Dove, asigurand astfel o crestere constanta a utilizatorilor. În plus, noi membri se înscriu în Club datorita eforturilor integrate de comunicare: direct mailing catre consumatori, activari în galerii comerciale, campanie de bannere si promovarea site-ului www.dove.ro în reviste si în spot-uri TV.

Unilever înscrie 10.000 de membri în Clubul Dove online

„Oamenii îsi doresc de la un brand mult mai mult decât un produs care sa le ofere beneficiile pe care le promite”, spune  Cristofor Iosub, Managing Director la OgilvyOne. „Consumatorii devin avocati ai marcilor care le dau întotdeauna mai mult decât asteapta, marcilor care îi ajuta sa fie mai informati si sa raspândeasca mai departe cunoastere”.

AdPlayersInfo

Titlu Clubul Dove

Advertiser: Unilever

Liliana Caimacan, Category Manager

Simona Tofan, Brand Building Executive Dove

Agentii OgilvyOne

Adrian Alexandrescu, One-to-one Communications Director OgilvyOne,

Andreea Stan One-to-One Account Executive si

Laura Sinca Senior Account Manager OgilvyAction.

AdPlayersFile

Potrivit companiei, OgilvyOne este, cea mai mare retea mondiala de comunicare directa, comunicare interactiva si CRM, cu 120 birouri în 56 de tari.

OgilvyOne România a fost creata în octombrie 2005 în urma integrarii agentiei Red Cell în Ogilvy Group România, ce include de asemenea agentiile Ogilvy & Mather, Ogilvy Public Relations, OgilvyAction, Mindshare si Media Insight si care apartin grupului de comunicare WPP.


PUBLICITATE: