Miami Ad School la Graffiti BBDO
Luni, 05 Martie 2007

Miami Ad School la Graffiti BBDO

(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

Graffiti BBDO a organizat un training de art direction sustinut de Sergey Sidorov, profesor la Miami Ad School - cea mai prestigioasa scoala  de advertising din lume, potrivit agentiei de publicitate. La training au participat 12 oameni - art directori, graphic designeri si un copywriter.

Sidorov (32 ani) si-a nceput cariera la Moscova. Are o experienta de 14 n publicitate, lucrnd ca graphic designer si art director n mai mult tari din Europa. Din 2005, a fost cooptat ca profesor de graphic design, art direction si typography de Miami Ad School.

Timp de doua zile, 24 si 25 februarie, echipa de art directori si graphic designeri a agentiei a lasat deoparte bancile de imagine, Illustrator-ul si tabletele grafice si s-a narmat cu foarfece, lipici, markere, pensule, vopsele, sprayuri colorate, cartoane si reviste vechi ntr-un exercitiu de handcrafting pus n slujba advertising-ului.

Miami Ad School la Graffiti BBDOCred ca principalul merit al acestui workshop este acela ca a evidentiat art directorilor, ca nainte de a se aseza n fata calculatorului, trebuie sa detina deja raspunsul la ntrebarea de ce, a afirmat Ema Prisca, Creative Director Graffiti BBDO.

Asta este ceea ce diferentiaza un profesionist de un aspirant. Isi poate explica siesi (si odata facut pasul asta si altora) de ce layout-ul, poza, grafica, ilustratia arata cum arata, mai spune Prisca. Pentru ca asa cum putem justifica gndurile din spatele propunerilor strategice si creative, n egala masura trebuie sa avem argumente convingatoare (n primul rnd pentru noi!) care sa demonstreze ca optam pentru un anumit tip de executie n cunostinta de cauza.

Potrivit Graffiti BBDO, sesiunea a debutat cu exercitii de analiza pe imagine si pe diferite stiluri de reprezentare grafica, notiuni de typography si fotografie. Partea cea mai apreciata de catre participanti a fost lucrul efectiv pe briefuri, n echipe de catre doi art directori, ambii interesati de acelasi rezultat: o idee publicitara puternica exprimata printr-un vizual ct mai spectaculos si fara ajutorul vreunui program de calculator. Scapati de sub puterea calculatorului, creativii au improvizat instrumente de lucru si layout-uri din lucruri mai pusin obisnuite: bomboane, frisca, lingurite de plastic, etichete de haine, pansamente sau bucati de geam.

AdPlayersFile

Sergey Sidorov (32 years)

Education

06.2004-06.2006: Miami AD School Europe Hamburg. Art Direction portfolio program

11.2001-2002: 3D Graphic course London, England/ Helsinki, Finland

1990-1994: College of Heavy Industry.

1990: High School. Ukraine

1987: Art School. Ukraine

Working experience:

31.07. 2006 Leo Burnett Frankfurt

Art Director. Philip Morris Marlboro account Duty Free World Wide

01.06.2005 Miami AD School Europe Hamburg.

Teaching Typography, Graphic Design & Art Direction

2001-2004: Freelance Graphic Designer in Italy, England, Malta

1998-2001: Head of Creative Department of Exima. Moscow. Russia

1994-1998: Freelance Graphic Designer

Knowledge:

Speaking: Russian, English.

Software: Illustartor, Photoshop, InDesign, QuarkXpress, Form-Z, Avid.

Color correction. Pre-press processes. Printing processes. Post production processes in printing.

Photography. Illustration.


PUBLICITATE: