Rezultatele cautarii dupa : "gheorghe"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 7 8 9 10 »
ARBOmedia lanseaza si ea propria publicitate online contextuala
Vineri, 20 Octombrie 2006
ARBOmedia anunta distribuirea de reclame text în pagini care au un continut relevant pentru produsul promovat si aparitia unui text publicitar atunci când utilizatorul ajunge cu mouse-ul deasupra unui anumit cuvânt, prima campanie campanie de acest gen fiind revendicata de Starcom în reteaua Boom
Albert Nica conduce creatia Ogilvy
Luni, 16 Octombrie 2006
Unul dintre fostii directorii de creatie de la D’Arcy si având 12 ani în industria de publicitate, Albert Nica va conduce activitatea creativa a întregului grup si va realiza o reorganizare din punct de vedere al structurii echipei din pozitia de Executive Creative Director
Starcom face media inovativa la Avon
Marti, 03 Octombrie 2006
Campania de comunicare integrata 1 din 8 femei pentru Avon Cosmetics, dedicata luptei împotriva cancerului la sân a fost declinata în presa scrisa, televiziune, internet, indoor, outdoor si cinematografe si o componenta BTL
Hagi s-a transferat la Vodafone
Marti, 19 Septembrie 2006
Dupa mai mult de 10 ani de publicitate cu McCann Erickson si marci precum Coca-Cola, Gillette, Texaco, agentia de publicitate condusa de Bogdan Enoiu joaca acum cu Hagi "mai mult fotbal pe telefonul mobil!" pentru Vodafone
Finans International Leasing IFN a ales propaganda de la Propaganda
Miercuri, 13 Septembrie 2006
"Pe lânga rezolvarile creative, agentia ofera solutii în zona de marketing si are o abordare globala si strategica a domeniului nostru de activitate", motiveaza alegerea agentiei de publicitate Propaganda, Beatrice Boban de la Departamentul Relatii Publice si Comunicare, Finans International Leasing IFN
Starcom intra pe Yahoo! messenger cu Jacobs Ice Coffee
Luni, 11 Septembrie 2006
"Din datele furnizate de catre Yahoo! Europe, aproximativ 2,5 milioane de utilizatori din România acceseaza messengerul", spune Serban Goran , Direct Communication Manager, Starcom, "din care grupa de vârsta careia i se adreseaza comunicarea Jacobs Ice Coffee reprezinta mai mult de jumatate"
Ce se va pastra si ce se va schimba la Europa FM si Radio 21 ?
Miercuri, 06 Septembrie 2006
Anca Georghe (foto), Director de Marketing, Lagardere Radio International Group deconspira , pentru AdPlayers si AdPlayers.ro, o  parte din ce va schimba si ce va pastra din marketingul posturilor EuropaFM si Radio 21
Marketing nou la EuropaFM si Radio 21
Luni, 04 Septembrie 2006
Anca Georghe (foto) este, de la 1 septembrie, Director de Marketing, Lagardere Radio International Group (LARI), pozitie din care se va ocupa si de activitatea de marketing a posturilor de radio EuropaFM si Radio 21
Strategii de promovare utilizate de presa româna la 1906
Sambata, 05 August 2006
La 1906, apareau 663 de ziare si reviste, editate în limba româna ori bilingve, iar populatia României era, la acea data, de 6.500.000 locuitori, o populatie majoritar analfabeta, daca tinem cont ca, la 1910, cei alfabetizati vor detine o pondere de 40% (doar 2.600.000 locuitori stiau sa citeasca), fata de 22 %,  cât erau estimati cu 11 ani în urma, în anul 1899
7 plus se vinde prin Cable Direct
Vineri, 07 Iulie 2006
Cotidianul pastorit editorial de Gheroghe Voicu va fi reprezentat in exclusivitate pentru vanzari de mare publicitate de catre regia de vanzari condusa Vlad Tudosie
PR, 23
Den Braven adera la Concepto
Luni, 12 Iunie 2006
Agentia de publicitate Concepto a dezvoltat pentru Den Braven Romania identitatea de brand pentru gama de adezivi Fix Flex 
GAV|Scholz&Friends premiata la World Media Festival, Hamburg
Luni, 05 Iunie 2006
Spotul TV "Specie pe cale de disparitie" aduce agentiei cea mai inalta distinctie in categoria Advertising – TV Commercials cu o executie pentru promovarea Festivalului de Film Independent Anonimul 2005
Primul advertising contextual
Vineri, 05 Mai 2006
Potrivit oficialilor agentiei, Starcom Media este prima agentie de media care a utilizat advertisingul contextual in Romania  intr-o retea de site-uri, campania BCR Forward avand o rata de click de 31%
Fara numar de la Gavrila&Asociatii
Vineri, 14 Aprilie 2006
Campania pentru Olimpiadele Comunicarii este semnata de "Alina "De la Valcea" Gavrila & Octav "Vijelie" Gheorghe – Creative Director, Dan "Pustiu" Popov – Account Planner, Bobby "Okay" Toma – Art Director si Alex "Minune" Strimbeanu – Copywriter" (vezi executiile in subsolul materialului)
Regia publicitatii si televiziunea pierd un General de Armata
Joi, 13 Aprilie 2006
Ovidiu Bose Pastina, omul din spatele regiei a peste 250 de reclame si directorul artistic Realitatea TV, nu a mai apucat sa realizeze un mult dorit lung-metraj de fictiune
Advertisingul bate la Olimpiade
Miercuri, 12 Aprilie 2006
121 din cele 190 de echipe (950 de comunicatori) au "aplicat" proiecte la Olimpiadele Comunicarii, in aceste zile hotarandu-se si cine va fi "nominalizat" pentru "gala de premiere"
Dublura de picioare pentru Prigat
Vineri, 07 Aprilie 2006
Noua executie purtand semnatura Leo Burnett este centrata pe sloganul  "Prigat. Mai mult fruct. Mai multa energie" urmeaza spoturilor "Cainele", "Pescarul" si "Trambulina"
Maraton DHL inca un an cu Prospero
Joi, 23 Martie 2006
DHL International Romania a ales sa continue inca un an parteneriatul cu agentia Prospero in organizarea "Maratonului DHL Stafeta Carpatilor", componenta de relatii publice fiind asigurata de Ogilvy Public Relations Worldwide/ Bucuresti
Olimpiadele Comunicarii recolteaza
Luni, 20 Martie 2006
Dupa ce o parte din dozele de sange proaspat in comunicare din ultimii ani au fost administrate cu succes unor agentii printre care se numara Leo Burnett, McCann, Gavrila si Asociatii, campania de refacere a rezervelor din acest an "recolteaza" brate tinere, pana pe 7 aprilie
Gavrila & Asociatii ii zice pe romaneste
Luni, 05 Decembrie 2005
Noul spot Zapp "Arbitrul" se deruleaza cu ocazia a inca unei reduceri tarifare sub claimul "convorbiri internationale la tarife nationale"
« 7 8 9 10 »