Ce se va pastra si ce se va schimba la Europa FM si Radio 21 ?
Miercuri, 06 Septembrie 2006

Ce se va pastra si ce se va schimba la Europa FM si Radio 21 ?

(AdPlayers.ro , Iulian Toma, iulian.toma@adplayers.ro )

Anca Gheorghe (foto), Director de Marketing, Lagardere Radio International Group (LARI), pozitie din care se ocupa, din aceasta luna, si de activitatea de marketing a posturilor de radio EuropaFM si Radio 21, dezvaluie, pentru AdPlayers, cum a ajuns īn grupul Lagardere si cu ce a ramas de la TVR si SRR.

Legat de marketingul celor doua posturi de radio, noua directoare de marketing spune ce va pastra dar si ce va schimba la EuropaFM si Radio 21.

AdPlayers: Cum ati ajuns īn grupul Lagardere?

Anca Georghe: Propunerea a venit din partea doamnei Cristina Zegheru Richard, Vicepresedintele companiei, iar pentru mine este o onoare si o mare provocare sa lucrez pentru leader.

AdPlayers: Cu ce ati ramas din TVR?

Anca Georghe: Cu rezultate care se vad si care sunt aplaudate de profesionisti, cu proiecte minunate realizate īmpreuna cu profesionistii din televiziunea nationala si cu multi prieteni.

AdPlayers: Cum a fost experienta de cāteva luni la SRR (Societatea Romāna de Radiodifuziune)?

Anca Georghe: Foarte utila.

"Sunt multe lucruri de pastrat, dar si lucruri care se vor schimba"

AdPlayers: Ce veti pastra si ce veti schimba la Europa FM?

Anca Georghe: EuropaFm este un brand de radio cu reputatie si consistenta, si cu o pozitionare ce va fi pastrata. Este un brand creat cu multa pasiune, stiinta si disciplina si asta īnseamna ca sunt multe lucruri de pastrat, dar si lucruri care se vor schimba, obiectivul fiind pastrarea pozitiei de leader pe targetul 29 y.o - 45 y.o. (ani, n.r. , years old).

Schimbarile deja sunt anuntate, si, īncepānd cu 4 septembrie, EuropaFm comunica “cea mai buna muzica din ’80 pāna azi”, printr-o noua campanie de imagine, care vizeaza schimbari atāt la la nivel grafic cāt si īn creatie.

Este o campanie de marketing integrata si se va derula atāt pe tv, cāt si print si outdoor. Īn aceasta campanie EuropaFM se asociaza cu cele mai dorite si aplaudate vedete ale timpului Kylie Minogue, Madonna, Depeche Mode, Shakira, Voltaj, asa cum se poate observa din ad-urile de presa, deja communicate.

Alaturi de aceasta campanie, EuropaFM a lansat si o serie de campanii tactice, cu premii zilnice īn valoare de 500 EUR īntr-o campanie “Faci bani din muzica”, iar saptamānal se acorda un premiu constānd īntr-un system GPS cu harta Europei, iar campania se numeste  “EuropaFm te ajuta sa intri īn siguranta īn Europa”! si īn aceeasi campanie, se acorda si premii īn benzina a carei valoare corespunde cu frecventa Europa FM a regiunii din care suna cāstigatorul.

"Pozitionarea Radio21 va fi aceeasi, dar ne propunem sa lansam si alte noi  produse"

AdPlayers: Dar la Radio 21?

Anca Georghe: Si obiectivul Radio 21 este acelasi, de a-si consolida pozitia de leader pe targetul 15-29 y.o, (ani, n.r. ) Bucuresti. Radio21 are multe lucruri care le va pastra si care sunt adevarate branduri, cum este Liberty Parade, un eveniment care īn aceasta vara a reusit sa aduca 50.000 de fani, iar altele le va schimba.

Pozitionarea Radio21 va fi aceeasi, dar ne propunem sa lansam si alte noi  produse, care ne dorim sa devina branduri. Īncepīnd din 1 septembrie, Radio21 a lansat o serie de campanii tactice, communicate pe toate liniile, mai putin TV.

AdPlayers: Alte obiectivele de marketing ale grupului Lagardere īn Romānia?

Anca Georghe: Sa se dezvolte si sa-si consolideze pozitia de leader.


PUBLICITATE: