ARBOmedia lanseaza si ea propria publicitate online contextuala
Vineri, 20 Octombrie 2006

(AdPlayers.ro, Iulian Toma, iulian.toma@adplayers.ro )

ARBOmedia a lansat propriul serviciu de publicitate contextuala în reteaua site-urilor din portofoliu. Potrivit companiei, publicitatea online targetata contextual din reteaua ARBOmedia va avea doua forme: distribuirea de reclame text în pagini care au un continut relevant pentru produsul promovat si aparitia unui text publicitar atunci când utilizatorul ajunge cu mouse-ul deasupra unui anumit cuvânt.

Asa cum sustin oficialii companiei, serviciul este destinat în special clientilor cu bugete de publicitate mici, dar este interesant pentru orice companie datorita eficientei si posibilitatilor multiple de targetare (geografic, orar, zi a saptamânii s.a.). Reprezentantii regiei mai subliniaza ca serviciul este complet automatizat, clientii având la dispozitie o interfata prin care îsi pot gestiona singuri campaniile.

Panaitescu: "Cu obiective clare si imediate în vânzari"

ARBOmedia lanseaza si ea propria publicitate online contextualaReferindu-se la serviciul lansat de ARBOmedia, Doru Panaitescu (foto), Online Sales Director afirma ca „Publicitatea contextuala este o formade publicitate online care se adreseaza advertiserilor cu obiective clare si imediate în vânzari, precum si celor care au un mesaj concret de transmis. În acest sens, cu cât mesajul este mai interesant si va genera o rata de click mai buna, cu atât pretul pe click va scadea”, este de parere seful de vânzari online.

Vânzatorii companiei estimeaza ca acest serviciu va atrage în special magazine online, servicii business-to-business, dar si alte categorii de advertiseri interesati de eficienta imediata si masurabila în vânzari a investitiei în publicitatea online.

Disponibil deocamdata exclusiv în reteaua ARBOmedia, reprezentantii regiei promit ca, pe viitor serviciul va fi extins si pentru site-uri ce nu fac parte din reteaua ARBOmedia.

Prima campanie online contextuala, în România

Lansata ca varianta alternativa de promovare online sub forma unor mesaje afisate atunci când mouse-ul trece peste un cuvânt, publicitatea contextuala din România a fost lansata si în alte retele online.

Potrivit oficialilor agentiei, Starcom Media îsi revendica si dreptul de a fi prima agentie de media care a utilizat advertisingul contextual în Romania într-o retea de site-uri (BOOM), în primavara acestui an. Agentia vorbea atunci de publicitate contextuala doar ca varianta a afisarii unor mesaje la trecerea cu mouse-ului prin dreptul unor cuvinte cheie (mouse-over).

Derulata pe 73 de site-uri, cu 23 de cuvinte cheie, campania BCR Forward a avut o rata de click de 31%, spunea atunci, Mircea Gheorghe - Internet Manager, Starcom Media. “Costul este per click, în functie de câte si ce cuvinte cheie se folosesc, la care se aplica discount”, mai preciza Mircea Gheorghe, în luna mai, pentru AdPlayers.


PUBLICITATE: