ARBOmedia lanseaza si ea propria publicitate online contextuala
Vineri, 20 Octombrie 2006

(AdPlayers.ro, Iulian Toma, iulian.toma@adplayers.ro )

ARBOmedia a lansat propriul serviciu de publicitate contextuala īn reteaua site-urilor din portofoliu. Potrivit companiei, publicitatea online targetata contextual din reteaua ARBOmedia va avea doua forme: distribuirea de reclame text īn pagini care au un continut relevant pentru produsul promovat si aparitia unui text publicitar atunci cānd utilizatorul ajunge cu mouse-ul deasupra unui anumit cuvānt.

Asa cum sustin oficialii companiei, serviciul este destinat īn special clientilor cu bugete de publicitate mici, dar este interesant pentru orice companie datorita eficientei si posibilitatilor multiple de targetare (geografic, orar, zi a saptamānii s.a.). Reprezentantii regiei mai subliniaza ca serviciul este complet automatizat, clientii avānd la dispozitie o interfata prin care īsi pot gestiona singuri campaniile.

Panaitescu: "Cu obiective clare si imediate īn vānzari"

ARBOmedia lanseaza si ea propria publicitate online contextualaReferindu-se la serviciul lansat de ARBOmedia, Doru Panaitescu (foto), Online Sales Director afirma ca „Publicitatea contextuala este o formade publicitate online care se adreseaza advertiserilor cu obiective clare si imediate īn vānzari, precum si celor care au un mesaj concret de transmis. Īn acest sens, cu cāt mesajul este mai interesant si va genera o rata de click mai buna, cu atāt pretul pe click va scadea”, este de parere seful de vānzari online.

Vānzatorii companiei estimeaza ca acest serviciu va atrage īn special magazine online, servicii business-to-business, dar si alte categorii de advertiseri interesati de eficienta imediata si masurabila īn vānzari a investitiei īn publicitatea online.

Disponibil deocamdata exclusiv īn reteaua ARBOmedia, reprezentantii regiei promit ca, pe viitor serviciul va fi extins si pentru site-uri ce nu fac parte din reteaua ARBOmedia.

Prima campanie online contextuala, īn Romānia

Lansata ca varianta alternativa de promovare online sub forma unor mesaje afisate atunci cānd mouse-ul trece peste un cuvānt, publicitatea contextuala din Romānia a fost lansata si īn alte retele online.

Potrivit oficialilor agentiei, Starcom Media īsi revendica si dreptul de a fi prima agentie de media care a utilizat advertisingul contextual īn Romania īntr-o retea de site-uri (BOOM), īn primavara acestui an. Agentia vorbea atunci de publicitate contextuala doar ca varianta a afisarii unor mesaje la trecerea cu mouse-ului prin dreptul unor cuvinte cheie (mouse-over).

Derulata pe 73 de site-uri, cu 23 de cuvinte cheie, campania BCR Forward a avut o rata de click de 31%, spunea atunci, Mircea Gheorghe - Internet Manager, Starcom Media. “Costul este per click, īn functie de cāte si ce cuvinte cheie se folosesc, la care se aplica discount”, mai preciza Mircea Gheorghe, īn luna mai, pentru AdPlayers.


PUBLICITATE: