ARBOmedia lanseaza si ea propria publicitate online contextuala
Vineri, 20 Octombrie 2006

(AdPlayers.ro, Iulian Toma, iulian.toma@adplayers.ro )

ARBOmedia a lansat propriul serviciu de publicitate contextuala n reteaua site-urilor din portofoliu. Potrivit companiei, publicitatea online targetata contextual din reteaua ARBOmedia va avea doua forme: distribuirea de reclame text n pagini care au un continut relevant pentru produsul promovat si aparitia unui text publicitar atunci cnd utilizatorul ajunge cu mouse-ul deasupra unui anumit cuvnt.

Asa cum sustin oficialii companiei, serviciul este destinat n special clientilor cu bugete de publicitate mici, dar este interesant pentru orice companie datorita eficientei si posibilitatilor multiple de targetare (geografic, orar, zi a saptamnii s.a.). Reprezentantii regiei mai subliniaza ca serviciul este complet automatizat, clientii avnd la dispozitie o interfata prin care si pot gestiona singuri campaniile.

Panaitescu: "Cu obiective clare si imediate n vnzari"

ARBOmedia lanseaza si ea propria publicitate online contextualaReferindu-se la serviciul lansat de ARBOmedia, Doru Panaitescu (foto), Online Sales Director afirma ca Publicitatea contextuala este o formade publicitate online care se adreseaza advertiserilor cu obiective clare si imediate n vnzari, precum si celor care au un mesaj concret de transmis. n acest sens, cu ct mesajul este mai interesant si va genera o rata de click mai buna, cu att pretul pe click va scadea, este de parere seful de vnzari online.

Vnzatorii companiei estimeaza ca acest serviciu va atrage n special magazine online, servicii business-to-business, dar si alte categorii de advertiseri interesati de eficienta imediata si masurabila n vnzari a investitiei n publicitatea online.

Disponibil deocamdata exclusiv n reteaua ARBOmedia, reprezentantii regiei promit ca, pe viitor serviciul va fi extins si pentru site-uri ce nu fac parte din reteaua ARBOmedia.

Prima campanie online contextuala, n Romnia

Lansata ca varianta alternativa de promovare online sub forma unor mesaje afisate atunci cnd mouse-ul trece peste un cuvnt, publicitatea contextuala din Romnia a fost lansata si n alte retele online.

Potrivit oficialilor agentiei, Starcom Media si revendica si dreptul de a fi prima agentie de media care a utilizat advertisingul contextual n Romania ntr-o retea de site-uri (BOOM), n primavara acestui an. Agentia vorbea atunci de publicitate contextuala doar ca varianta a afisarii unor mesaje la trecerea cu mouse-ului prin dreptul unor cuvinte cheie (mouse-over).

Derulata pe 73 de site-uri, cu 23 de cuvinte cheie, campania BCR Forward a avut o rata de click de 31%, spunea atunci, Mircea Gheorghe - Internet Manager, Starcom Media. Costul este per click, n functie de cte si ce cuvinte cheie se folosesc, la care se aplica discount, mai preciza Mircea Gheorghe, n luna mai, pentru AdPlayers.


PUBLICITATE: