.
.
.
(AdPlayers.ro, Irina Toma)
Saatchi & Saatchi X are Jumatatea potrivita pentru Chio Chips. Agentia spune ca a conceput o campanie bazata pe ideea de potrivire, pornind de la cerinta clientului de a organiza o promotie nationala pentru īntreg portofoliul de produse Chio Chips, care sa sustina pe de-o parte vānzarile si pe de alta parte sa asigure penetrarea produsului īntr-un numar cāt mai mare de magazine - un tool de penetrare suport pentru agentii de vānzari din teren.
Se spune ca fiecare om are jumatatea lui, iar daca o īntālneste trebuie sa se considere norocos, spun autorii. De aici a plecat si ideea celei mai recente campanii Chio Chips. Asocierea dintre potrivirea oamenilor īn relatia de cuplu si potrivirea jumatatilor de bancnote a inspirat, spune agentia, un spot TV modern, dinamic, cu umor si culoare.
Potrivit agentiei, campania Chio este construita pe sintagma Jumatatea mea potrivita se gaseste undeva si daca īntr-adevar ai īncredere īn tine, īti doresti cu adevarat si cauti cu īnversunare, ai sanse mari sa o gasesti. De fapt, sustin autorii, ai 10.000 de motive sa o gasesti, pentru ca atātea premii sunt puse īn joc.
Eroul spotului este un actor plin de charisma si optimism, cu o armura sexy, aflat īntr-o cautare continua. Iar actrita, adauga promotorii campaniei, pe toata durata turnarii spotului a monopolizat privirile īntregii echipe, care īsi dorea ca filmarea sa nu se mai termine niciodata.
Rezultatul, conchide agentia, este un spot plin de viata, o naratiune haioasa, cu comic de situatie, care te face sa te misti pe scaun si parca īti vine sa fredonezi si, nu īn ultimul rānd, īti trezeste dorinta de a cāstiga bani de distractie.
AdFile
Advertiser: Intersnack Romania
Brand: Chio Chips
Agentie: Saatchi & Saatchi X
Laurentiu Dumbrava Art Director,
Mihaela Pascu Creative Director,
Sorina Gheorghe Copywriter,
Cristian Ramboiu BTL Supervisor.
Regizor: Marlon Grifith
Casa de productie: Saga Film