Starcom intra pe Yahoo! messenger cu Jacobs Ice Coffee
Luni, 11 Septembrie 2006

Starcom intra pe Yahoo! messenger cu Jacobs Ice Coffee

(AdPlayers.ro Iulian Toma, iulian.toma@adplayers.ro )

Starcom a derulat pentru Jacobs Ice Coffee o campanie de publicitate pe Yahoo messenger, pe langa executiile pentru canalele clasice (TV, outdoor si presa). Potrivit reprezentantilor agentiei de media, campania derulata în luna august este si prima, integral româneasca, pe Yahoo! Messenger realizata de Starcom Media. Kraft Foods Romania este clientul Starcom Media din 2004, agentia ocupându-se de serviciile de media pentru toate brandurile Kraft Foods Romania.

Obiective

“Este prima campanie online pentru marca Jacobs Ice Coffee”, a declarat, pentru AdPlayers, Serban Goran, Direct Communication Manager. “Obiectivele campaniei desfasurate în luna august au fost comunicarea efectului racoritor si a gustului deosebit al Jacobs Ice Coffee, plasarea mesajelor într-un context relevant si aducerea "in the mood" a utilizatorilor de Internet din România targetati prin aceasta campanie”.

Motivul pentru care mesageria instant Yahoo!, binecunoscutul "messenger", a fost propus?“Din datele furnizate de catre Yahoo! Europe, aproximativ 2,5 milioane de utilizatori din România acceseaza messengerul”, spune Goran. „Dintre acestia, grupa de vârsta careia i se adreseaza comunicarea Jacobs Ice Coffee reprezinta mai mult de jumatate”, afirma el, referindu-se la segmentul 16-29 ani.

Targetare pe IP-uri

Serban Goran sustine ca targetarea s-a efectuat pe baza de IP-uri, astfel încât numai utilizatorii rezidenti în România au putut vedea campania. Campania, arata el, a constat într-un banner plasat în interiorul ferestrei principale, iar executional comunicarea pastreaza sloganul Jacobs Ice Coffee, adaptat la suportul messenger-ului: "Gustul care te prinde între 2 E"

Echipa Starcom Media care a promovat si care s-a implicat în derularea proiectului este formata din: Serban Goran – Direct Communications Manager, Alexandru Pomana -  Creative Planner, Mircea Gheorghe – Business Development Director, Adrian Vladut – Account Manager Kraft.

Din partea Kraft Foods Romania a contribuit la realizarea proiectului Andreea Obilisteanu – Assistant Brand Manager, iar executiile creative au fost supervizate de agentia Scala JWT prin Alexandra Ivan- Account Manager.

AdPlayersFile Starcom

Parte a Grupului Starcom MediaVest, Starcom Media este, potrivit companiei, cea mai mare retea de agentii media, cu peste 110 birouri în 76 de tari. Pe piata din Romania, Starcom Media este parte a Leo Burnett Group.


PUBLICITATE: