Marketing nou la EuropaFM si Radio 21
Luni, 04 Septembrie 2006

Marketing nou la EuropaFM si Radio 21

(AdPlayers.ro , Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro )

ncepnd de vineri, 1 septembrie 2006, Anca Gheorghe (foto) este Director de Marketing, Lagardere Radio International Group (LARI), pozitie din care se va ocupa si de activitatea de marketing a posturilor de radio Europa FM si Radio 21.

Manager al proiectului de rebranding al TVR

Ex-Director de Marketing la Televiziunea Romna, timp de cinci ani, Anca Ghoerghe a detinut n perioada mandatului de la TVR si functia de manager al proiectului de rebranding al Televiziunii Nationale.

Potrivit oficialilor grupului, de-a lungul anilor, Anca Gheorghe s-a specializat n marketing si relatii publice participnd la specializari si cursuri n tara  si strainatate. Si-a inceput activitatea n media si marketing n anul 1997 n departamentul de Marketing de la studioul regional Iasi al TVR. A mai lucrat o perioada de un an ca Brand Manager Pro Sport Group la Media Pro, dupa care a cstigat concursul de Director Adjunct de Marketing al TVR ocupnd, pe rnd, pozitia de Director Marketing&Comunicare si, pana n iunie 2006, Director de Marketing TVR.

Noul director de marketing Lagardere Radio International Group are un master n Planificare si Strategie de Marketing, doctorand n Marketing, n prezent si este absolventa a Facultatii de Marketing&Management din cadrul Universitatii Al.I.Cuza Iasi. Anca Gheorghe mai este membru al Asociatiei Romne de Relatii Publice si pregateste lansarea unei carti de marketing&PR media.

Grupul Lagardere

Potrivit oficialilor companiei, Grupul Lagardere este unul dintre cei mai importanti jucatori din lume pe piata media. Cu peste 30.000 de angajati n ntreaga lume, activitatile n domeniul media reprezinta 60% din cifra de afaceri a trustului Lagardere care cuprinde 20 de statii radio, editura Hachette Livre si 260 de titluri de presa vndute n peste 1 miliard de exemplare.

Divizia TV a grupului cuprinde 11 canale de televiziune (printre care MCM, MCM TOP, MCM POP, Mezzo, Europe 2 TV, La Chaine Meteo, Canal J, Gulli) si 16 de companii de productie. Conform reprezentantilor grupului, Lagardere ocupa detasat prima pozitie n Franta n ceea ce priveste programele muzicale si cele destinate copiilor si tinerilor. MCM este, sublini de mai bine de 10 ani cel mai important canal muzical, in timp ce Canal J se afla pe locul 4 in clasamentul tuturor canalelor TV transmise prin cablu si satelit.


PUBLICITATE: