Starcom face media inovativa la Avon
Marti, 03 Octombrie 2006

Starcom face media inovativa la Avon.

Starcom face media inovativa la Avon

(AdPlayers.ro , Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro )

Starcom Media a dezvoltat pentru Avon Cosmetics campania de comunicare integrata “1 din 8 femei” dedicata luptei impotriva cancerului la sān. Potrivit oficialilor agentiei de media, Starcom  a oferit nu o simpla componenta de media ci o solutie de comunicare integrată, plecānd de la definirea mesajului si īncheind cu media inovativa.

Scopul campaniei, spun ei, a fost pe de o parte să atinga un public cāt mai numeros, iar pe de alta parte sa comunice cu acesta din directii suprinzatoare.

Autorii campaniei media mai afirma ca mesajul ales īn acest an trebuia stabilit pornind de la obiectivul de a obtine o rata de raspuns cāt mai mare, ceea ce necesita un efect “call to action” deosebit de puternic, si de la rezultatul statistic al cercetarilor oncologice care a stabilit ca, practic, 1 din 8 femei risca sa dezvolte cancer la sān.

Campania media

Campania “1 din 8” a fost declinata īn presa scrisa (colaborarea cu mai multe reviste pentru femei), televiziune (la nivel de stiri si īn talk show-uri), internet (atāt prin bannere cāt si prin direct emailing), indoor, outdoor si cinematografe. De asemenea exista componenta BTL (ca īn fiecare an), Marsul Roz īn parteneriat cu revista Avantaje .

Pe internet agentia spune ca, īn afara mesajului general, au fost folosite trei filme testimoniale īn care Gabriela Szabo, Loredana Groza si Mihaela Miroiu si-au exprimat opinia īn legatura cu subiectul campaniei. Aceste filme, sunt de parere reprezentantii Starcom, au dat o nota directa, calda, personala ceea ce a crescut ecoul mesajului īn rāndul femeilor care au urmarit materialele. (la adresa  http://vs02.netstairs.ro/cybermercials/avon/ )

1 scaun gol, din 8

Echipa Starcom sustine ca, pentru a oferi o dimensiune palpabila si socanta a mesajului “1 din 8 femei”, echipa a decis sa foloseasca imaginea unui scaun gol care sa poarte mesajul campaniei. Pentru a ilustra statistica dureroasa, īn cinematografe  s-a acoperit fiecare al optulea scaun cu o husa roz, cu mesaj, si s-a instruit ca pentru acele locuri sa nu se vānda bilete.

Pentru ca nu s-a putut aplica aceeasi logica si īn saloanele de cosmetica, agentia a stabilit ca, īn fiecare locatie, cāte un post de lucru sa poarte husa roz si sa nu fie folosit pentru clienti pe toata durata campaniei. Pentru a completa comunicarea aici s-au distribuit si pliante cu rol informativ.

Si la metrou s-a īncercat respectarea regulii “1 din 8” īn toate locatiile care au permis acest lucru. Nici presa, spun autorii campaniei, nu  fost abordata īntr-o maniera clasica - materialele publicate sunt construite sub forma unor fragmente de jurnal care surprind marturii ale unor persoane care au avut sansa sa trateze la timp boala.

Īn cazul TV-ului, promotorii agentiei afirma ca au reusit colaborarea cu emisiuni īn rāndul femeilor īntr-un conext de dezbatere īn care mesajul, nu publicitar, ci informativ si educativ, a devenit foarte relevant īntr-o atmosfera deschisa si antrenanta.

Autorii

Din partea Avon Cosmetics, echipa care a lucrat la acest proiect a fost formata din Andreea Cātu, PR Specialist, Smaranda Balan – PR & Advertising Officer si Raluca Kissescu – Marketing Manager

Din partea Starcom Media au participat Corina Bernschutz – Ideation & Innovation Director, Alexandru Pomana – Creative Planner, Mircea Gheorghe – Business Development Director, Cristina Barla – Account Manager, Bogdan Vasile, Head of OOH & DM, Horea Mihoc – Media Planner si Silviu Anghel – Media Planner. 

Starcom face media inovativa la Avon

.

Īncepānd cu anul 2002,  Avon Romānia s-a implicat activ īn lupta īmpotriva cancerului la sān, spun reprezentantii Starcom. Potrivit sursei, compania a strāns fonduri, a colaborat īn programe educative si a donat aparatura medicala īn valoare de peste 450.000 USD catre importante institute oncologice din Romānia.


PUBLICITATE: