7 plus se vinde prin Cable Direct
Vineri, 07 Iulie 2006

( AdPlayers.ro , Iulian Toma, iulian.toma@adplayers.ro )

Cotidianul “7 plus”  a semnat un contract de exclusivitate pentru vanzari spatiu de mare publicitate cu regia de media Cable Direct, se arata intr-un comunicat remis AdPlayers, in aceasta dimineata, de catre cele doua companii. Contractul de reprezentare intra in vigoare la inceputul lunii iulie si se deruleaza pe o perioada de minim 2 ani.

Gheorghe Voicu, Redactor sef  ”7 plus”, a declarat:  ”Credem ca “7 plus” poate constitui un excelent suport publicitar, dar pentru a demonstra acest lucru era nevoie de profesionistii de la Cable Direct. Nu avem nici o indoiala ca va fi un parteneriat de succes.”

7 plus se vinde prin Cable Direct”“7 plus” este primul cotidian din portofoliul nostru”, afirma Vlad Tudosie (foto), Managing Director Cable Direct. „ Experienta si profesionalismul colectivului si conducerii, acumulate in 16 ani, ne onoreaza si ne indeamna sa folosim toate resursele de care dispunem pentru a sustine si a promova aceasta publicatie.”, a mai afirmat seful Cable Direct.

Potrivit editorilor, “7 plus” este un cotidian national lansat in luna martie a anului 2005 de catre echipa fostului ziar ‘National’, fiind prima publicatie, spun autorii sai, care a trecut pe format compact, accesibil si usor de citit. Confirm acelorasi surse, cotidianul are un tiraj mediu de 50.000 exemplare si apare de luni pana sambata, in minimum 24 de pagini alb-negru si policromie, fiind auditat de BRAT si SNA.

“7 plus” se adreseaza, afirma editorii ziarului, publicului larg si contine stiri din domeniile politic, economic, social, sport,  informatii generale, anchete si reportaje, consultanta in probleme sociale sau juridice, recomandari si sfaturi utile.

Ziarul mai este distribuit In fiecare joi impreuna cu Ghidul TV gratuit care contine jocuri (integrame,sudoko, kakuro in exclusivitate in Romania) si recomandari din care cititorul se poate informa in legatura cu programele difuzate pe TV.

Pe langa informatiile de interes general, in fiecare zi a saptamanii mai exista si o tematica speciala: Luni – “Cunoaste-te pe tine”, Marti: “Imobiliar / Comert”, Miercuri – “Auto / Sanatate”, Joi – “IT”, Vineri – “Life Style”, Sambata – “Terapie Naturista”.

Regia de media Cable Direct reprezinta pe piata de publicitate exclusiv trei televiziuni: Discovery Channel, AXN si TV K lumea, doua retele de cinema: MOVIEPLEX (Plaza Romania) si Glendale, precum si publicatiile Time Out, Clubbing Magazin, Stiinta pt Toti si Penthouse.


PUBLICITATE: