Den Braven adera la Concepto
PR, 23
Luni, 12 Iunie 2006

( AdPlayers.ro Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro ) Concepto a dezvoltat pentru Den Braven Romania identitatea de brand pentru noua sa gama de adezivi Fix Flex. 

Conformandu-se sloganului Concepto, ‘’We build a world of  brands’’, spun reprezentantii acesteia, agentia a realizat identitatea de brand pentru intreaga gama ( logo, design de ambalaj ), precum si prima etapa a comunicarii necesare lansarii in cadrul Construct Expo.

‘’Noua gama de adezivi Fix Flex vine in intampinarea cererii utilizatorilor, atat a profesionistilor, cat si a utilizatorilor casnici”, declara Virgil Gheorghe, Director de Marketing Den Braven Romania. “Colaborarea cu agentia Concepto in cadrul proiectului Fix Flex a fost un real succes si reprezinta o buna premisa pentru proiectele comune ce urmeaza”, mai spune directorul de marketing. 

Den Braven Romania face parte din grupul multinational de firme producatoare si de distributie de origine olandeza Den Braven Sealants, conform reprezentantului roman - lider mondial în izolanti profesionali si primul loc la nivel national în distributia de spume poliuretanice, izolanti siliconici, acrilici si butilici, aerosoli tehnici, adezivi si accesorii. Produsele distribuite în Romania de catre Den Braven sunt importate în cea mai mare parte din Olanda si Germania, avand in prezent pe intreg teritoriul Romaniei un portofoliu de peste 5.000 de clienti, afirma reprezentantii companiei.

Potrivit oficialilor sai, Concepto (www.concepto.ro ) este o agentie de publicitate full service independenta, infiintata in anul 2002 de catre o echipa de profesionisti cu o experienta de peste 10 ani in cadrul agentiilor de publicitate multinationale. Agentia ofera servicii complete de strategie de comunicare si creatie,  identitate de brand, media, productie print si audio-video, PR, cercetare de marketing.

Den Braven adera la Concepto“Suntem de parere ca si in publicitate lucrurile trebuie sa evolueze spre normalitate, spre o relatie armonioasa, destinsa client-agentie”, declara Cristian Popescu (foto), Managing Director, Concepto. ““Noi suntem - Natural born creative minds -, deci suntem creativi fiindca asa ne-am nascut”, adauga el.

Pe langa Den Braven, agentia condusa de Cristian Popescu a mai lucrat pentru branduri cum sunt Daewoo Electronics ( all brands ATL ), Dr.Oetker (BTL), Gourmet Prod ( ATL, BTL), GlaxoSmithKline ( Tussin, Hepaton, Ascovit  ATL, BTL), Queisser Pharma (Doppelherz - BTL), Lukoil,  Piata Financiara, Policolor (BTL), Primex (Cosmo- BTL), Romanel International Group (Platinium- BTL).


PUBLICITATE: