Rezultatele cautarii dupa : "t"
Ordonare dupa: data / relevanta  
IAA, TV, CNA
CNA a modificat Publicitatea în Audiovizual, începând de peste o luna de la publicarea în Monitorul Oficial
Joi, 22 Februarie 2007
Membrii CNA au votat în sedinta de ieri modificarile privind publicitatea în Codul Audiovizualului, ca urmare a discutiilor avute intre IAA si CNA, noile modificari urmând sa intre în vigoare, pe rând, începând de peste o luna de la publicarea în Monitorul Oficial
3 oameni noi la The Practice
Miercuri, 21 Februarie 2007
Agentia de relatii publice are trei oameni noi de PR: Ruxandra Vasilescu (21) / PR Executive,  Oana Bulexa (26) si Alexandru Filip (25) - Consultanti PR.
Saatchi & Saatchi X asigura penetrarea Chio Chips
Miercuri, 21 Februarie 2007
Agentia de publicitate a conceput o campanie bazata pe ideea de « potrivire », pornind de la cerinta clientului de a organiza o promotie nationala pentru întreg portofoliul de produse Chio Chips, "care sa sustina pe de-o parte vânzarile si pe de alta parte sa asigure penetrarea produsului într-un numar cât mai mare de magazine"
Pauza Fresh System la Saatchi&Saatchi
Miercuri, 21 Februarie 2007
Noua tehnologie Fresh System este utilizata de Saatchi & Saatchi pentru noul spot TV Elite Selected, care vine în continuarea creatiei precedente intitulata Universul
INES IPTV mizeaza pe dublarea cifrei de afaceri în 2007
Miercuri, 21 Februarie 2007
iNES Group ia în calcul dublarea cifrei de afaceri IPTV ca urmare a unei estimari de dezvoltare a serviciului de Televiziune prin IP, în România, cu un procent aflat între 200% si 300%, pe o piata cu un potential de 10.000 de utilizatori la ora actuala doar în Bucuresti
TV
Magnetique vrea în Top 5 si 150.000 EUR, cu noul Stiletto
Marti, 20 Februarie 2007
În urma relansarii revistei online de femei, Eveline Fabritius (Magnetique Marketing) spune ca Stiletto.ro vrea 150.000 EUR din publicitatea online, pâna la sfârsitul anului, si sa ajunga, în foarte scurt timp, în Top 5 al revistelor online de femei
CERF se pregateste la C&J | A&H
Luni, 19 Februarie 2007
Cohn&Jansen | Ashley & Holmes semneaza conceptul si vizualul campaniei "CERF te pregateste pentru viitor", care se va desfasura în perioada februarie – mai 2007
Starlink desfunda campania Bixtonim
Luni, 19 Februarie 2007
Stefan Voloaca (foto)- Creative Director la Starlink – spune, pentru AdPlayers, ca "Spotul Bixtonim cu instructorul de miros este un remediu eficient împotriva atitudinilor "înfundate" "
Wally Olins: Despre brand demistifica brandingul
Duminca, 18 Februarie 2007
Titlul explica cum functioneaza brandurile, de ce le iubim si de ce influenta lor va creste”, a mai afirmat Wally Olins, pentru AdPlayers, prezent în România pentru lansarea editiei în limba româna a cartii sale Despre brand (titlul original On Brand), în traducerea lui Stefan Liute, Strategy Director la Grapefruit
OMD si Starcom Media Vest, în fruntea celor mai creative agentii de media
Duminca, 18 Februarie 2007
The Gunn Report for Media 2006 mai listeaza, pe urmatoarele locuri MindShare, Mediaedge:cia, Universal McCann, MediaCom si ZenithMedia, iar în topul retelelor creative GroupM (WPP) si Omnicom Media Group (Omnicom)
Cât costa secretul Tarifelor de Publicitate TV?
Vineri, 16 Februarie 2007
Pentru a afla câti bani din publicitate fac televiziunile la sfârsitul lunii, piata de media si publicitate va plati în 4 ani peste 8 milioane de EUR (2 milioane EUR pe an), suma care reprezinta costurile realizarii Studiului National de Masurare a Audientelor TV (SNMATV):  21,2 mil RON (aprox 6,3 mil EUR, estimare AdPlayers) si 1,8 mil EUR si 
Mihail Vârtosu poate dezvolta si alte proiecte pe cont propriu
Joi, 15 Februarie 2007
"Aranjamentul meu contractual cu Grey Global Group lasa deschisa posibilitatea dezvoltarii altor proiecte, pe cont propriu", a afirmat pentru AdPlayers, fondatorul Grey România si fostul sef al Grey în Balcani, acum Strategic Advisor, Grey Global Group Balcans
BIC, la Brands&Bears, fara licitatie
Joi, 15 Februarie 2007
BIC România a ales sa lucreze pentru doua conturi cu Brands&Bears, fara a mai face pitch ( licitatie ) pe BIC Papetarie si  BIC Aparate de ras
Scoala IAA da meditatii cu 10 EUR, ora
Joi, 15 Februarie 2007
Cu 1.500 sau 2000 EUR reprezentând aproximativ 10 EUR pe ora, IAA si Codecs dau "meditatii" de marketing si comunicare la Scoala IAA, campania de promovare sub sloganul "Never stop learning" semnata pro-bono de GMP avându-i ca protagonisti pe "baietii" Radu Florescu (Saatchi&Saatchi) si Mihai Ghyka (Interbrew)
Leo Burnett a dat afara 120 de oameni
Miercuri, 14 Februarie 2007
De Happy Valentines Day, 120 de oameni de la Leo Burnett au dat liber la clienti, pe care agentia spune ca i-a informat din timp de faptul ca este libera de Ziua Îndragostitilor
Publicitate video gratuita pe Acasa RO
Miercuri, 14 Februarie 2007
"Postarea gratuita este destinata utilizatorilor care au posibilitatea de a crea content original", spune Mirela Ciucur de la Vodanet, iar "publicarea spoturilor pe video.acasa.ro este complet gratuita, acestea avand o audienta potentiala de peste 400.000 de vizitatori pe saptamâna, conform Trafic.ro", adauga autorii noului canal video de la acasa.ro
Doi expati si o conationala, la GAV|Scholz&Friends
Marti, 13 Februarie 2007
Doi expati - Minoru Isobe si Solene Cesbron, alaturi de o conationala - Luisa Leizeriuc si-au ocupat locurile la creatia GAV|Scholz&Friends
PR, TV
Buget de 500.000 EUR pentru comunicarea iNES IPTV
Marti, 13 Februarie 2007
"Anul acesta comunicarea se va extinde din zona ATL (presa centrala si reviste glossy, panotaj, campanie radio) catre zona de PR si publicitate online", a mai declarat, pentru AdPlayers, Radu Rusu, IPTV Divisions Operation
Claudiu Serban va fi Director General Adjunct la Ringier
Marti, 13 Februarie 2007
De la 1 martie 2007, Claudiu Serban va fi numit Director General Adjunct al companiei Ringier Romania, urmand sa-l secondeze pe Alexander Theobald în conducerea Ringier, continuând sa conduca si Divizia de Reviste a Companiei Ringier Romania
Câstigatorii AdPrint 2007
Luni, 12 Februarie 2007
"Comparativ cu editia trecuta, festivalul a reunit participanti mai buni si mai multi si a reusit sa ridice standardele, atât în ceea ce priveste seminariile, cât si petrecerile", a spus Andrei Bortun, Presedinte la Millenium Communication