Rezultatele cautarii dupa : "t"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 4 5 »
Oază de răcoare în mijlocul orașului: „La Antipa e cool. Chiar și pe caniculă!
Marti, 29 Iulie 2025
 Sub sloganul „La Antipa e cool. Chiar și pe caniculă!", Muzeul Național de Istorie Naturală „Grigore Antipa" ii intampină pe vizitatori cu activități educative, relaxante și o experiență completă de răcoare – de la intrare și pană in grădină. 
Compania farmaceutică Salveo România lanseaza Brandul isla®, cu experiența sa de peste 150 de ani pentru afecțiuni ale gâtului și vocii
Luni, 28 Iulie 2025
Salveo este o companie regională de marketing și vanzări de produse farmaceutice ce și-a lansat operațiunile in 2007 in Croația. Salveo este acum prezentă și in Serbia, Muntenegru, Polonia, Bosnia Herțegovina, Macedonia, iar in 2024 a intrat și pe piața din Romania și Bulgaria.
1 din 3 companii din mediul privat declară un impact economic sever. Investiții amânate, decizii suspendate
Luni, 28 Iulie 2025
 Doar 1 din 10 companii spune că nu a schimbat nimic, restul fiind deja intr-un proces de ajustare – dar fără o viziune pe termen lung. Brandurile simt o presiune uriașă să fie relevante „aici și acum", nu neapărat sustenabile in timp.
Apa Nova lansează campania integrată „Apa oficială din tot ce iubești în orașul tău”
Vineri, 25 Iulie 2025
Semnată de agenția DDB Romania (parte din holdingul The Group), noua campanie  nu e doar o pledoarie pentru hidratare, ci o invitație sinceră la reconectare cu orașul printr-un gest simplu și natural: consumarea, cu incredere, a apei de la robinet. 
Prima serie de spectacole imersive din istoria Festivalului Enescu: o nouă dimensiune a muzicii clasice, la Muzeul Artei Noi Imersive
Joi, 24 Iulie 2025
 In perioada 24 august – 21 septembrie 2025, in fiecare seară de joi și vineri, de la ora 20:00, publicul va putea urmări spectacole prezentate in patru formule artistice distincte, fiecare gandită ca o experiență sinestezică in care muzica nu doar se aude, ci se vede și se trăiește.
Kayak Champions lansează campania “Creștem Campioane”, prin care să inspire cât mai multe fete să își descopere sportul preferat
Marti, 22 Iulie 2025
“Vrem să le deschidem fetelor calea spre un stil de viață activ și sănătos, indiferent dacă aleg sportul ca pasiune sau carieră. Prin această campanie, ne aliniem obiectivelor Uniunii Europene privind egalitatea de gen in sport și ne propunem să arătăm că, in discipline precum caiacul, considerat...
Brandurile Impruvis D3Vit, Möller’s Omega-3 și compania dedicata celor mici ,,Câte-n lună și-n stele”, alături de mame și copii încă din prima luna de viață
Marti, 22 Iulie 2025
Cu oferte valabile la Farmacia TEI și Bebe TEI, atat in locațiile fizice, cat și online, in perioada 21–31 iulie 2025, proaspetele mămici pot beneficia de oferte speciale, gandite cu grijă atat pentru sănătatea lor, cat și a bebelușului: 30% reducere la uleiul de ficat de cod cu Omega-3 Möller’s...
Nouă țări dunărene își unesc forțele pentru a proteja sturionii
Vineri, 18 Iulie 2025
 Cofinanțat de Interreg Danube Region Programme, proiectul, cu o durată de trei ani, va crea primul sistem transnațional de monitorizare a sturionilor din bazinul Dunării, punand bazele conservării pe termen lung a speciilor de pești migratori.
UM România marchează a-VIII-a ediție a acțiunii anuale Impact Day printr-o inițiativă dedicată singurătății în comunitățile de lângă noi
Vineri, 18 Iulie 2025
 Agenția de media a ales, pentru Impact Day 2025, parteneriatul cu organizația non-guvernamentală Niciodata Singur – Prietenii Varstnicilor care luptă impotriva singurătății, cea mai devastatoare afecțiune a persoanelor in varstă. 
GMP&U a câștigat licitatia Sphera Franchise Group, lider în industria de food service din România
Joi, 17 Iulie 2025
 „Noul parteneriat ne permite să conturăm campanii de responsabilitate socială, unde ideile fac diferența. Sphera ne inspiră prin dorința lor de a acționa prompt și de a privi cu interes spre viitor”, a spus Ioana Mănoiu, General Manager, GMP&U.  
O ușă creată în România, VERSATIKA, premiată la “Oscarurile Designului Mondial”:  RED DOT DESIGN AWARD 2025
Vineri, 11 Iulie 2025
 Distincția RED DOT obținută de VERSATIKA confirmă pentru a-3-a oară in istoria Red Dot Design Award poziția Romaniei pe harta mondială a designului de produs 100% romanesc și incununează peste 20 de ani de inovație și dedicare in arhitectura din sticlă a companiei Glas Expert, fondată de Cătălin...
VML o numește pe Miruna Potop, Creative Director
Vineri, 04 Iulie 2025
 Cu o fundație solidă in Film și Publicitate, ambele studiate in Marea Britanie, si o experiență de peste 11 ani in care a pus umărul la realizarea de campanii memorabile, Miruna Potop a semnat campanii in agenții precum Rusu+Borțun, Leo Burnett, Cheil Centrade și, desigur, VML. 
Dyson promite coafuri revoluționare cu noul Airwrap Co-anda 2x, dotat cu un motor pentru îngrijirea părului de 9 ori mai rapid decât unul de Formula 1
Miercuri, 02 Iulie 2025
 „Dyson a dezvoltat un nou motor pentru Airwrap2x™, care atinge 150.000 rotații pe minut, oferind o presiune de aer dublă, uscare mai rapidă și mai puține daune provocate de căldură. Presiunea ridicată permite obținerea unor bucle mai rezistente sau a unui păr mai drept.” spune James...
3 din 4 români sunt de părere că situația economică a României s-a înrăutățit comparativ cu acum un an.
Miercuri, 02 Iulie 2025
Remus Ștefureac – director INSCOP Research:,,Grupurile socio-demografice cu venituri mai reduse sau din mediul rural sunt semnificativ mai pesimiste, semnaland o adancire a inegalităților și o percepție că beneficiile creșterii economice nu sunt distribuite echitabil in societatea...
De Ziua Dunării, tinerii din Patrula Zero Plastic reiau lupta cu plasticul în Delta Dunării și Brașov
Sambata, 28 Iunie 2025
 „Patrula Zero Plastic" este un proiect de referință in educația de mediu din Romania, dezvoltat de WWF-Romania (Fondul Mondial pentru Natură) cu sprijinul Lidl Romania. 
Românii vor ca produsele sustenabile să le aducă beneficii clare și imediate, asupra sănătății (80%) și eficiența în satisfacerea nevoilor (78%).
Joi, 26 Iunie 2025
 Sustenabilitatea este tradusă in termeni de utilizare responsabilă a resurselor (29%) și reciclare (24%), potrivit unui studiu Reveal Marketing Research care a realizat in colaborare cu Kaufland Romania și PRO TV cea de-a patra ediție anuală a Barometrului Național despre percepțiile și comportamentele...
Peste doua luni, Festivalul Internațional George Enescu 2025 transforma România în cea mai mare scenă a muzicii universale
Miercuri, 25 Iunie 2025
 Incepand cu 24 august, timp de 29 de zile, Romania devine cea mai mare scenă a muzicii universale cu cea de-a XXVII-a ediție a Festivalului Internațional George Enescu 
Brașovul se alătură celui mai amplu program pentru susținerea micilor producători, Raftul cu Bunătăți Locale dezvoltat de Profi
Vineri, 13 Iunie 2025
 Pentru inceput, peste 20 de mici producători alimentează Raftul cu Bunătăți Locale din magazinele Profi selectate din județul Brașov.
Sudul Capitalei: De la zonă ignorată la pol de dezvoltare urbană și redefinirea percepției publice
Miercuri, 11 Iunie 2025
 Principalele avantaje asociate locuirii in sudul Capitalei sunt prețurile mai accesibile (60%), accesul rapid pentru ieșirea din oraș (32%) și dezvoltările rezidențiale moderne (29%).
D-Tech Forum 2025, BNR: Parteneriat public-privat pentru digitalizarea României
Vineri, 30 Mai 2025
 Transformarea digitală și noile tehnologii, apărarea cibernetică și securitatea mediului virtual sunt marile priorități strategice ale Romaniei in contextul dezvoltării ca societate informațională, a spus Victor Negrescu, Vicepreședintele Parlamentului European, in deschiderea primei ediții a D-Tech...
1 2 3 4 5 »