(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
Sanoma Hearst Romania a lansat Esquire. Editia romāneasca este a 17-a editie internationala ESQUIRE si va avea o frecventa lunara.
Esquire Romania este o revista excelenta!, a declarat pentru AdPlayers, Cezar Burlan, Advertising Sales Director la Sanoma Hearst Romānia. Atāt din punct de vedere editorial cāt si al marcilor care au ales sa fie prezente cu publicitate īnca de la primul numar. Multumim pentru īncrederea acordata, o meritam!
Cu siguranta un fan al publicitatii pentru Zaraza, Radu Coman - redactor-sef ESQUIRE Romania spune: ESQUIRE e o revista pentru domnii adevarati din Romānia. Neconventionala. Cu un stil unic. Irepetabila. Fascinanta. De fiecare data altfel. Cred ca cel mai bun termen pentru a o descrie ar fi... haute couture jurnalistic.
Declaratia redactorului sef referitoare la Esquire este una cel putin interesanta īn contextul īn care marca Zaraza se comunica drept una pentru adevaratii domni din Romānia.
Theodor Manolache, Publisher la Sanoma Hearst Romānia spune ca revista Este al 11-lea titlu al companiei, iar lansarea este īn linie cu strategia de dezvoltare a Sanoma Hearst Romania. Esquire vine īn īntāmpinarea barbatilor inteligenti si sofisticati, dar si a clientilor de publicitate care vor sa comunice catre acestia.Campania de lansare cuprinde publicitate īn presa scrisa, OOH, indoor (business centers si aeroport), radio, cinema, new media si direct mailing.
Fondata īn Statele Unite de celebrul trust Hearst Corporation, īn 1933, revista a debutat ca o publicatie elitista de moda si literatura, promovānd scriitori importanti precum Ernest Hemingway si F. Scott Fitzgerald.
ESQUIRE este cea de-a treia publicatie editata sub licenta Hearst INC. de trustul Sanoma Hearst Romania, din portofoliul caruia mai fac parte: Cosmopolitan, Harpers Bazaar, National Geographic, FHM, Beau Monde, Mami, Casa si Gradina, Femeia., Femeia de azi, Story.