(AdPlayers.ro, Irina Toma)
Napolact lanseaza, sub un nou design, brnza fermentata cu pasta moale Nasal. Ambalajul de prezentare este integrat n noua identitate vizuala Napolact si se prezinta sub forma unei cutii de lemn, potrivit companiei, element de noutate pentru produsele romnesti din categorie.
Potrivit companiei, reteta este neschimbata, Brnza Nasal fiind maturata n Grota Naturala de la Taga, unica datorita microclimatului special si existentei unei bacterii prezente n microflora specifica grotei. Bacteria actioneaza la suprafata brnzei si transforma componentele acesteia, rezultatul fiind o brnza comparabila, conform reprezentantilor Napolact, cu faimoasele brnzeturi frantuzesti.
AdPlayers.ro/File
Cu o cifra de afaceri de peste 49 de milioane de EURO in 2006, compania Napolact este unul dintre cei mai mari producatori de lactate din Romnia. Producatorul are un numar de 480 de angajati si trei fabrici la Huedin, Baciu si Taga. Napolact prelucreaza anual peste 45 milioane de litri de lapte.
Gama de produse Napolact cuprinde sortimente precum lapte proaspat, iaurt, sana, chefir, lapte batut, brnzeturi (brnzeturi fermentate Tilsit, Moeciu, Olanda; specialitati Nasal, Manastur; cascaval Dej, Sacele, Trnita, Boblna; telemea Huedin si brnza proaspata de vaci).
Sub brandul Napoca, n portofoliul Napolact, exista si o gama diversificata de nghetata, compania fiind si unul dintre cei mai mari producatori de nghetata din Romnia.