Brânza Nasal (Napolact) are o noua identitate
Marti, 02 Octombrie 2007

Brânza Nasal (Napolact) are o noua identitate

(AdPlayers.ro, Irina Toma)

Napolact lanseaza, sub un nou design, brânza fermentata cu pasta moale Nasal. Ambalajul de prezentare este integrat în noua identitate vizuala Napolact si se prezinta sub forma unei cutii de lemn, potrivit companiei, element de noutate pentru produsele românesti din categorie. 

Potrivit companiei, reteta este neschimbata, Brânza Nasal fiind maturata în Grota Naturala de la Taga, unica datorita microclimatului special si existentei unei bacterii prezente în microflora specifica grotei. Bacteria actioneaza la suprafata brânzei si transforma componentele acesteia, rezultatul fiind o brânza comparabila, conform reprezentantilor Napolact, cu faimoasele brânzeturi frantuzesti.

AdPlayers.ro/File

Cu o cifra de afaceri de peste 49 de milioane de EURO in 2006, compania Napolact este unul dintre cei mai mari producatori de lactate din România. Producatorul are un numar de 480 de angajati si trei fabrici la Huedin, Baciu si Taga. Napolact prelucreaza anual peste 45 milioane de litri de lapte.

Gama de produse Napolact cuprinde sortimente precum lapte proaspat, iaurt, sana, chefir, lapte batut, brânzeturi (brânzeturi fermentate – Tilsit, Moeciu, Olanda; specialitati – Nasal, Manastur; cascaval – Dej, Sacele, Târnita, Bobâlna; telemea Huedin si brânza proaspata de vaci).

Sub brandul Napoca, în portofoliul Napolact, exista si o gama diversificata de înghetata, compania fiind si unul dintre cei mai mari producatori de înghetata din România.


PUBLICITATE: