Rezultatele cautarii dupa : "a2"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 4 5 »
Precizări WWF-România legate de atribuțiile și implicarea în conservarea speciilor sălbatice, inclusiv managementul și conservarea speciei urs
Marti, 12 August 2025
 ”Este important să promovăm astfel de soluții, care pot fi implementate oriunde există pericolul ca urșii să se apropie de localități, e important ca populația să fie corect informată și să știe cum să acționeze și la cine să apeleze atunci cand situația o impune” a spus Dr....
#TheAlternativeSchool lansează înscrierile pentru #FutureProofCreativity 2025
Vineri, 08 August 2025
 In cadrul #FutureProofCreativity, profesioniști de top, recunoscuți in Romania și la nivel internațional - voci influente in peisajul creativ global - vor explora cele mai actuale și relevante teme din marketingul și comunicarea contemporană.
Sportivi de performanță cu dizabilități fizice din toată țara vin la Campionatul Național de Para Canoe
Joi, 07 August 2025
„Fiecare eveniment prin care ii aducem pe sportivii cu abilități speciale in fața publicului vine cu un val de bucurie autentică din partea lor și reprezintă o sursă continuă de inspirație” spune Marian Baban, Fondatorul și Președintele Asociației Club Sportiv Nautic Titanii. 
Compania farmaceutică Salveo România lanseaza Brandul isla®, cu experiența sa de peste 150 de ani pentru afecțiuni ale gâtului și vocii
Luni, 28 Iulie 2025
Salveo este o companie regională de marketing și vanzări de produse farmaceutice ce și-a lansat operațiunile in 2007 in Croația. Salveo este acum prezentă și in Serbia, Muntenegru, Polonia, Bosnia Herțegovina, Macedonia, iar in 2024 a intrat și pe piața din Romania și Bulgaria.
Palatul Galben revine în viața orașului – Piața Amzei își activează viitorul creativ
Luni, 28 Iulie 2025
 Prin colaborarea dintre Primăria Sectorului 1, Ordinul Arhitecților din Romania – Filiala București, expoziția prezintă propunerile arhitecturale inscrise in apelul de idei „Un centru pentru noi inceputuri”, inclusiv proiectul caștigător realizat de studioul alt.Corp, și funcționează ca...
1 din 3 companii din mediul privat declară un impact economic sever. Investiții amânate, decizii suspendate
Luni, 28 Iulie 2025
 Doar 1 din 10 companii spune că nu a schimbat nimic, restul fiind deja intr-un proces de ajustare – dar fără o viziune pe termen lung. Brandurile simt o presiune uriașă să fie relevante „aici și acum", nu neapărat sustenabile in timp.
Nouă țări dunărene își unesc forțele pentru a proteja sturionii
Vineri, 18 Iulie 2025
 Cofinanțat de Interreg Danube Region Programme, proiectul, cu o durată de trei ani, va crea primul sistem transnațional de monitorizare a sturionilor din bazinul Dunării, punand bazele conservării pe termen lung a speciilor de pești migratori.
UM România marchează a-VIII-a ediție a acțiunii anuale Impact Day printr-o inițiativă dedicată singurătății în comunitățile de lângă noi
Vineri, 18 Iulie 2025
 Agenția de media a ales, pentru Impact Day 2025, parteneriatul cu organizația non-guvernamentală Niciodata Singur – Prietenii Varstnicilor care luptă impotriva singurătății, cea mai devastatoare afecțiune a persoanelor in varstă. 
GMP&U a câștigat licitatia Sphera Franchise Group, lider în industria de food service din România
Joi, 17 Iulie 2025
 „Noul parteneriat ne permite să conturăm campanii de responsabilitate socială, unde ideile fac diferența. Sphera ne inspiră prin dorința lor de a acționa prompt și de a privi cu interes spre viitor”, a spus Ioana Mănoiu, General Manager, GMP&U.  
Aproape 80 % dintre adulți pot fi afectati negativ de aerul condiționat. Dyson vine cu o noua soluție de răcorire sănătoasa.
Miercuri, 16 Iulie 2025
 Potrivit celei mai recente cercetări Dyson, 43% dintre utilizatorii de aer condiționat participanți la studiu au raportat uscăciune sau iritație a gatului asociată cu expunerea la AC, iar 35% au suferit dureri de cap frecvente. 
De Ziua Dunării, tinerii din Patrula Zero Plastic reiau lupta cu plasticul în Delta Dunării și Brașov
Sambata, 28 Iunie 2025
 „Patrula Zero Plastic" este un proiect de referință in educația de mediu din Romania, dezvoltat de WWF-Romania (Fondul Mondial pentru Natură) cu sprijinul Lidl Romania. 
Românii vor ca produsele sustenabile să le aducă beneficii clare și imediate, asupra sănătății (80%) și eficiența în satisfacerea nevoilor (78%).
Joi, 26 Iunie 2025
 Sustenabilitatea este tradusă in termeni de utilizare responsabilă a resurselor (29%) și reciclare (24%), potrivit unui studiu Reveal Marketing Research care a realizat in colaborare cu Kaufland Romania și PRO TV cea de-a patra ediție anuală a Barometrului Național despre percepțiile și comportamentele...
1 din 2 români nu știu ce s-a întâmplat la evenimentele din 13-15 iunie 1990
Luni, 16 Iunie 2025
 Potrivit cercetarii Inscop Research, 54.1% dintre respondenți spun că știu ce s-a intamplat la evenimentele din 13-15 iunie 1990, in timp ce 45.7% răspund negativ. 0.2% nu răspund.
Fetești devine punct focal pentru conservarea sturionilor: eliberare de sturioni și schimb de bune practici la nivel internațional
Vineri, 13 Iunie 2025
Dunărea primește aproximativ 1500 de larve de nisetru și 15 moruni, fiecare avand aproximativ patru kilograme, pentru a sprijini monitorizarea și conservarea acestor specii.
Aproape jumătate dintre români aruncă mâncare gătită. Up România în parteneriat cu Reveal Marketing Research
Marti, 03 Iunie 2025
Mancarea gătită rămane principalul tip de aliment care ajunge la coșul de gunoi (46%), urmată de paine și produse de panificație (39%), fructe (28%) și legume (27%).  
Românii petrec peste 2 ore la curățenia generală, iar 64% dintre ei încă folosesc mopul pentru igienizarea podelelor
Marti, 03 Iunie 2025
 Primul studiu global Dyson dedicat curățeniei umede, realizat pe un eșantion de 23.311 respondenți din 28 de țări și regiuni, arată că, deși 93% dintre participanții la studiu au podele dure, doar 48% folosesc aparate de curățare umedă in locuințele lor.
D-Tech Forum 2025, BNR: Parteneriat public-privat pentru digitalizarea României
Vineri, 30 Mai 2025
 Transformarea digitală și noile tehnologii, apărarea cibernetică și securitatea mediului virtual sunt marile priorități strategice ale Romaniei in contextul dezvoltării ca societate informațională, a spus Victor Negrescu, Vicepreședintele Parlamentului European, in deschiderea primei ediții a D-Tech...
Director General nou la HEINEKEN România. Boris Miloushevse alătură echipei de la Bucuresti din poziția actuală de Director General al HEINEKEN/SCC Portugalia.
Joi, 29 Mai 2025
 Thibaut Boidin, care deține această funcție din septembrie 2023, va prelua un rol important in cadrul Grupului HEINEKEN, in calitate de Director General și CEO al Nigerian Breweries Plc. 
Superscrierea anului la  Premiile Superscrieri 2025: „În slujba Moscovei. Investigație sub acoperire de Măriuța Nistor și Natalia Zaharescu, din Republica Moldova
Miercuri, 28 Mai 2025
 „Suntem aici pentru a ne reprezenta și colegii de la Ziarul de Gardă, cel mai mare ziar de investigații din Republica Moldova, care se incăpățanează să rămană pe print și care in urmă cu cațiva ani a depășit ziarul de limbă rusă care era și cel mai influent. Acum suntem noi cei mai...
Mai bine de 1 din 3 români sunt fericiți la locul de muncă, în timp ce 2 din 3 nu se simt împliniți profesional. Reveal Marketing Research
Vineri, 07 Martie 2025
 Procentul angajaților care iau măsuri anti-stres la locul de muncă a crescut de la 51% in 2024 la 60% in 2025.
1 2 3 4 5 »