(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
Mercury360 semneaza conceptul, implementarea si o parte din productia Coca-Cola Land de pe litoral, una dintre principalele activitati din cadrul campaniei Coca-Cola “Sete de vacanta”. Potrivit companiei, proiectul Coca-Cola Land pentru promovarea estivala neconventionala Coca-Cola a fost câstigat de Mercury360 în urma unei licitatii la care au mai participat si alte agentii.
Coca-Cola land este o zona de distractie intensiva, desfasurata anul acesta, în perioada 14 iulie – 12 august, la Costinesti, lânga Obelisc si populeaza 650 mp de plaja cu oameni care joaca fotbal în apa, fussball de masa, alearga, fac aerobic si escalada, construiesc castele de nisip si înalta zmee.
Participantii se mai întrec în concursuri si câstiga premii, asculta muzica mixata de DJ la beach bar, concep coregrafii proprii si danseaza, se relaxeaza în zona de chill-out si se bucura de tehnicile maseuzelor profesioniste dar raman conectati la lume în NetZone (cu conexiune wireless la internet) si se racoresc cu Coca-Cola.
Monica Tanasoiu, Account Director Mercury360: “Majoritatea landurilor de la mare ofera "one big thing" în materie de divertisment (de obicei, un singur joc sau un singur tip de interactiune). Noi am vrut sa avem suficiente “cârlige” cât sa tinem oamenii în priza toata ziua. Am alaturat mai multe jocuri si activitati astfel încât consumatorii sa aiba senzatia unui parc de distractii, cu multe optiuni de divertisment”.
Potrivit autorilor proiectului Coca-Cola land este întotdeauna populat de oameni care acceseaza una, mai multe sau toate activitatile pe care Landul le face posibile. La o saptamâna de la demararea proiectului, aproximativ 100 de oameni intra în Land si participa la concursuri si activitati pe parcursul unei zile în timpul saptamânii, iar într-o zi de weekend cifra se ridica la 350.

AdPlayersFile
Mercury360 este o agentie integrata de consultanta de marketing si comunicare si, în acelasi timp, cea mai mare agentie independenta, neafiliata din România. Înfiintata în 1993 sub numele de Mercury Promotions în 1998, Mercury360 are experienta în derularea de proiecte de comunicare integrate si specializate.
Pe parcursul celor 13 ani de activitate agentia s-a dezvoltat constant ajungând în 2006 la 140 de angajati, un portofoliu de servicii în crestere si o cifra de afaceri de peste 12 milioane Euro. În prezent, Mercury360 lucreaza cu o serie de companii importante precum Coca-Cola, Metro, Nestle, Ursus Breweries, Reinert, Vodafone, Western Union, etc.
AdPlayersWork
Advertiser Coca-Cola Romania
Simona Panait - CSD Manager
Corina Enache - Project Coordinator CokeTM
Stefan Mocanu - Events Executive
Agentie Mercury360
Cristina Diaconescu & Liviu Turcanu - Group Creative Directors
Decebal Bondaret, Gabriel Avram - Art Directors
Adi Pasarica, Bogdan Brezuleanu - Copywriters
Adrian Paculea - Operational Manager Field Marketing
Adrian Munteanu - Project Manager
Ciprian Bof - Project Assistant
Eduard Cristea - Regional Manager zona Sud
Iulia Nita - HR Recruiter
Gigi Grosu - Production Manager
Razvan Nita - Production Executive
Monica Tanasoiu - Account Director
Andreea Morosan - Account Executive