15 Strategic planneri au luat initiativa înfiintarii APG România
Marti, 14 August 2007

(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

Prima asociatie profesionala a oamenilor care fac strategie în domeniul comunicarii - APG România (Account Planning Group) a luat de curând fiinta în România.

APG România este un grup de initiativa din care fac parte mai multi strategic planneri de pe piata româneasca si face parte din familia internationala a Account Planning Group, alaturi de alte asociatii similare, precum cele din Marea Britanie, Australia, Germania, Argentina sau Spania.

15 Strategic planneri au luat initiativa înfiintarii APG România“Ne-am propus sa punem pe picioare organizatia, sa rezolvam problemeorganizatorice legate de afiliere la APG UK, sa creem niste pachete pentru membri astfel încât membership-ul sa aiba o valoare reala dincolo de apartenenta la o organizatie de planneri, si ne gândim la exempolul APG UK”, a declarat pentru AdPlayers Razvan Matasel, Presedinte Interimar al organizatiei.

Potrivit presedintelui interimar, pâna acum organizatia are ca membri fondatori în ju de 15 oameni de planning. Ca urmare a initiativei de înfiintare APG a fost ales (pentru o perioada de interimat de sase luni) si un prim consiliu de conducere, din care fac parte cinci persoane alese prin vot de catre membrii fondatori ai asociatiei: Razvan Matasel, (presedinte), Costin Radu (responsabil de comunicare), Bogdana Butnar (responsabil de proiecte), Stefan Stroe (responsabil de proiecte), Diana Ceausu (trezorier).

Viitoarea asociatie îsi propune sa contribuie astfel la dezvoltarea disciplinei de strategic planning în România si sa promoveze interesele persoanelor care practica aceasta meserie indiferent de tipul de companie în care lucreaza.

„Vrem sa atragem cât mai multi membri pentru ca organizatia sa fie si functionala si sa creem terenul propice pentru alegerile democratice propriuzise în care toti membrii noi sa poata vota comitetul director ce va duce mai departe initiativa organizatiei”, a mai spus deputy managing directorul de la Leo Burnett. „Iata ca acum suntem prima „breasla” care s-a organizat si care si-a unit fortele pentru promovarea acestei discipline minunate si pentru recunoasterea scolii românesti de planning la nivel international”.

Efortul de înfiintare APG România este sustinut si de organizatiile profesionale ale industriei de comunicare din România: Uniunea Agentiilor de Publicitate din România (UAPR) si IAA (International Advertising Association).

Catalina Cernica, Managing Director Graffiti BBDO si Presedinte al UAPR spune ca obectivul comun al tuturor agentiilor de publicitate din România este cresterea standardelor profesionale ale industriei si valorizarea celor mai bune practici si cunostinte la nivelul întregii piete, iar în aceasta directie, si ca sustinerea APG România este, un gest firesc de recunoastere a unei initiative de valoare pentru publicitatea din România.

Victor Dobre, Director Executiv la IAA a mai spus si el ca IAA România sustine si va sustine întotdeauna orice demers  legat de ridicarea standardelor profesionale si etice în publicitate.

Cei interesati de activitatea APG pot contacta echipa initiativei la APG@planning.ro


PUBLICITATE: