2 Mil. EUR în campania Generali Fond de Pensii, semnata de Prospero
Joi, 20 Septembrie 2007

2 Mil. EUR în campania Generali Fond de Pensii, semnata de Prospero

(AdPlayers.ro, Irina Toma)   

Generali Fond de Pensii si agentia de publicitate Prospero au lansat campania de promovare a Fondului de Pensii Administrat Privat Aripi. Campania „Semnaturi importante în viata ta”. va cuprinde, pe lânga spotul TV difuzat pe noua posturi de televiziune, si adaptari pentru spot radio, machete de presa si outdoor.

2 Mil. EUR în campania Generali Fond de Pensii, semnata de Prospero“Campania de promovare a Fondului de Pensii Administrat Privat ARIPI se desfasoara în aceeasi linie cu toate celelalte campanii de comunicare realizate pentru brandul Generali, atât în România, cât si în Europa Centrala si de Est”, a declarat Daniela Casapu, Generali Head of Marketing and Communication.

Potrivit oficialilor de comunicare ai campaniei, investitia în comunicarea Fondului de Pensii Aripi se ridica la suma de peste 2 milioane Euro sis e desfasoara în perioada Septembrie -Decembrie 2007.  

Potrivit lui Ioan Vreme, Director General Generali Fond de Pensii, „campania de comunicare a produsului Aripi se adreseaza în mod direct tinerilor – visatori, curiosi si îndrazneti, dar în acelasi timp responsabili si cu un simt critic si o capacitate de selectie foarte bine dezvoltate”.

Concept

Conceptul campaniei este situat pe platforma semnaturilor importante din viata unui om, semnaturi care marcheaza o reusita, un nou început, o evolutie: primirea diplomei de absolvire, semnarea certificatului de casatorie, achizitia primului apartament.

Spotul atrage atentia asupra faptului ca semnatura pentru pensia privata este la fel de importanta pentru siguranta viitorului lor – cei care nu vor semna la un fond de pensii pâna la sfârsitul lunii decembrie vor fi distribuiti aleatoriu unuia dintre administratorii autorizati, pierzând astfel oportunitatea de a lua o decizie clara si personala asupra viitorului lor financiar. În plus, conceptul explica singurul gest pe care trebuie sa-l faci pentru a adera la un fond de pensii, sa semnezi, dar sa semnezi alaturi de un partener de încredere.

Productia spotului a fost coordonata de Daniela Casapu - Generali Head of Marketing and Communication si realizat de echipa agentiei Prospero care a lucrat în colaborare cu regizorul Frederic Poitier. Filmarile au fost realizate în Bucuresti, în patru locatii diferite, timp de doua zile.

Generali Fond de Pensii îsi propune sa atraga pâna în 16 ianuarie 2008 la Fondul de Pensii Administrat Privat – ARIPI aproximativ 12% din totalul participantilor la Pilonul II de pensii, adica peste 300.000 de angajati cu vârsta cuprinsa între 18 si 45 de ani.

2 Mil. EUR în campania Generali Fond de Pensii, semnata de Prospero


PUBLICITATE: