Naumovici: “Trecem printr-o perioada în care se vinde aproape orice ”
Marti, 18 Septembrie 2007

(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

Naumovici: “Trecem printr-o perioada în care se vinde aproape orice ”„Acum, trecem printr-o perioada în care se vinde aproape orice. Indiferent cât de bine sau cât de prost se face publicitate, daca s-a auzit de marca ta, se vinde”, reia pentru cursurile Qualians, Bogdan Naumovici (foto)- Chief Creative Oficer la Leo Burnett Group, o declaratie mai veche pentru AdPlayers.ro, legata de cum sunt influentate vânzarile de publicitate.

„Românii sunt flamânzi dupa lucruri, toata lumea cumpara în disperare, televiziunea este foarte ieftina”, mai spune seful de creatie de la Leo Burnett Group, în deschiderea prezentarii cursului de Advertising Advanced de la Qualians, anuntat sa aiba loc în perioada 23-24 octombrie.

Executivul de creatie sustine ca motivul prioncipal este legat , printre altele, de ridicarea bunastarii românilor. Totusi, Naumovici atrage atentia ca acest lucru nu  va mai fi la fel de simplu si în urmatorii 2-3 ani, “când aceasta febra si aceste cresteri se vor opri”, este de parere Naumovici. „Ne vom alinia, mai devreme sau mai târziu, la ce se întâmpla în Cehia sau în Polonia, când o crestere de 4-5% o sa ne faca fericiti”.

Naumovici promite sa discute la cursul Advertising Advanced  de la Qualians “ce înseamna o idee de brand, cum au avut succes brandurile care au o idee, dar si cum s-a ajuns la ea”.

Cursurile se adreseaza unui public format din oameni avansati în marketing si comunicare si vor avea loc la Hotel Novotel, în cele doua zile, între orele 9.00 si 17.00. Costul participarii la trainingul sustinut de Naumovici este de 539 EUR la care se adauga TVA.

Întreaga declaratie a lui Naumovici poate fi gasita si într-un document video de aproximativ 3-4 minute, la adresa http://www.qualians.ro/index.php/cursuri/marketing-communication-branding/advertising-advanced .

"Nimeni nu trage pentru lucruri creative când poti sa vinzi bine cu spoturi mediocre"

Într-un interviu pentru AdPlayers.ro din luna mai a acestui an, Naumovici spunea ca piata româneasca nu cere creativitate si ca "Toate agentiile fac bani prea usor pentru ca business-ul este în crestere".

"Toti clientii nostri fac bani mult prea usor, si atunci si agentiile la fel. Nimeni nu trage pentru lucruri creative când poti sa vinzi bine cu spoturi mediocre", motiva atunci executivul de creatie Leo Burnett.


PUBLICITATE: