Federația Naționala a Părinților ProEDU primește recunoaștere pentru două proiecte educaționale unice
Luni, 24 Noiembrie 2025

Federația Naționala a Părinților a fost distinsa cu un premiu Gold la categoria Educație Ecologică la Community Index 2025, ediția a 7-a, și un premiu Silver la categoria Comunicare in Sectorul Financiar la PRAwards 2025, alături de V+O Communication.

AdPlayers.ro / News

Două proiecte educative derulate cu elevi de gimnaziu și liceu in intreaga țară, bazate pe o abordare interactivă, individualizată și de grup au adus Federației Naționale a Părinților un premiu Gold la categoria Educație Ecologică la Community Index 2025, ediția a 7-a, și un premiu Silver la categoria Comunicare in Sectorul Financiar la PRAwards 2025, alături de V+O Communication.

Distincțiile au răsplătit impactul programelor educaționale, de mentorat și de dezvoltare comunitară. 

”Sunt două proiecte de anvergură al căror succes se datorează Ministerului Educației și Cercetării, Inspectoratelor școlare, directorilor unităților de invățămant și partenerilor care s-au implicat și ne-au sprijinit. Am demonstrat că impreună putem contribui la educația extra curriculară, creand astfel un context propice pentru o viață mai bună a viitoarelor generații de adulți, și ne propunem să continuăm și să extindem astfel de proiecte, alături de toți partenerii noștri, cărora le mulțumesc din suflet”, a spus Eugen Ilea, președintele Federației Naționale a Părinților ProEdu.

Premiul Gold recunoaște implicarea in creșterea gradului de conștientizare cu privire la colectarea selectivă și reciclare, o inițiativă inovatoare dedicată informării și educării tinerei generații cu privire la rolul vital și gestionarea corectă a ambalajelor flexibile din plastic. 

Proiectul a marcat o premieră semnificativă prin inițierea primelor discuții din școlile romanești cu privire la ambalajele flexibile din plastic. Prin aducerea acestui subiect in atenția elevilor, Federația Națională a Părinților cu sprijinul V+O Communication, impreună cu partenerii programului au deschis noi căi pentru educația de mediu. 

Premiul Silver celebrează succesul continuu al „Cursului de Banometrie”, un program care susține cu pasiune educația financiară in liceele din intreaga țară. Aflat la a treia ediție, programul și-a extins in aceasta  semnificativ aria de acoperire, atingand mai mult de 20.000 de elevi din 43 de orașe participante, cumulat. 

Succesul programului se datorează și celor peste 200 de voluntarii dedicați de la ING Bank Romania – specialiști financiari cu vastă experiență și pregătire pedagogică – care au predat in licee din intreaga țară. Aceștia le oferă elevilor instrumente concrete pentru a-și gestiona cu ințelepciune resursele, fiecare participant primind o broșură practică ce oferă concepte financiare fundamentale pentru o viitoare independență. 

”Suntem onorați că am putut contribui la aceste eforturi de educare a copiilor și adolescenților, de la organizare și logistică, creație și producție, pană la comunicare și mediatizare. Premiile reprezintă recunoașterea calității și unicității acestor inițiative, precum și a implementării lor la cele mai ridicate standarde”, a adaugat Loredana Vișa, Director General, V+O Communication.

Pe langă aria de educație financiară și de mediu, FNaP ProEDU vizează și alfabetizarea digitală, promovarea lecturii, respectiv prevenirea consumului de droguri și reducerea bullying-ului, la care pot adera și alte companii, in multiple moduri: donații, sponsorizări, sau redirecționarea a 20% din impozitul pe profit.

Federația Națională a Părinților  ProEdu este o entitate dedicată promovării educației de calitate și incurajării dezvoltării comunitare prin diverse inițiative educaționale și de formare in intreaga Romania. Joacă un rol esențial in susținerea intereselor elevilor și părinților in sistemul educațional. 

V+O Communication este o agenție de comunicare strategică și relații publice de top, specializată in dezvoltarea și implementarea de campanii de impact pentru clienți din diverse sectoare. Agenția se angajează să creeze conexiuni semnificative intre branduri și publicul lor.

Mai mult in Campanii, Eveniment, Festival, 



 


PUBLICITATE: