240.000 RON in promotia Cif si Domestos
Miercuri, 03 Octombrie 2007

(AdPlayers.ro, Irina Toma)

Promotia de toamna Cif si Domestos pune n lumina mii de premii n magazine, pachete speciale de curatenie cu reducere si, exclusiv pentru Romnia, 30 sufragerii Mobexpert si corpuri de iluminat  n valoare totala de 240.000 RON.

Campania este semnata de Brands & Bears si continua comunicarea pentru brandurile Unilever, Cif si Domestos, sub titlul Scoate-ti casa la lumina!.  Potrivit agentiei, Cif si Domestos   Si harnici si darnici este o campanie promotionala derulata nca din 2002, n doua sesiuni: primavara si toamna.

Pentru doua dintre cele 7  tari, comunicarea s-a concentrat asupra altor premii dect cele oferite n Romnia, astfel ca scenariul initial al spotului TV de 20 a fost adaptat premiilor din cadrul loteriei nationale din Bulgaria si Serbia, filmndu-se practic trei spoturi diferite.

Promotia este derulata la nivel regional, n Romnia, Serbia, Muntenegru, Bulgaria, Macedonia, Kosovo si Moldova. Conforma autorilor campaniei, toate materialele promotionale si suporturile de comunicare au fost adaptate tuturor tarilor vizate de campania generata de apelul comun la curatenie sclipitoare.

240.000 RON in promotia Cif si Domestos

AdPlayers.ro/Work

Titlu: Scoate-ti casa la lumina! 2007

Produs: Cif si Domestos

Advertiser: Unilever SCE

Agentie: Brands & Bears,

Rares Ciovica Category Manager,

Cora Baiasiu Brand Manager,

Tanya Koleva Assistent Brand Manager

Andrei Galeata Art Director,

Toni Bunaiasu Copywriter,

Vlad Leonard DTP,

Cristina Lambru Director de Creatie,

Maria Chiribau BTL Officer,   

George Turliu - BTL&Production Manager,

Ana-Maria Stoiculescu Account Executive,

Claudia Mihai Account Manager.

Casa de productie: Rollin Film.

Regizor: Sega.


PUBLICITATE: