Rezultatele cautarii dupa : "senior"
Ordonare dupa: data / relevanta
Marti, 06 Martie 2007
De la 1 martie, Andrei Bica (foto) este Chief Financial Officer al grupului prezidat de Radu Florescu, dupa ce a fost Tax & Treasury Manager la Metro Cash & Carry Romania
Duminca, 04 Martie 2007
Mai mult de jumatate din membrii juriului Effie provin din partea clientilor de publicitate, īn timp ce o treime reprezinta agentii de publicitate si media, festivalul eficientei īn publicitate care potrivit lui Victor Dobre, Director Executiv IAA, reprezinta "unul dintre cele mai apreciate si mai recunoscute festivaluri de mar-com din lume", intra, īn Romānia, īn ultima saptamāna de īnscrieri
Joi, 01 Martie 2007
Format din 9 membri, noul Comitet Director IAA are īn componenta: Presedinte - Felix Tataru (foto, GMP), Vice-Presedinte: Alexandra Olaru (Unilever SCE), Secretar: Cristina Simion (Edipresse), Trezorier: Cezar Dumitru (Ursus Breweries), Director Program: Narcis Horhoianu (Procter & Gamble Romania), Dan Petre (D& D Research), Afrodita Blasius (Bridge Communication), Diana Flutur (Odyssey...
Luni, 26 Februarie 2007
Cosmin Ezaru, Luiza Ungureanu, Adrian Dragan si Matt Hingley s-au alaturat departamentului de creatie al agentiei de publicitate conduse de Felix Tataru
Miercuri, 21 Februarie 2007
Noua tehnologie Fresh System este utilizata de Saatchi & Saatchi pentru noul spot TV Elite Selected, care vine īn continuarea creatiei precedente intitulata Universul
Joi, 15 Februarie 2007
Cu 1.500 sau 2000 EUR reprezentānd aproximativ 10 EUR pe ora, IAA si Codecs dau "meditatii" de marketing si comunicare la Scoala IAA, campania de promovare sub sloganul "Never stop learning" semnata pro-bono de GMP avāndu-i ca protagonisti pe "baietii" Radu Florescu (Saatchi&Saatchi) si Mihai Ghyka (Interbrew)
Joi, 08 Februarie 2007
Promotia "Pepsi si Lay’s dubleaza distractia!" este prima campanie nationala Pepsi desfasurata in Romania, in care s-au asociat doua produse diferite si doua companii distincte, ambele fiind aflate sub umbrela PepsiCo
Marti, 06 Februarie 2007
"Un proiect neconventional pornit din credinta ca barbatii Bergenbier sunt nu numai inteligenti, ci si descurcareti", afirma, pentru AdPlayers, Stefan Teodorescu, Senior Brand Manager Bergenbier
Marti, 06 Februarie 2007
Dupa un concurs (pitch) cu McCann Erickson si Mercury Promotions, agentia Publicis Romania spune ca a fost desemnata cāstigatoarea licitatiei organizata de Nestlé pentru creatia promotiei JOE din primavara lui 2007
Vineri, 02 Februarie 2007
Lucrarea contine analize si statistici documentate asupra mediului politic, macroeconomic si privitoare la dezvoltarea sectoriala, atāt pentru piata romāneasca cāt si pentru cea internationala, potrivit editorilor, si este tiparita īntr-un tiraj de 67.000 de exemplare, distribuite la un cost cuprins īntre 120 si 150 EUR, īn Europa, America de Nord, Asia, Africa si Orientul Mijlociu
Marti, 30 Ianuarie 2007
Destinat celor mai talentati barmani din peste 20 de tari, Finlandia Vodka 2007 si-a desemnat cāstigatorul din Romānia care participa, alaturi de competitori din peste 20 de tari la īntrecerea finala pentru titlul: Finlandia Bartender of the Year (Barmanul Finlandia al Anului)
Miercuri, 17 Ianuarie 2007
Pe lānga Sonia Vlad si Mihaela Giurca, doua noi pozitii de Account Manager la Propaganda, noutatile de la Client Service-ul agentiei sunt Maria Buzea - Senior Account Executive si Elena Stefan - Account Executive
Miercuri, 10 Ianuarie 2007
Monica Popescu (foto) este promovata Client Service Director, iar Alin Tamasan a fost numit Senior Designer la compania romaneasca dedicata consultantei īn strategie si design de brand
Joi, 04 Ianuarie 2007
Am strāns cei mai buni DJ si cei mai tari petrecareti pentru cel mai cool Revelion organizat vreodata īn Romania, a spus Dana Iordache - Senior Brand Manager PepsiCo, vorbind despre Revelionul organizat īn Trenul Pepsi Express, alaturi de ProFM
Vineri, 22 Decembrie 2006
Michael Schroeder, Director General al trustului german spune ca "Burda Romania a devenit o data cu aceasta preluare (Autoshow ), cel mai important editor pe piata publicatiilor auto din Romania, avānd īn portofoliu 2 reviste premium" (Autoshow si Quattroruote n.r.)
Vineri, 15 Decembrie 2006
GMP Advertising a creat noua campanie de comunicare pentru Unilever, intitulata "Invazia prosoapelor Coccolino", ce contine un spot TV de 30 sec si activitati instore, spotul fiind difuzat de principalele canale de televiziune
Joi, 07 Decembrie 2006
Contul a fost cāstigat īn luna mai 2006, dupa o licitatie la care au mai participat, potrivit United, īnca 2 agentii, United demarānd recent, pentru retaileri, campania de lansare a mall-ului Liberty Center, programat sa fie predat la cheie īn 2008
Joi, 07 Decembrie 2006
Desfasurata sub sloganul "Ai grija de cei dragi", agentia McCann Erickson īmpreuna cu ING Asigurari de Viata au realizat o campanie de educare a pietei cu privire la asigurarile de viata, targetānd īn special parintii din toate categoriile sociale
Marti, 05 Decembrie 2006
Graffiti BBDO este autorea campaniei de imagine Dacia - 40 de ani care se deruleaza īn perioada 20 noiembrie - 10 decembrie 2006, contul de media apartinānd Media Direction
Luni, 04 Decembrie 2006
Organizatorii festivalului EFFIE Awards Romānia 2007 au decis sa deschida competitia eficientei īn publicitate cu un concurs premiat cu 1000 EUR pentru dezvoltarea creativa a campaniei de comunicare destinat agentiilor membre IAA si RAAA, altor agentii, freelanceri, studenti si oameni din industrie
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: