Povestea Timisoreana merge mai departe cu GMP
Miercuri, 14 Martie 2007

(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

GMP a câstigat licitatia initiata de Ursus Breweries pentru brandul Timisoreana, în urma unei licitatii, la care au participat cinci agentii de publicitate, anunta oficialii de relatii publice ai GMP. Ursus Breweries a ales sa-si încredinteze strategia de comunicare pe urmatorii 2 ani agentiei GMP.

Potrivit GMP, licitatia a durat 3 luni, a avut 3 etape, care au inclus prezentari si testari de concepte, si a implicat toate competentele agentiei: ATL, PR, BTL si web. Din partea agentiei de publicitate GMP, proiectul a fost coordonat de Felix Tataru, General Manager, Ramona Sima, Group Account Director, Oliver Kapusta, Integrated Communication Director si Ioana Manoiu, PR Director.

“Ambitia Timisoreana este sa demonstreze ca adevaratele valori, cele pe care le pretuiesc oamenii obisnuiti, câstiga acum ca si în trecut, chiar si în lumea berii. Aveam nevoie de o agentie care sa duca mai departe povestea acestor valori, sa le dea un glas mai puternic”, a declarat Mihai Bârsan, Senior Brand Manager Timisoreana. „Suntem încântati de perspectiva parteneriatului între Timisoreana si GMP”.

Povestea Timisoreana merge mai departe cu GMP“Echipa Timisoreana a organizat una dintre cele mai bine structurate licitatii la care am participat pâna acum”, a spus Felix Tataru, Director General GMP. „Este un client care stie ce vrea si asta s-a vazut prin selectia celor 5 agentii participante dar si prin procedura foarte elaborata a  pitchului care a presupus inclusiv plata a câteva mii de Euro pentru eforturile depuse de fiecare agentie”.

Contul Timisoreana a fost anterior în portofoliul agentiei de publicitate Lowe & Partners.

AdPlayersFile

GMP

Potrivit oficialilor companiei, GMP este una dintre cele mai importante agentii de publicitate integrata independenta din  România. Compania are în portofoliu clienti si branduri printre care se numara: A&D Pharma (Sensiblu si Mediplus), Adevarul, Alcatel-Lucent, ApaNova, Gabriel Resources, Monte Banato, Mr. Bricolage, Raiffeisen Bank, Societatea de Educatie Contraceptiva si Sexuala, Unilever (Cocolino, Omo).

Agentia de publicitate a fost premiata la festivaluri de publicitate precum Eurobest, Epica, Goldendrum, AdPrint, Golden Hummer, Effie, Ad’Or dar si Agentia de PR a anului la Romanian PR Awards.

Timisoreana

Berea Timisoreana, aflata în portofoliul Ursus Breweries, a înregistrat în decembrie 2006 o cota de piata, în volum, de 10,8%, trecând pe primul loc în clasamentul marcilor de bere, conform datelor MEMRB, citate de reprezentantii de relatii publice. Marcile Ursus Breweries sunt Ursus, Timisoreana, Ciucas, Stejar, Peroni Nastro Azzurro si Pilsner Urquell.


PUBLICITATE: