
(AdPlayers.ro, Irina Toma)
Mirela Loghin (foto) s-a alaturat echipei Grey Worldwide Romānia, preluānd conducerea departamentului de PR anunta oficialii de comunicare ai agentiei de publicitate. Potrivit Grey, Mirela Loghin are o experienta de peste 9 ani īn comunicare si management, acoperind industrii precum telecom, corporate si retail banking, consultanta de business si servicii profesionale.
Specialist īn strategie de comunicare interna si externa, public affairs, relatiile cu mass media, corporate comunication si CSR, conform agentiei de publicitate, Mirela a detinut īn ultimii ani pozitii senior īn cadrul Deloitte (Romānia & Moldova), Citibank, Zapp.

Laura Tampa, Director General Grey Worldwide Romānia afirma ca Mirela (Tampa n.r.) vine la Grey Romānia īntr-un moment important pentru grup si constituie o noua etapa dintr-un proces amplu de dezvoltare si consolidare.
Īn cadrul acestei noi abordari, departamentul de PR va avea propria transformare, īn primul rānd ca o consecinta a evolutiei business-ului din ultimii ani, timp īn care portofoliul de clienti de PR a crescut, a mai spus sefa Grey Worldwide Romānia. Pe de alta parte piata, devenind mai exigenta si diversificata, are nevoie de servicii noi, precum si de oameni cu o experienta multipla, care sa le coordoneze.
Experienta acumulata la clientul de multinationala a fost extrem de interesanta, am trecut prin industrii cheie, am experimentat proiecte inovative si īn alte piete din Europa, cum ar fi Anglia, Ungaria, Cehia si Polonia, spune Mirela Loghin., noul PR Director Grey Worldwide Romānia.
Acum este un alt īnceput īn cariera mea, o provocare cu totul diferita si, īn acelasi timp, continuare a profesiei mele īntr-un alt context, adauga Loghin. Cred ca īn cadrul unei agentii cum este Grey, diversitatea si valoarea de noutate sunt la tot pasul, avānd astfel sansa sa te redescoperi continu si sa cresti laolalta cu brandurile pe care le comunici.
AdPlayersFile
Īnfiintata īn 1992, agentia Grey se afla īn topul primelor agentii de publicitate full-service din Romānia.
Cu un numar de aproape 100 de oameni si un portofoliu larg de clienti, Grey Worldwide Romānia, parte a WPP, asigura servicii de comunicare integrata pentru marci renumite la nivel national si international: Golden Brau, Heineken, Gosser - Brau Union; Kent si Dunhill - British American Tobacco; Aquafresh, Sensodyne, Lactacyd, Coldrex, Corega, Parodontax si Cordsodyl - GlaxoSmithKline; Nokia; Pantene, Londa, ACE, Lenor, Mr. Proper, Fairy - Procter & Gamble; ROMTELECOM si ClickNet ROMTELECOM; Visa.