Scoala IAA da meditatii cu 10 EUR, ora
Joi, 15 Februarie 2007
Scoala IAA da meditatii cu 10 EUR, ora

(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

International Advertising Association lanseaza “IAA School of Marketing&Communications”, prima scoala intensiva din România, spun initiatorilor proiectului de la IAA.  Potrivit reprezentantilor asociatiei, scoala se adreseaza profesionistilor din domeniul marketing si comunicare ofera cursuri la standarde internationale si va avea trei module pentru diferite nivele de specializare: juniori, seniori si directori.

Pe lânga aspirantii la industria de marketing si comunicare (marcom), primul modul se adreseaza pozitiior de Brand Assistant, Brand Executive din departamentele de marketing  si Account Executive si Jr Account Executive, din agentiile de publicitate.

Campania de promovare semnata pro-bono de GMP are ca prime personaje vedeta doi "baieti" cunoscuti în piata, dar care spun ca sunt alaturi de sloganul campaniei „Never stop learning”. Radu Florescu (Saatchi&Saatchi) si Mihai Ghyka (Interbrew), spune  Victor Dobre , Director Executiv la IAA, au întâmpinat cu mare placere propunerea agentiei, ca si multi alti membri IAA. Campania va avea componente video virale, marketing direct, PR si internet.

„Meditatiile” costa aproximativ 10 EUR pe ora

Cele 144 ore de curs costa între 1500 EUR si 2000 EUR, un cost de meditatii dupa cum spune Catalin Ionescu, seful Codecs Business School. Prezent astazi la lansarea scolii, Ionescu a facut o simpla împartire a costului la numarul orelor de curs pentru a ajunge la cei aproximativ 10-15 EUR pe ora. Cel pu'in pentru \nceput profesorii români vor preda gratuit, iar o parte din costurile Scolii IAA sunt suustinute de Pepsi si Unilever.

Primul modul al “IAA School of Marketing&Communications” se adreseaza juniorilor si dureaza patru luni, spun reprezentantii scolii. Acesta include sase discipline: Marketing, Communication, Research, PRS (presentation – reasoning & show), Business Administration & Finance si The Next Level, însumând 144 ore de curs. Cursurile vor fi sutinute de profesori/ practicieni printre care se numara Mark Jezewski, Mihail Vârtosu, John Griffiths, Afrodita Blasius, Dan Petre.

“IAA School of Marketing&Communications” este rezultatul partneriatului dintre IAA România  si Codecs, lider pe piata româneasca de training si cursuri alternative, potrivit IAA, la care s-a adaugat expertiza companiilor D&D Research si Crescent HR.

Vinerea si sâmbata, la 2 saptamâni

Cursurile se vor desfasura în noul sediul IAA, o data la doua saptamâni, vinerea si sâmbata. Cele  doua taxe de participare de 1500 si 2000 de euro sunt în functie de statutul de membru IAA respectiv pentru non membri. Tinerii pâna în 25 de ani pot plati pretul minim, daca devin membri ai IAA Young Profesionals, contra unei taxe de 100 Euro pe an.

“În contextul unei nevoi acute de profesionisti în marcom-ul românesc, IAA School of Marketing&Communication vine ca solutie profesionista pentru dezvoltarea oamenilor din industrie, dar si pentru a fi o poarta de intrare a aspirantilor în agentii sau în departamente de marketing”, a declarat Felix Tataru, Presedinte International Advertising Association.

Înscrierile: 26 februarie – 16 martie

Înscrierile pentru primul modul au loc în perioada 26 februarie – 16 martie si se fac pe baza unui dosar care va cuprinde o fisa personala, CV-ul candidatului, poza si eseuri pe 3 teme date. Candidatii admisi încep cursurile la finalul lunii martie. Pe toata durata programului de training vor exista lucrari de parcurs. De asemenea, la terminarea scolii are loc un examen final care testeaza cunostintele acumulate si pe baza caruia se acorda diploma de absolvire.

AdPlayersFile

Profesorii IAA School of Marketing&Communications

(sursa: IAA)

John Griffiths

Este unul dintre cei mai respectati profesionisti în Account Planning din lume, cu peste 20 de ani de experienta în agentii de publicitate multinationale. În prezent acesta sustine training-uri si workshopuri în cadrul organizatiilor profesionale: APG -The Account Planning Group - London, Market Research Society, Institute of Direct Marketing si Independent Consultants Group.

Mihail Vârtosu

A fondat Grey Advertising Bucuresti în 1992 si a reusit sa pozitioneze agentia în topul primelor 5 companii din domeniul comunicarii din România. Antreprenor prin definitie, Vârtosu a contribuit la lansarea sau repozitionarea a numeroase brand-uri românesti de succes. Mihail Vârtosu a ocupat functia de Regional Managing Director pentru Grey Global Group în Balcani si a reusit timp de 15 ani sa contribuie atât la succesul Grey Company, cât si prin serviciile sale de comunicare, la dezvoltarea conturilor clientilor multinationali. Este Presedinte Onorific al IAA.

Mark Jezewski

A ocupat postul de senior research assistant la British Market Research Bureau. A condus atât campanii de monitorizare a imaginii, cât si proiecte ad-hoc, având pregatire în tehnici calitative si moderare de focus-grupuri. Mark Jezewski are experienta în agentii de renume precum Y&R sau Interpublic.

Afrodita Blasius

A facut parte din echipa care a fondat agentia McCann-Erickson. Cei 5 ani petrecuti în agentie au însemnat o evolutie profesionala sustinuta, în tot acest timp concepând si conducând campanii complexe de comunicare si dezvoltare de marca. Experienta si cunostintele au fost completate de experienta internationala, Blasius lucrând în publicitate în Canada pentru doua companii multinationale. Din 2004 este Managing Partner al agentiei de publicitate Bridge Communication, o agentie specializata în strategie de brand si de comunicare. În ultimii 3 ani a sustinut traininguri si prezentari de marketing în cadrul multor seminarii si evenimente ale industriei, precum si în fata studentilor.

Dan Petre

Este doctor în sociologie si specialist în stiintele comunicarii. De asemenea este conferentiar universitar la Facultatea de Comunicare si Relatii Publice din cadrul SNSPA, unde preda cursul de introducere în publicitate si la Facultatea de Sociologie din cadrul Universitatii Bucuresti unde preda cursul de strategii si tehnici publicitare. Este managing partner si director al departamentului de studii calitative al companiei D&D Research.


PUBLICITATE: