Grey da ClickNet Express de primavara
Marti, 13 Martie 2007
Grey da ClickNet Express de primavara

(AdPlayers.ro, Irina Toma)

Romtelecom si Grey Worldwide România au realizat un nou spot TV pentru campania promotionala de primavara ClickNet Express, anunta oficialii de relatii publice ai agentiei de publicitate conduse de Laura Tampa.

Promotia ClickNet Express ofera clientilor o reducere de 30% la abonamentul lunar, pe viata; preturi începând cu 10 euro/ luna pentru abonamentul Clicknet Express 512 Light; viteze de pâna la 4 Mbps; abonamente speciale cu minute gratuite nelimitate, seara si în weekend.

Campania se desfasoara în perioada martie – mai 2007 pe principalele canale TV, presa, cinema, radio, Internet si OOH, dar si pe canale neconventionale (emailing prin TVC).  Campania de primavara ClickNet Express este sutinuta printr-un spot TV inedit, intitulat „Identity”.

Despre tinta ClickNet, Cristiana Spataru, Client Service Director Grey Worldwide România, a declarat „ClickNet se adreseaza unor clienti care doresc sa se formeze experimentând, traind intens si variat. Ca sa îi inspire, ClickNet trebuie sa fie asemenea lor: sa se exprime diferit, sa exploreze noi forme de comunicare, sa fie mereu altfel. Cred ca noua campanie ilustreaza foarte bine „the ClickNet way”.

Claudiu Dobrita, Creative Director Grey Worldwide România si copywriter pentru aceasta campanie explica si conceptul creativ: „În general, lumea vorbeste despre Internet ca despre un serviciu. Dinamica, viteza, conexiune, detalii tehnice, iar viteza.Noi am încercat sa ne uitam la Internet putin altfel, dintr-o perspectiva personala, acel „the ClickNet way” despre care vorbeam si în spotul Rush. „The Clicknet way” înseamna experiment, curiozitate, reinventare, imaginatie, toate exploatate într-un spatiu al posibilitatilor infinite. De aceea, spotul Identity spune ca Internetul poate deveni realitatea fiecaruia, o lume care poate fi personalizata. Exagerând, putem spune ca, una peste alta, sunt mai multi oameni online decât offline. De aceea, Identity vorbeste despre o lume paralela, dar mai relevanta pentru din ce în ce mai multi, într-o perspectiva care face din lumea fizica o antecamera, un vestibul”.

Grey da ClickNet Express de primavara“Romtelecom a dorit ca prin acest spot sa exprime atitudinea companiei fata de publicul sau pe care îl considera apt de reinventare în fiecare clipa, în permanenta cautare si explorare a unor nivele mai înalte de cunoastere, pe care astazi tehnologia este capabila sa le ofere”, spune Alfred Borcan, General Manager Marketing Communication Romtelecom.

AdFile

Promotie ClickNet Express

Advertiser: Romtelecom

Brand: ClickNet Express

Alfred Borcan - General Manager Marketing Communication

Cristina Chiorean - Marketing & Communication Coordinator.

Agentie: Grey Worldwide România

Claudiu Dobrita - Creative Director,

Stefan Vasilachi - Associate Creative Director,

Cristiana Spataru - Client Service Director,

Crina Chiru - Account Manager,

Simona Geaca – Account Executive,

Dan Draghicescu – Senior AV Producer


PUBLICITATE: