Grey da ClickNet Express de primavara
Marti, 13 Martie 2007
Grey da ClickNet Express de primavara

(AdPlayers.ro, Irina Toma)

Romtelecom si Grey Worldwide Romānia au realizat un nou spot TV pentru campania promotionala de primavara ClickNet Express, anunta oficialii de relatii publice ai agentiei de publicitate conduse de Laura Tampa.

Promotia ClickNet Express ofera clientilor o reducere de 30% la abonamentul lunar, pe viata; preturi īncepānd cu 10 euro/ luna pentru abonamentul Clicknet Express 512 Light; viteze de pāna la 4 Mbps; abonamente speciale cu minute gratuite nelimitate, seara si īn weekend.

Campania se desfasoara īn perioada martie – mai 2007 pe principalele canale TV, presa, cinema, radio, Internet si OOH, dar si pe canale neconventionale (emailing prin TVC).  Campania de primavara ClickNet Express este sutinuta printr-un spot TV inedit, intitulat „Identity”.

Despre tinta ClickNet, Cristiana Spataru, Client Service Director Grey Worldwide Romānia, a declarat „ClickNet se adreseaza unor clienti care doresc sa se formeze experimentānd, traind intens si variat. Ca sa īi inspire, ClickNet trebuie sa fie asemenea lor: sa se exprime diferit, sa exploreze noi forme de comunicare, sa fie mereu altfel. Cred ca noua campanie ilustreaza foarte bine „the ClickNet way”.

Claudiu Dobrita, Creative Director Grey Worldwide Romānia si copywriter pentru aceasta campanie explica si conceptul creativ: „Īn general, lumea vorbeste despre Internet ca despre un serviciu. Dinamica, viteza, conexiune, detalii tehnice, iar viteza.Noi am īncercat sa ne uitam la Internet putin altfel, dintr-o perspectiva personala, acel „the ClickNet way” despre care vorbeam si īn spotul Rush. „The Clicknet way” īnseamna experiment, curiozitate, reinventare, imaginatie, toate exploatate īntr-un spatiu al posibilitatilor infinite. De aceea, spotul Identity spune ca Internetul poate deveni realitatea fiecaruia, o lume care poate fi personalizata. Exagerānd, putem spune ca, una peste alta, sunt mai multi oameni online decāt offline. De aceea, Identity vorbeste despre o lume paralela, dar mai relevanta pentru din ce īn ce mai multi, īntr-o perspectiva care face din lumea fizica o antecamera, un vestibul”.

Grey da ClickNet Express de primavara“Romtelecom a dorit ca prin acest spot sa exprime atitudinea companiei fata de publicul sau pe care īl considera apt de reinventare īn fiecare clipa, īn permanenta cautare si explorare a unor nivele mai īnalte de cunoastere, pe care astazi tehnologia este capabila sa le ofere”, spune Alfred Borcan, General Manager Marketing Communication Romtelecom.

AdFile

Promotie ClickNet Express

Advertiser: Romtelecom

Brand: ClickNet Express

Alfred Borcan - General Manager Marketing Communication

Cristina Chiorean - Marketing & Communication Coordinator.

Agentie: Grey Worldwide Romānia

Claudiu Dobrita - Creative Director,

Stefan Vasilachi - Associate Creative Director,

Cristiana Spataru - Client Service Director,

Crina Chiru - Account Manager,

Simona Geaca – Account Executive,

Dan Draghicescu – Senior AV Producer


PUBLICITATE: