Initiative si Adviser | ChilliMedia deruleaza promotia MOL, de primavara
Vineri, 09 Martie 2007

Initiative si Adviser | ChilliMedia deruleaza promotia MOL, de primavara

(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

MOL lanseaza în perioada 5 martie - 30 aprilie o promotie pentru cei care alimenteaza în statiile retelei în întreaga tara, anunta oficialii de comunicare ai companiei. Valoarea totala a premiilor din cadrul promotiei este de 93 600 RON. Promotia are sloganul „fii simpatic celor dragi”, iar în vizualul ad-urilor este un ursulet la volanul unei masini.

Cristina Osiescu (foto), Marketing Manager MOL România a declarat pentru AdPlayers ca promotia se deruleaza prin agentia de media Initiative România, campania fiind realizata de agentia Adviser | Chilli Media.

Potrivit oficialului de marketing Mol România, campania se desfasoara pe canale media radio (Europa si Kiss FM + locale), internet, reteaua OOPS media si reviste: Stil&Elan, 4Cars, Autospot. Promotia mai contine un newsletter pe baza de date Mol MultiBonus.

În urma promotiei pot fi câstigate peste 450 de carduri pentru carburant în valoare de 200 de RON - câte 4 premii pentru fiecare benzinarie MOL. Cardul poate fi folosit începând cu luna iunie, pâna la finalul anului.

“În aceasta perioada plina de sarbatori – începutul lui martie, Floriile, Pastele – am venit în sprijinul lor printr-o oferta de cadouri de sezon – de la o gama variata de dulciuri pâna la jucarii de plus sau alte produse - astfel încât sa îi ajutam sa faca o bucurie celor dragi”, a mai declarat Cristina Osiescu. „Si, mai mult decât atât, sa aiba sansa de a câstiga si carburant pentru urmatoarea perioada de sarbatoare: vacanta de vara!”.

Premiile promotiei MOL vor fi acordate în urma tragerilor la sorti care vor avea loc în datele de: 19 martie, 4 aprilie, 18 aprilie si 3 mai 2007. Câstigatorii vor fi anuntati telefonic asupra datei la care îsi pot ridica premiile de la statia la care au alimentat.

Lista câstigatorilor va fi publicata în presa scrisa pe 10 mai 2007. Detaliile despre regulamentul promotiei în statii pot fi gasite si pe www.molromania.ro.

AdPlayersFile

MOL România face parte din Grupul MOL, principala companie integrata de petrol si gaze din Europa centrala si rasariteana, valoarea sa fiind estimata la 12 miliarde USD. Împreuna cu Slovnaft a.s., partenerul sau din Slovacia, si INA, partenerul din Croatia, Grupul detine peste 1000 de benzinarii în unsprezece tari din regiune.

Initiative si Adviser | ChilliMedia deruleaza promotia MOL, de primavara

AdFile

Titlu: Promotie Mol de Primavara

Slogan: „Fii simpatic celor dragi”

Advertiser: MOL Romania

Cristina Osiescu – Marketing Manager

Julia Somodi – Marketing Assistant

Agentie: Adviser | ChilliMedia

Account Manager – Raluca Caloianu;

Senior Copywriter – Eugen Erhan;

Creative Director – Mihai Grecea;

DTP – Alex Nistorescu,


PUBLICITATE: