(AdPlayers.ro, Irina Toma)
BrandTailors a finalizat īn luna februarie 2007 re-brandingul pentru Wiesana, procesul de schimbare a durat, potrivit companiei, mai mult de un an de zile.
Cu un fundament puternic īn noua reteta, Wiesana care, cum se stie, exista īn piata din Romania īnca din anul 1994 vine īn īntāmpinarea consumatorilor cu un īndemn nou: bucurati-va de gust!, spune Beatrice Danis, Managing Partner BrandTailors.
Autorii re-brandingului spun ca, fiind vorba despre un angajament de anvergura cu clientul, care presupune īn primul rānd management de portofoliu, proiectul Wiesana a īnsemnat gāndirea brandului īn cadrul unei noi strategii de re-pozitionare care sa ajute crearea sinergiei portofoliului de marci de margarina, care includea nu mai putin de 6 branduri.
Responsabilii noii imagini de brand Wiesana spun ca propunerea BrandTailors a venit īn zona potentarii unui beneficiu emotional puternic, īn conditiile īn care jucatorii din segmentul īn care activeaza brandul sunt, potrivit companiei, fara exceptie, ancorati īn beneficii functionale de produs.
Realizat de Janos Kurko, Creative Partner BrandTailors, dupa cum spun responsabilii companiei, conceptul grafic Wiesana sub care s-au dezvoltat identitatea vizuala si design-ul de ambalaj a avut īn vedere atāt cāstigarea impactului la raft cāt si inducerea senzatiei solare, entuziaste, pe care oricine o are atunci cānd este supus unei explozii a gustului .
AdFile
Re-branding Wiesana
Advertiser: Orkla Foods Romania:
Brand: Wiesana
Aliz Kosza Chief Executive Officer,
Ioana Moga Marketing Director,
Gabriela Munteanu - Senior Brand Manager,
Adriana Dragomir - Brand Manager,
Agentie: BrandTailors
Beatrice Danis - Managing Partner,
Janos Kurko - Creative Partner,
Andreea Lupu - Brand Consultant,
Roxana Iancu - Senior Account Executive.