Sorin Doru (Media Hub) desface "Anatomia unui media plan"
Marti, 13 Martie 2007

(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

“Acest workshop încearca sa demistifice jargonul media si sa-i faca pe participanti sa înteleaga contextul actual al pietei românesti de media”, a motivat workshop-ul, pentru AdPlayers, Sorin Doru (foto)– General Manager la compania specializata în audit si consultanta de media Media Hub Consultants. “Media planning-ul nu e nici pe departe "rocket science". Însa, din cauza faptului ca utilizeaza o serie de termeni si concepte specifice tinde sa para mai greu inteligibil”.

“Anatomia unui media plan” este primul workshop dintr-o serie pe care compania o deschide pe 29 martie. “Acesta se adreseaza executivilor din departamentele client service ale agentiilor de publicitate si clientilor de publicitate care doresc sa-si amelioreze cunostintele de media planning si buying”, spune Sorin Doru.

Motivând initiativa, Doru spune ca sunt situatii în care “în agentie de multe ori aterizeaza briefuri care nu-i dau nici o informatie valorificabila planner-ului (obiective precum increase sales, increase brand awareness sunt moneda curenta)”. Pe de alta parte, adauga el, “agentiile au tendinta sa complice lucrurile, media planner-ul aparând în rolul de initiat al unei stiinte oculte care foloseste cuvinte magice precum grp, trp, affinity, reach3+ si alte concepte abisale, inaccesibile muritorilor de rând precum "accountu'" si "clientu'".

“Anatomia unui media plan”, sustine Sorin Doru, se dreseaza deopotriva “muritorilor de rând” precum "accountul'" si "clientul'", oferind cursantilor oportunitatea dobândirii cunostintelor si abilitatilor necesare scrierii unui bun brief de media si evaluarii strategiilor si planurilor media propuse de agentiile specializate.

Potrivit MediaHub, cursul este conceput într-o maniera interactiva si cuprinde o succesiune de 4 module care se deruleaza pe parcursul unei zile si abordeaza termeni s concepte de baza în media planning si buying (planificare si cumparare de media), tendintele pietei românesti de publicitate media în 2007, etapele elaborarii unei strategii de media, aplicatii pentru consolidarea notiunilor de media.

Trainingul va fi organizat la hotelul Ramada Bucharest North, iar taxa de participare este de 249 EUR.

AdPlayersFile

Cu o experienta de 11 ani pe piata de publicitate si media, Sorin Doru (35 ani) a început sa lucreze în publicitate la Focus Advertising (acum Publicis România), unde a fost Account Executive (1996-1997), Media Planner (1998-2000), Senior Media Planner (2000-2001) si mai apoi Head of Media Planning la Optimedia România (2001-2003), companie de care s-a despartit în aprilie 2006, dupa ce a coordonat-o timp de 3 ani, din pozitia de Managing Director (2003-2006).

Din septembrie 2006, a lansat „prima companie locala care intra pe nisa de audit si consultanta de media”, pozitioneaza Media Hub Consultants, Sorin Doru - General Manager al companiei.

Doru are un master în “Sisteme de marketing” la ASE Bucuresti si studii post-universitare în “Comunicare internationala” la Universtitatea din Lille, Franta. Printre clientii pentru care a lucrat de-a lungul timpului se numara nume cum sunt Altex, L’Oreal / Garnier, Germanos, Hochland, HP, OMV, Renault, Telemobil, Whirlpool.


PUBLICITATE: