Campania Milli este integrata de Ogilvy&Mather, OgilvyAction, Ogilvy Public Relations si Starcom
Marti, 20 Martie 2007

Campania Milli este integrata de Ogilvy&Mather, OgilvyAction, Ogilvy Public Relations si Starcom

(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

Campania de promovare n media a noilor produse Milli se desfasoara sub sloganul Ai grija de sanatatea familliei!. Promovarea noilor produse Milli este realizata printr-o campanie integrata realizata de echipa OgilvyGroup (Ogilvy&Mather, OgilvyAction si Ogilvy Public Relations) si este sustinuta de mai multe componente. Campania este derulata n media prin agentia Starcom.

Campania TV se desfasoara n perioada: 19 februarie 29 aprilie, print 12 martie - 29 aprilie, activitati de PR care sustin lansarea noilor produse Milli, promotia in-store derulata n perioada: 9 martie - 1 aprilie , campania de direct mail derulata n perioada: 12 - 17 martie

Cele doua spoturi TV Milli sunt difuzate pe posturile Hallmark, B1 TV, Acasa, ProCinema, Pro TV, National Geographic, TVR 1, TVR 2, Antena 1, Prima TV. Ad printurile Milli sunt prezente n publicatii precum Avantaje, Familia mea, Libertatea pentru femei, Mami, Superbebe, Baby, Ioana si Lumea femeilor.

Conform oficialilor de comunicare, publicul tinta al campaniei sunt mamele cu vrste cuprinse ntre 30 si 45 de ani, care locuiesc n mediul urban, cu venit mediu spre high. Grija mamei pentru sanatatea familiei este permanenta si de aceea ea este mereu n cautarea unor solutii pentru problemele celor dragi. Milli are grija mai mult ca oricnd de sanatatea familiei si este de presupus ca mamele vor recepta cel mai bine mesajul Milli.

Obiectivele campaniei sunt, potrivit Ogilvy, comunicarea noilor produsele cu ingrediente naturale, ntarirea imaginii de brand, loializarea consumatorilor actuali, cresterea consumului si implicit a vnzarilor. Strategia de advertising a fost structurata pe ideea ca mamele au grija de cei dragi, asa cum noile produse Milli au grija de sanatatea familiei.

Maria Manoiu - Senior Copywriter, Ogilvy&Mather spune ca o situatie inedita petrecuta n timpul filmarii spotului Milli a fost faptul ca cea care interpreta rolul mamei era si n realitate mama unei fetite de 2 ani, cu care vorbea foarte des la telefon, n pauzele din timpul filmarii, asigurnd-o ca se va ntoarce foarte repede acasa.

AdFile

Advertiser: Friesland Foods

Brand: Milli

Agentie de publicitate: Ogilvy&Mather (Creatie, ATL)

Albert Nica - Executive Creative Director

Dinu Gojan - Group Creative Director

Maria Manoiu - Senior Copywriter

Oana Boghici AV Producer

Cosmin Guta - DTP Designer

Account team ATL, Ogilvy&Mather

Raluca Galeata - Account Director

Alexandra Murray - Account Director

Iulia Gaal - Account Executive

Account team BTL, OgilvyAction

Carmen Grosu - Field Manager, OgilvyAction

Roxana Ciorta - Field Project Manager, OgilvyAction

Agentie Media: Starcom Romania

Marian Petcu - Strategy Director


PUBLICITATE: