Parteneriatul pe termen lung a fost incheiat la jumatatea lunii mai, dupa ce agentia a avut cu hotelul de cinci stele din centrul Bucurestiului colaborari de scurta durata, pentru proiecte punctuale
Comunicarea a fost adjudecata de cele doua agentii in urma unui pitch castigat in luna februarie a acestui an.
Cei 10 membri noi ai echipei sunt Albert Borbely, Client Service Director, Alina Agapie - Print Media Buyer, Media planner-i: Alexandra Zidaru, Andreea Dobrescu, Catalina Constantinescu, Doina Porumb; Dragos Eustafievici -Senior Media Manager, Emil Zamfir - Media Researcher, Ioana Georgescu - Group Client Service Director,...
ADDV Euro RSCG a creat pentru BRD Groupe Societe Generale campania dedicata lansarii noului card de credit Punct Card
Agentia de publicitate semneaza campania de promovare a parfumului Showtime by Kylie Minogue, de la Coty
AdPlayersCritic: RAC – Cava D’Oro; Opinii dupa avizul negativ al Consiliului Roman pentru Publicitate (RAC) legat de primul spot Cava D’Oro
Tempo i-a numit pe Emilian Arsenoaiei si Adrian Preda in functia de Chief Creative Partners, cel mai probabil din a doua jumatate a lunii mai
Cretan a lucrat opt ani in cadrul agentiei americane de stiri financiare Dow Jones, a ocupat o pozitie de corespondent al agentiei americane de presa The Associated Press si pozitia de director operational al Mediafax
‚ Sper ca niciun copil sa nu vada acel spot pe Youtube. Ar fi poate prea mult sa sper si ca nicio mama sa nu-l vada; totusi e ceea ce ii doresc sincer mamei acelui baiat de la creatie’ afirma Florin Dumitrescu, Senior Copywriter
Noua identitate vizuala a IMAGE a fost realizata de catre agentia de creatie Logo Bigger.
Pe langa trofeul „Colectia de Succese”, cei 5 castigatori ai proiectului vor mai avea ocazia sa faca o calatorie catre cea mai inalta cladire din lume, Burj Dubai, situata in orasul Dubai,