Punct Card, BRD, din nou de la ADDV Euro RSCG
Luni, 26 Mai 2008



(AdPlayers.ro, Irina Toma)

 

ADDV Euro RSCG a creat pentru BRD Groupe Societe Generale campania dedicata lansarii noului card de credit Punct Card. Comunicarea se deruleaza in acest moment pe toate mediile importante, de la TV la presa scrisa, si internet. 

 

Potrivit agentiei conduse de Adrian Dura, executiile creative pun accentul pe  punctul forte al cardului: programul sau de fidelitate. Autorii spun ca spotul TV prezinta un personaj care acumuleaza puncte cu orice prilej: de la punctele de pe rochia cuiva pana la punctul din “!” , semnul incepatorului de pe o masina - si aceasta pentru ca punctele sunt valoroase pentru orice posesor de Punct Card. Obsesia pentru puncte fiind laitmotivul campaniei..

 

Spotul TV "BRD: Punct Card" a fost produs de Multimedia Est si regizat de Bruno Zampardi, iar echipa ADDV Euro RSCG responsabil de acest proiect a fost alcatuita din Dorian Pascuci – Creative Director, Ioana Slaniceanu – Senior Copywriter, Daniel Catalinoiu – Art Director, Alin Dumitrescu – AV Production Director si Tana Enedi – Client Service Director.

 

Colaborarea dintre ADDV Euro RSCG si BRD Groupe Societe Generale a inceput in vara anului 2004, si a fost intrerupta doar de o perioada de catea luni in care contul a fost la agentia McCann Erickson, colaborare incheiata in prima parte a acestui an. Contul de media este derula de Zenith Media.

 


PUBLICITATE: