Alka pe ecrane cu American Beauty, in regia Cohn&Jansen|Ashley & Holmes
Joi, 03 Iulie 2008

 

 

(AdPlayers.ro, Irina Toma)

 

Cohn&Jansen|Ashley & Holmes a semnat American Beauty, numele celei mai recente campanii Summer Friendly pentru napolitanele Alka. Campania foloseste o executie inspirata din scena celebra a filmului American Beauty, insa in loc de trandafirii rosii, a folosit frunze verzi de menta si felii galbene de lamaie.

 

Potrivit autorilor, in toata campania se regasteste acest icon din film reinterpetat cu menta si lamaie: in unele medii, protagonista este destul de acoperita (OOH, presa), in altele (FHM) incep sa dispara frunzele si feliile de lamaie, iar pe internet, le poti face tu sa dispara daca esti summer friendly.

 

“Desi vara este un anotimp in care consumul de napolitane este in scadere, prin aceasta combinatie de arome: menta si lamaie, noi am reusit sa atenuam aceasta scadere, ba chiar sa inregistram succese din punct de vedere al vanzarilor, in fiecare vara”, spune Roxana Florescu – Senior Brand Manager Alka. „ Bazandu-ne pe aceasta experienta am reeditat editia limitata si acest an si speram sa avem cel putin rezultatele din anii precedenti. “

 

Agentia Cohn&Jansen|Ashley&Holmes a inceput colaborarea cu Alka in anul 2006 cu un spot pentru Prajitura Casei, iar in 2007 a promovat pentru prima data editia speciala de napolitane cu crema de lamaie si menta, creata in premiera de ALKA Co. pentru sezonul cald. Pe langa Alka Mint&Lemon, agentia a realizat campania pentru Prajitura Casei si Mini Prajitura Casei.

 

 

/ WORK

Titlu: Alka: American Beauty

Produs: Alka

Advertiser: ALKA Co

Agentie: Cohn&Jansen|Ashely&Holmes

 

Roxana Florescu – Senior Brand Manager

Ruxandra Roman – Director de Marketing si Comunicare.

 

Raluca Petrescu – Senior Account Manager,

Alina Tudose - Strategic Planner,

Alex Negoescu – Copywriter;

Ciprian Badalan – Art Director,

Anca Uscatescu - DTP.

 

Foto: Tudor Cuciuc.

 


PUBLICITATE: