Business Standard: Nascuti pentru afaceri, la Addict Advertising
Miercuri, 04 Iunie 2008



(AdPlayers.ro, Irina Toma)

 

Business Standard lanseaza o noua campanie de imagine, sub conceptul “Nascuti pentru afaceri”, potrivit unei comunicari remise AdPlayers de catre oficialii cotidianului de afaceri. Noua campanie urmareste cresterea notorietatii brandului, precum si impunerea sa in perceptia publicului-tinta ca un brand de media dedicat noii generatii de business.

 

Potrivit sursei, campania este realizata impreuna cu Addict Advertising, un boutique de creatie fondat in 2003.  Comunicarea cuprinde doua executii TV -“Maternitatea” si “Taierea Motului”, 3 executii radio – “V-ati ascunselea”, “Tara, tara” si “Din Oceanul Pacific”, o serie de executii print, online, indoor si media neconventionala.

 

"Generatia actuala de business este una predestinata afacerilor, una cu date genetice care predispun la mediul concurential”, spune Bogdan Muresanu, Creative Director Addict Advertising. „Iata pe scurt ideea campaniei "Nascuti pentru afaceri", idee pe care am dezvoltat-o in doua executii tv, print si radio si, mai ales, in cele cateva innovative media”.

 

„Conceptul a venit usor analizand diferentele dintre modelul de business de odinioara si cel actual ori viitor. Oamenii de afaceri din ziua de azi, probabil ca si cei din ziua de maine, nu ajung intamplator manageri ori ceva asemanator, ci DEVIN. Este o optiune personala si nu o intamplare", a adaugat Muresanu.

 

Mihaela Stoenescu, Brand Manager Business Standard spune despre conceptul campaniei “Nascuti pentru business” ca a rezultat in mod firesc din esenta brandului – pasiune pentru business. ”Este de fapt ceea ce defineste la nivel emotional publicul nostru, noua generatie de business, cat si personalitatea, filosofia brandului”.

 

“La lansare Business Standard a fost: "ziarul de afaceri al celor care-si pun mereu stacheta mai sus", de aici si sloganul "Pentru nivelul urmator"”, a spus Ioana Dogaru, Director Marketing si Comunicare Divizia de Business Realitatea Catavencu care motiveaza astfel ca  nu este vorba despre o repozitionare a brandului.

 

Potrivit Ioanei Dogaru „ noua campanie de imagine, nu schimba fundamental pozitionarea, este o reinterpretare: noua generatie de business, cei care "tintesc mai sus", sunt cei care de fapt au o vocatie pentru ceea ce fac, si fac cu pasiune; ei sunt "nascuti pentru afaceri". Business Standard ramane in continuare, cotidianul de afaceri al noii generatii de business, cu un format, un layout si o scriitura prietenoase si proaspete, oferind informatie rapida si eficienta cititorilor nostri”

 

Campania Business Standard vine sa comunice elementele de diferentiere ale cotidianului de afaceri in peisajul media de specialitate si totodata sa sublinieze atributele pe care ziarul le-a prezentat de la lansare si le-a consolidat pe parcursul primului an de existenta.

 

Construit in jurul unor valori precum cunoastere, inovatie, pasiune, performanta, responsabilitate, Business Standard si-a asumat misiunea de a asigura informatia esentiala pentru ca publicul sau sa stie, sa inteleaga, si sa ia cele mai bune decizii pentru dezvoltarea afacerii, dar si pentru dezvoltarea personala.

 

“Business Standard adreseaza atat nevoile de informare cat si de dezvoltare ale publicului nostru.Sprijinim si incurajam noua generatie de business pentru care vrem sa fim o sursa de inspiratie, un generator de idei si de curaj prin exemple”, spune Mihaela Stoenescu. „Layout-ul avangardist, bine structurat, formatul, stilul accesibil al scriiturii, declinarea printului pe numeroase platfome media – website, newsletter zilnic personalizat, e-paper si mobil - fac din Business Standard o solutie practica de informare si formare relevanta pentru ritmul de viata alert al targetului”

 

Campania a debutat deja pe TV, print si online, iar intre 2 si 4 iunie se desfasoara proiectul de media neconventionala “Desene pe asfalt”. Mesajul campaniei se va declina sub forma unor desene pe asfalt reprezentand cele mai cunoscute jocuri interactive ale copilariei vazute prin ochii unei generatii nascute pentru business. Copii si adolescenti cu varste cuprinse intre 11 si 18 ani vor desena in fata a 30 de centre de afaceri si agentii de publicitate din Bucuresti.

 

Din partea Addict Advertising, echipa care s-a implicat in realizarea campaniei este formata din Bogdan Muresanu (Creative Director), Alex Done (Senior Art Director), Andrei Petcu (Art Director). Din partea Realitatea Catavencu s-au implicat Mihaeala Stoenescu (Brand Manager Business Standard), Ioana Dogaru (Director Marketing si Comunicare Divizia de Business).

Spoturile au fost regizate de Anton Groves si produse in colaborare cu casa de productie Carter.

 

Campania se va desfasura pana la sfarsitul lunii iunie si va fi reluata in toamna.

 

/ PROFILE

Addict Advertising

Lansat in 2003, Addict Advertising este un boutique de creatie a carei echipa este formata din seniori cu experienta insumata de peste 20 de ani in publicitate. Portofoliul Addict Advertising cuprinde branduri precum Antares, Cumpana, Imagoo, Fantasy Beach Holiday Resort, UNICEF.

 

/ PROFILE MEDIA

Cotidian de afaceri editat de Grupul Realitatea Catavencu, Business Standard acopera zi de zi informatiile de actualitate si fenomenele economice de importanta majora, structurate pe industrii. Cotidianul se adreseaza unui public educat, cu varsta cuprinsa intre 25-40 de ani, studii superioare, venituri medii si ridicate, prefesionisti, manageri si sefi de companii, dar si unui public mai tanar, in curs de formare. 

 

 

 


PUBLICITATE: