Naumovici: 'Olimpiada Oamenilor Obisnuiti (Prigat) promite sa fie cea mai importanta platforma de comunicare a anului'
Marti, 15 Iulie 2008



(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

Prigat isi lanseaza noua identitate vizuala prin platforma de comunicare – Olimpiada Oamenilor Obisnuiti, campanie realizata si implementata de companii ale grupului Leo Burnett: 23 Communications Ideas – publicitate, iLeo - marketing interactiv si The Practice – relatii publice.

"Olimpiada Oamenilor Obisnuiti promite sa fie cea mai importanta platforma de comunicare a anului, iar participantii la calificarile locale sau la marea finala din 30 august cred ca vor ramane mult timp cu amintirea distractiei de la O.O.O. 2008. Iar daca va fi asa, sunt sigur ca ii vom reintalni la OOO 2009!” a declarat Bogdan Naumovici (foto), Creative Director al 23 Communications Ideas.

Potrivit autorilor sai, noua campanie se bazeaza pe un mix de comunicare format din componente de ATL (spoturi radio si TV, outdoor, machete de presa), BTL (competitii), internet, activitati in-store si campanie de relatii publice.

Olimpiada Oamenilor Obisnuiti este, conform autorilor,  prima competitie dedicata sporturilor neobisnuite practicate zilnic de fiecare dintre noi: alergatul dupa autobuz, ridicarea pungilor de cumparaturi sau sprint prin aglomeratie.

La fel ca noua platforma de comunicare, noile ambalaje pun in centrul atentiei oamenii obisnuiti si activitatile lor zilnice: dansul, sprintul dupa autobuz, ridicare pungilor de cumparaturi sau saritura peste balti sunt doar cateva exemple de activitati zilnice in care dam dovada de energie. 

„Noile ambalaje Prigat sunt inspirate de toti cei pe care timpul tot mai scurt i-a facut sa devina adevarati campioni la „rezolvat probleme in viteza", spune Andreea Nicolcea, Senior Brand Manager Prigat.

Premiile din cadrul Olimpiadei Oamenilor Obisnuiti vor fi in valoare totala de 162,663 RON si se vor acorda pentru fiecare din cele 25 de probe organizate in fiecare oras.

 


PUBLICITATE: