Rezultatele cautarii dupa : "punctele"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 4 5 »
Euroexpo Fairs organizeaza TEXTIL TECHNOLOGY SHOW la Romexpo-Bucuresti
Joi, 13 Septembrie 2018
 Dupa o absenta de 10 ani pe piata din Romania, Euroexpo Fairs organizeaza prima expozitie dedicata industriei textile TEXTIL TECHNOLOGY SHOW, in pavilionul Central, intre 13 si 15...
Carrefour a reincarcat bateriile Bucharest Running Club, in primul weekend din aprilie
Joi, 05 Aprilie 2018
 In primul weekend din aprilie, Carrefour a sustinut competitia Bucharest 10K & Family Run, la punctele de refreshment si Cursa Familiilor, cu produse sanatoase pentru cei peste 5.000 de iubitori ai miscarii in aer liber, profesionisti si amatori, copii si adulti
Multi vor sa porneasca o afacere. Putini fac pasul. Studiu Metro, de Ziua Afacerii Tale
Marti, 10 Octombrie 2017
„Studiul International privind Afacerile Independente", realizat de METRO a fost efectuat ca parte a celei de-a doua editii a evenimentului Ziua Afacerii Tale, un proiect al retelei cash & carry ce va avea loc pe data de 10 Octombrie 2017. Ziua Afacerii Tale vizeaza toate afacerile independente si implicit cele 21 milioane de clienti profesionisti METRO.
Noua identitate vizuala UPC si campanie de comunicare Happy Home din septembrie
Luni, 04 Septembrie 2017
 „Prin produsele si serviciile noastre de ultima generatie le asiguram clientilor cea mai buna conexiune de internet, oriunde in casa si cea mai buna experienta de divertisment pentru momente memorabile alaturi de familie si prieteni” a declarat Robert Redeleanu, CEO UPC Romania si UPC Ungaria
In anul 12 pe piata outdoor, initial regionala AAM Group tinteste in top acoperire nationala
Marti, 28 Martie 2017
 "In anul 2017, agentia AAM are ca obiectiv principal cresterea retelei de panouri publicitare, in tot mai multe orase si din afara Transilvaniei, tintind topul celor mai mari agentii outdoor", a declarat pentru adplayers, Paul Calin Aldea, administratorul si fondatorul companiei.
Flash mob si iluminare rosie a statuilor din Bucuresti in campania ''Uniti impotriva tuberculozei''
Joi, 23 Martie 2017
 Bucurestiul ia parte pe 24 martie la cea mai ampla actiune de constientizare a riscurilor pe care le reprezinta tuberculoza.
Surse adplayers: Companiile de outdoor din BRAT se intalnesc pentru o pozitie comuna pe Regulamentul de aplicare a Legii Publicitatii Stradale
Miercuri, 22 Februarie 2017
 Din informatiile adplayers, intalnirea va reuni doar companiile membre BRAT
Masuri impotriva comertului ilegal cu lemn. Schweighofer a ramas fara certificarea FSC
Vineri, 17 Februarie 2017
Forest Stewardship Council (FSC) se dezasocia de compania Holzindustrie Schweighofer (HS), activa in industria lemnului, si solicita companiei sa ia masuri impotriva comertului ilegal cu lemn si sa remedieze punctele slabe din sistemul sau de gestiune a lemnului
S-a votat pentru timp petrecut cu copiii. Camera Deputatilor  a adoptat 1 Iunie zi libera nationala
Marti, 18 Octombrie 2016
 Camera Deputatilor a adoptat cu 237 de voturi „pentru” propunerea legislativa 1 Iunie zi libera nationala
Certificari de business de aproape 1 milion de euro. Clientii dau 2.700 de euro + TVA pentru un program
Joi, 21 Iulie 2016
 Cu o cifra de afaceri de 850.000 de euro pe an in 2015, Interact opereaza si programul de certificare de business Emergenetics cu Geil Browning, pentru care clientii scot din buzunar 2.700 euro + TVA.
Ce avem noi aici? Almette (Hochland) s-a facut pufoasa ca Branza Pufoasa Delaco.
Luni, 13 Iunie 2016
 „Multumesc mult Hochland pentru ca ne copiati. O iau ca pe un compliment ca ati preluat de la Delaco nu numai denumirea Branza Pufoasa dar si fontul cu care e scris si chiar si norisorii" scrie Toni Delaco, produselor concurente Almette (Hochland).
Publicitate pe o aeronava in premiera inca din 2001. Inovatii in productie outdoor & indoor de zeci de milioane de euro din 1993. A&M International
Marti, 24 Mai 2016
Din 1993, compania a scos pe poarta peste 6 milioane de metri patrati de print digital si peste 50.000 de display-uri si proiecte complexe pana la decorarea unei aeronave Tarom cu tema 
Parteneriat care aduce Samsung, crestere de 6-8%, activitate si extindere pe 7 piete de la Bucuresti. Centrade Cheil la adplayers report.
Luni, 07 Martie 2016
 Radu Florescu, presedintele grupului Centrade, trece in revista doar cateva din noutatile cu care Centrade Cheil intampina piata in 2016, la intrebarile adplayers report.
Chemate la CNA: Vodafone Supernet, Pest Repeller, Maybelline, Colon Protect, Detrical
Miercuri, 17 Februarie 2016
 
CINEPUB prezinta ICAR, o istorie alternativa a cinemaului romanesc, pentru Scena 9
Luni, 07 Decembrie 2015
 Prezentat de Lucian Georgescu, proiectul ICAR, consta intr-o serie de eseuri web video care readuc lunar in atentia publicului unele dintre momentele importante ale cinematografulului romanesc
Tipareste de un sfert de secol. Cu 27,6 Mil.EUR anul trecut, Infopress Group vrea 32 Mil. EUR in 2015.
Luni, 11 Mai 2015
 La aniversarea de 25 de ani de activitate, Miguel Peralta, Presedinte Infopress Group si Operating Partner al GED Capital a afirmat ca Inforpress este “pe primul loc in topul tipografiilor din Romania, avand la nivel de 2014 o cifra de afaceri de 27,6 Mil. Euro si un estimat de 32 Mil. de Euro pentru 2015”.
Rebranding MCCANN PR si afaceri de 3,4 Mil. euro, cu 200.000 euro profit in 2014.
Vineri, 16 Ianuarie 2015
 Legat de cum va fi 2015? “Lumea buna spune ca anul acesta va fi mai bun decat anul trecut. Eu am contractele in fata si stiu ce negocieri au loc pe bugetele, asa ca sunt ceva mai precauta.” Imola Zoltan, Managing Partner, MCCANN PR
Licitatia Depanero la McCann Bucuresti
Joi, 30 Octombrie 2014
 Prima campanie de comunicare pentru Depanero – „Salveaza numarul” este deja in eter
Tymbark Maspex a ales pentru Salatini conceptul Friendly Monsters de la Cocoon Bucharest
Marti, 30 Septembrie 2014
 Estimat de practicienii din domeniu intre 5.000 si 10.000 EUR, proiectul de design de produs a iesit din mana agentia de branding si design Cocoon Group Bucharest, dupa o licitatie care a adus contul in portofoliu in prima parte a anului.
 
Comunicare si rebranding cu GMP PR si The Cell. 500 Mii EUR pentru repozitionare in constructii
Miercuri, 18 Decembrie 2013
 Oficialii de relatii publice nu au comunicat valoarea bugetului.  Potrivit unor surse adplayers din piata de media, bugetul Cemacon, inclusiv comunicarea noului rebranding, ar putea fi aproximata la 400-500.000 de euro.
« 1 2 3 4 5 »